Što je helpchat?
Help chat je funkcija koja korisnicima i posjetiteljima pruža mogućnost kontaktiranja predstavnika korisnika. Oni mogu stupiti u kontakt s njima bilo kada, kada posjete web stranicu tvrtke. Predstavnici korisnika mogu putem razgovora pomoći i riješiti razna pitanja i upite. Korisnici dobivaju pomoć koja im može podići zadovoljstvo i nagovoriti ih na kupnju. Danas je helpchat ključan za svako poslovanje.
Frequently Asked Questions
Što znači helpchat?
Helpchat je značajka koja omogućava korisnicima da u bilo kojem trenutku dobiju korisničku podršku putem web stranice tvrtke. To je brzi oblik komunikacije s timom za podršku, zahvaljujući kojem klijent može odmah dobiti odgovor na svoje pitanje. Definitivno poboljšava korisničku uslugu.
Koje bi osnovne značajke trebao pružiti svaki helpchat?
Postoji nekoliko značajki koje bi svaki helpchat trebao ponuditi. To su prije svega mogućnost pokretanja razgovora u stvarnom vremenu, zahvaljujući čemu klijent vrlo brzo može dobiti odgovor na svoje pitanje. Druga značajka je mogućnost slanja pripremljenih odgovora, zahvaljujući kojima ova komunikacija može biti još brža. Uz to, agent i klijent bi trebali moći prenijeti datoteke ili ugraditi slike i tako pružiti pomoć. Važno pitanje je i sposobnost prilagodbe chata vlastitoj robnoj marki, kao i mogućnost procjene korisničke usluge.
Treba li svaka tvrtka helpchat?
Svaka organizacija koja želi biti uvrštena na tržište trebala bi imati helpchat. To je ključni komunikacijski kanal, koji se sviđa većini klijenata, jer tamo mogu brzo dobiti pomoć. Widget za chat trebao bi se nalaziti na svakoj stranici web stranice, tako da korisnik može kontaktirati korisničku službu u bilo kojem trenutku. Zahvaljujući tome, korisnička se usluga obavlja na višoj razini i lakše je utjecati na odluke
Soft vještine u službi za korisnike
Predstavnici službe za korisnike moraju imati visoko razvijene hard i soft vještine. Međutim, koje su to najvažnije soft vještine?
Korisnička služba u odnosu na korisničku podršku
The article discusses the difference between customer support and customer service. Customer support focuses on technical issues and involves both reactive and proactive interactions with customers, while customer service is concerned with providing helpful assistance before, during, and after a sale. Customer service representatives should possess a wide range of soft skills, including active listening, empathy, and conflict resolution. Companies measure the effectiveness of customer service by tracking metrics such as customer satisfaction ratings and loyalty.
Otkrijte ključne metrike i strategije za smanjenje troška po pozivu u vašem pozivnom centru. Integrirani softver za pozivni centar, korištenje VoIP telefonije i analiza govora su neke od metoda za poboljšanje produktivnosti agenata i zadovoljstva korisnika. Besplatna demo verzija dostupna je za LiveAgent, koji nudi sve komunikacijske kanale kao što su chat, pozivi, video pozivi i druge društvene mreže.