Što je čavrljanje u stvarnom vremenu?
Čavrljanje, isto kao online čavrljanje ili internetsko čavrljanje, način je komunikacije u stvarnom vremenu na internetu. Komunikacija se temelji na tekstualnim porukama. Dvoje ili više ljudi može komunicirati te slati slike, videozapise ili audio datoteke.
Postoji mnogo vrsta čavrljanja, na primjer, u tijeku ili ono koje je planirano za određeno vrijeme. Čavrljanje zahtijeva softver ili apllikaciju za razmjenu poruka. Određene vrste čavrljanja zahtijevaju od korisnika da se registriraju ili prijave kako bi se pridružili grupama za čavrljanje.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija čavrljanja u stvarnom vremenu?
Čavrljanje u stvarnom vremenu je online komunikacijski kanal koji vam omogućava da razgovarate u stvarnom vremenu. Omogućuje prijenos tekstualnih poruka uživo od pošiljatelja primatelju.
Treba li vaša tvrtka čavrljanje u stvarnom vremenu?
Ako želite da se vaša kompanija cijeni na tržištu i bude prepoznata u očima korisnika, tada zbilja trebate čavrljanje u stvarnom vremenu. Ova vrsta čavljanja omogućava brzu komunikaciju između klijenta koji ima problem i mogućnost da dobije brze odgovore i rješenja. Čavrljanje u stvarnom vremenu ima za posljedicu smanjenje broja napuštenih košarica kao i povećanje konverzije.
Nudi li LiveAgent čavrljanje u stvarnom vremenu?
LiveAgent omogućava čavrljanje u stvarnom vremenu. Zahvaljujući tome, možete podići korisničku podršku vaše kompanije na višu razinu te olakšati korisnicima da kontaktiraju vašu kompaniju.
Prosječno vrijeme poziva i prosječno vrijeme rješavanja poziva (AHT) su ključne metrike za procjenu učinkovitosti agenata u pozivnom centru. AHT uključuje vrijeme razgovora, čekanja i radnje poslije poziva, dok prosječno vrijeme poziva uzima u obzir samo vrijeme razgovora i čekanja. Praćenje vremena poziva pomaže u identifikaciji problema i planiranju obuke agenata.