Što to znači za web chat na mreži?
Web chat na mreži je način komunikacije među ljudima putem interneta. Kada ljudi komuniciraju na webu, u mogućnosti su međusobno slati tekstualne poruke, video zapise, slike i hiperveze u stvarnom vremenu. U većini slučajeva internetski chat ne zahtijeva bilo kakvu vrstu softvera – potreban vam je samo web preglednik.
Zašto bi tvrtke trebale razgovarati s kupcima na mreži na webu?
Većina web mjesta za e-trgovinu koriste gumbe za chat uživo kako bi korisnicima omogućili razgovor u realnom vremenu s agentima za korisničku podršku. Razgovor s posjetiteljima vaše web stranice jedna je od najisplativijih strategija kada je riječ o pretvaranju posjetitelja web stranice u kupce koji plaćaju. Izvrsna usluga u kombinaciji s brzim i razumljivim odgovorima u internetskom chat razgovoru je ključ za osvajanje kupca. Ako se trudite pružiti izvrsnu korisničku uslugu, razmislite o upotrebi softvera za pomoć .
Saznajte kako chat uživo može posjetitelje web stranice pretvoriti u kupce, provjerite ovaj link.
FAQ
How to install web chat?
Da biste instalirali web chat, jednostavno instalirajte dodatak na svoju web stranicu. Druga metoda je pronaći instalacijski kod i implementirati ga u kod vaše web stranice.
Koja je razlika između chata uživo i web chata?
Chat uživo na mreži je platforma za korisničke usluge koja omogućava kontakt između kupca i usluge u stvarnom vremenu s korisnicima koji posjete web stranicu tvrtke. Web Chat, s druge strane, također je sustav koji omogućuje komunikaciju u stvarnom vremenu, ali ne zahtijeva instalaciju posebnog programa. Karakterizira ga jednostavnost i pristupačnost.
Koje su prednosti web chat na mreži?
Prednosti web chata su: smanjenje troškova – web chat je jeftiniji od telefonskih poziva, a jedna osoba može odraditi nekoliko kupaca odjednom; povećana prodaja – chat uživo generira više konverzija, osim toga, kupci koji koriste chat imaju veću vjerojatnost da će kupiti; brzo razumijevanje problema s kupcima zahvaljujući razgovoru u stvarnom vremenu; pogodnost za kupce – web chat je brza i učinkovita opcija komunikacije; izvješća – možete kontinuirano analizirati i pratiti povijest komunikacije, koliko je korisnika koristilo ovaj oblik komunikacije, koja je učinkovitost agenata; prednost u odnosu na konkurenciju – još uvijek malo tvrtki koristi opciju chata, pa je to šansa da ostanete ispred konkurencije.