Što to znači za web chat na mreži?
Web chat na mreži je način komunikacije među ljudima putem interneta. Kada ljudi komuniciraju na webu, u mogućnosti su međusobno slati tekstualne poruke, video zapise, slike i hiperveze u stvarnom vremenu. U većini slučajeva internetski chat ne zahtijeva bilo kakvu vrstu softvera – potreban vam je samo web preglednik.
Zašto bi tvrtke trebale razgovarati s kupcima na mreži na webu?
Većina web mjesta za e-trgovinu koriste gumbe za chat uživo kako bi korisnicima omogućili razgovor u realnom vremenu s agentima za korisničku podršku. Razgovor s posjetiteljima vaše web stranice jedna je od najisplativijih strategija kada je riječ o pretvaranju posjetitelja web stranice u kupce koji plaćaju. Izvrsna usluga u kombinaciji s brzim i razumljivim odgovorima u internetskom chat razgovoru je ključ za osvajanje kupca. Ako se trudite pružiti izvrsnu korisničku uslugu, razmislite o upotrebi softvera za pomoć .
Saznajte kako chat uživo može posjetitelje web stranice pretvoriti u kupce, provjerite ovaj link.
FAQ
How to install web chat?
Da biste instalirali web chat, jednostavno instalirajte dodatak na svoju web stranicu. Druga metoda je pronaći instalacijski kod i implementirati ga u kod vaše web stranice.
Koja je razlika između chata uživo i web chata?
Chat uživo na mreži je platforma za korisničke usluge koja omogućava kontakt između kupca i usluge u stvarnom vremenu s korisnicima koji posjete web stranicu tvrtke. Web Chat, s druge strane, također je sustav koji omogućuje komunikaciju u stvarnom vremenu, ali ne zahtijeva instalaciju posebnog programa. Karakterizira ga jednostavnost i pristupačnost.
Koje su prednosti web chat na mreži?
Prednosti web chata su: smanjenje troškova – web chat je jeftiniji od telefonskih poziva, a jedna osoba može odraditi nekoliko kupaca odjednom; povećana prodaja – chat uživo generira više konverzija, osim toga, kupci koji koriste chat imaju veću vjerojatnost da će kupiti; brzo razumijevanje problema s kupcima zahvaljujući razgovoru u stvarnom vremenu; pogodnost za kupce – web chat je brza i učinkovita opcija komunikacije; izvješća – možete kontinuirano analizirati i pratiti povijest komunikacije, koliko je korisnika koristilo ovaj oblik komunikacije, koja je učinkovitost agenata; prednost u odnosu na konkurenciju – još uvijek malo tvrtki koristi opciju chata, pa je to šansa da ostanete ispred konkurencije.
Tražite li alternativu za Rocket.Chat?
LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.