Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Web chat na mreži

Što to znači za web chat na mreži?

Web chat na mreži je način komunikacije među ljudima putem interneta. Kada ljudi komuniciraju na webu, u mogućnosti su međusobno slati tekstualne poruke, video zapise, slike i hiperveze u stvarnom vremenu. U većini slučajeva internetski chat ne zahtijeva bilo kakvu vrstu softvera – potreban vam je samo web preglednik.

Zašto bi tvrtke trebale razgovarati s kupcima na mreži na webu?

Većina web mjesta za e-trgovinu koriste gumbe za chat uživo kako bi korisnicima omogućili razgovor u realnom vremenu s agentima za korisničku podršku. Razgovor s posjetiteljima vaše web stranice jedna je od najisplativijih strategija kada je riječ o pretvaranju posjetitelja web stranice u kupce koji plaćaju. Izvrsna usluga u kombinaciji s brzim i razumljivim odgovorima u internetskom chat razgovoru je ključ za osvajanje kupca. Ako se trudite pružiti izvrsnu korisničku uslugu, razmislite o upotrebi softvera za pomoć .

Saznajte kako chat uživo može posjetitelje web stranice pretvoriti u kupce, provjerite ovaj link.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Pitanje”, “name”: “Kako instalirati web chat na mreži? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”:” Da biste instalirali web chat, jednostavno instalirajte dodatak na svoju web stranicu. Druga metoda je pronaći instalacijski kod i implementirati ga u kod vaše web stranice.” } }, { “@type”: “Pitanje”, “name”: “Koja je razlika između chata uživo i web chata?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Chat uživo je platforma za korisničke usluge koja omogućava kontakt između kupca i usluge u stvarnom vremenu s korisnicima koji posjete web stranicu tvrtke. Web Chat, s druge strane, također je sustav koji omogućuje komunikaciju u stvarnom vremenu, ali ne zahtijeva instalaciju posebnog programa. Karakterizira ga jednostavnost i pristupačnost. ” } }, { “@type”: “Pitanje”, “name”: “Koje su prednosti web chata na mreži?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Prednosti web chata su: smanjenje troškova – web chat je jeftiniji od telefonskih poziva, a jedna osoba može obrađivati ​​nekoliko kupaca odjednom; povećana prodaja – chat uživo generira više konverzija, osim toga, korisnici koji koriste chat su potencijalni kupci; brzo razumijevanje problema s kupcima zahvaljujući razgovoru u stvarnom vremenu; pogodnost za kupce – web chat je brza i učinkovita komunikacijska opcija; izvješća – možete kontinuirano analizirati i pratiti povijest komunikacije, koliko je korisnika koristilo taj oblik komunikacije, koja je učinkovitost agenata; prednost nad konkurencijom – još uvijek malo tvrtki koristi opciju chata, pa je to šansa da budete ispred konkurencije. ” } }] }

FAQ

How to install web chat?

Da biste instalirali web chat, jednostavno instalirajte dodatak na svoju web stranicu. Druga metoda je pronaći instalacijski kod i implementirati ga u kod vaše web stranice.

Koja je razlika između chata uživo i web chata?

Chat uživo na mreži je platforma za korisničke usluge koja omogućava kontakt između kupca i usluge u stvarnom vremenu s korisnicima koji posjete web stranicu tvrtke. Web Chat, s druge strane, također je sustav koji omogućuje komunikaciju u stvarnom vremenu, ali ne zahtijeva instalaciju posebnog programa. Karakterizira ga jednostavnost i pristupačnost.

Koje su prednosti web chat na mreži?

Prednosti web chata su: smanjenje troškova – web chat je jeftiniji od telefonskih poziva, a jedna osoba može odraditi nekoliko kupaca odjednom; povećana prodaja – chat uživo generira više konverzija, osim toga, kupci koji koriste chat imaju veću vjerojatnost da će kupiti; brzo razumijevanje problema s kupcima zahvaljujući razgovoru u stvarnom vremenu; pogodnost za kupce – web chat je brza i učinkovita opcija komunikacije; izvješća – možete kontinuirano analizirati i pratiti povijest komunikacije, koliko je korisnika koristilo ovaj oblik komunikacije, koja je učinkovitost agenata; prednost u odnosu na konkurenciju – još uvijek malo tvrtki koristi opciju chata, pa je to šansa da ostanete ispred konkurencije.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo