Što to znači za web chat na mreži?
Web chat na mreži je način komunikacije među ljudima putem interneta. Kada ljudi komuniciraju na webu, u mogućnosti su međusobno slati tekstualne poruke, video zapise, slike i hiperveze u stvarnom vremenu. U većini slučajeva internetski chat ne zahtijeva bilo kakvu vrstu softvera – potreban vam je samo web preglednik.
Zašto bi tvrtke trebale razgovarati s kupcima na mreži na webu?
Većina web mjesta za e-trgovinu koriste gumbe za chat uživo kako bi korisnicima omogućili razgovor u realnom vremenu s agentima za korisničku podršku. Razgovor s posjetiteljima vaše web stranice jedna je od najisplativijih strategija kada je riječ o pretvaranju posjetitelja web stranice u kupce koji plaćaju. Izvrsna usluga u kombinaciji s brzim i razumljivim odgovorima u internetskom chat razgovoru je ključ za osvajanje kupca. Ako se trudite pružiti izvrsnu korisničku uslugu, razmislite o upotrebi softvera za pomoć.
Postoji mnogo aplikacija za chat, pa pogledajte oko sebe, istražite, saznajte više o savjetima za chat uživo i odlučite koja vam najbolje odgovara vas.
Saznajte kako chat uživo može posjetitelje web stranice pretvoriti u kupce, provjerite ovaj link.
Kako chatbotovi mogu poboljšati korisničku službu?
Chatbotovi mogu poboljšati korisničku službu automatskim odgovaranjem na upite i smanjenjem troškova. Međutim, imaju ograničenja u rješavanju kompleksnih problema i pružanju emocionalne podrške. Važno je pravilno ih implementirati i održavati kako bi poboljšali korisničko iskustvo.
Chat podrška je oblik sinkrone razmjene poruka između agenata korisničke podrške i klijenata koji su istovremeno online. Obično se nalazi na web stranicama u obliku pop-up dijaloga. Važno je održavati točnost gramatike i pravopisa, te pružati najbrži mogući odgovor. Agenti se trebaju obraćati klijentu imenom kako bi se klijent osjećao posvećenim. Softver koji se koristi za ovu svrhu može biti i samoposlužan.