Pogledajte koji je najpopularniji kanal putem kojeg vas kupci kontaktiraju. LiveAgent pruža vam detaljan uvid u svaki komunikacijski kanal: e-mail, live chat, pozivni centar, obrasci za kontakt, obrasci za povratne informacije, Facebook poruke, tweetovi… Zaboravite na vanjske programe za praćenje. Sve je ugrađeno!
Individualni unosi mogu biti sortirani putem Department, Agent, Tagova (oznaka) i datuma. Izvještaji o kanalima komunikacije mogu biti izvezeni u CSV datoteku.

Opcije prikaza izvještaja o kanalima komunikacije (stupci):
- Kanal
- Odgovori
- Novi odgovor prosječno vrijeme
- Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
- Pozivi
- Propušteni pozivi
- Minute trajanja poziva
- Chat poruke
- Chatovi
- Propušteni chatovi
- Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
- Chat prosječno vrijeme
- Neocijenjeno
- Neocijenjeno %
- Nagrade
- Nagrade %
- Prijekori
- Prijekori %
- Dolazne poruke
- Dolazni pozivi
- Završeni pozivi
- Dolazni chatovi
- Završeni chatovi
- Kreirani tiketi
- Riješeni tiketi
Izvještaj o kanalima komunikacije može biti prikazan u ovim tipovima grafova:
Koristite izvještaje o kanalima komunikacije s API-em
Koristite LiveAgent REST API za dohvatiti vrijednosti iz izvještaja o kanalima komunikacije.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Migrirate s Channels na LiveAgent?
LiveAgent nudi praktičnu migraciju podataka uz podršku stručnjaka. Možete odabrati ime svoje poddomene i kreirati besplatan račun. Trenutačno rade na dodatku za Channels migraciju i možete prebaciti ljude, oznake i tikete. Pružaju i informiranje o novostima i promotivnim ponudama. Svi korisnici moraju prihvatiti uvjete korištenja i politiku privatnosti.
Prebacujete se s Helpcrunch na LiveAgent?
LiveAgent nudi besplatno prebacivanje podataka iz Helpcrunch-a u njihov sustav. Potrebno je kontaktirati njihovu korisničku podršku za pomoć. Također, u tijeku su radovi na pluginima za migraciju podataka.
Prebacivanje s Pure Chat na LiveAgent?
LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi funkcije kao što su VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver i softver za upravljanje pritužbama. Postoje mogućnosti integracije i brojni jezici su podržani. LiveAgent također nudi Portal za podršku, a postoji i affiliate program i partnerski program. Tvrtka je osvojila nagrade i ima recenzije od korisnika. Trenutno se vrši izrada vašeg LiveAgent upravljača ploču (dashboard).
Migrirate s Freshcaller-a na LiveAgent?
LiveAgent nudi alate sa više od 175 značajki i preko 40 integracija, uz mogućnost izbora između besplatnog trajnog i triju plaćenih planova. Može se izabrati jezik među 43 opcije, a LiveAgent podržava widgete prilagodljive jeziku. Softver je idealan za poduzeća svih veličina, a naknada iznosi 39 $ mjesečno. LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020.