Izvještaji o kanalima komunikacije

Pogledajte koji je najpopularniji kanal putem kojeg vas kupci kontaktiraju. LiveAgent pruža vam detaljan uvid u svaki komunikacijski kanal: e-mail, live chat, pozivni centar, obrasci za kontakt, obrasci za povratne informacije, Facebook poruke, tweetovi… Zaboravite na vanjske programe za praćenje. Sve je ugrađeno!

Individualni unosi mogu biti sortirani putem DepartmentAgentTagova (oznaka) i datuma. Izvještaji o kanalima komunikacije mogu biti izvezeni u CSV datoteku.

izvještaj-kanali-komunikacije-liveagent
Izvještaji o kanalima komunikacije

Opcije prikaza izvještaja o kanalima komunikacije (stupci):

  • Kanal
  • Odgovori
  • Novi odgovor prosječno vrijeme
  • Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
  • Pozivi
  • Propušteni pozivi
  • Minute trajanja poziva
  • Chat poruke
  • Chatovi
  • Propušteni chatovi
  • Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
  • Chat prosječno vrijeme
  • Neocijenjeno
  • Neocijenjeno %
  • Nagrade
  • Nagrade %
  • Prijekori
  • Prijekori %
  • Dolazne poruke
  • Dolazni pozivi
  • Završeni pozivi
  • Dolazni chatovi
  • Završeni chatovi
  • Kreirani tiketi
  • Riješeni tiketi

Izvještaj o kanalima komunikacije može biti prikazan u ovim tipovima grafova:

Koristite izvještaje o kanalima komunikacije s API-em

Koristite LiveAgent REST API za dohvatiti vrijednosti iz izvještaja o kanalima komunikacije.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo