Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Izvještaji o performansama

Izvještaj o performansama je izvještaj je o radu organizacije, grupe ili pojedinca. Izvješća o performansama rutinski se izrađuju kako bi se utvrdila područja poboljšanja unutar organizacije ili poduzeća.

Zašto biste trebali kreirati rutinske izvještaje o performansama?

Izvještaji o performansama mogu vam pomoći odrediti točna područja vašeg poslovanja koja trebaju poboljšanje. Pronalaženje “zaostalih” područja koja se mogu optimizirati uvijek je sjajno jer pruža priliku za:

  • Poboljšajte performanse vaših agenata
  • Pruža dodatni trening onima kojima je potreban
  • Poboljšajte zadovoljstvo korisnika, iskustvo korisnika i prodaju.
  • Re-alocirajte resurse
  • Poboljšajte kanale podrške
  • Pronađite povoljnije načine rješavanja problema
Rangiranje agenta

Uz to, analitički pregled može prikazati i područja vašeg poslovanja koja napreduju. Ovo je važno jer:

  • Nećete morati preispitati cijelu strategiju poslovanja podrške
  • Moći ćete nagraditi najbolje djelatnike
  • Djelatnici s lošijim performansama moći će učiti od najboljih
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Što LiveAgent-ova funkcionalnost izvješćivanja o performansama radi?

Izvještaji o performansama prikazuju izvedbu vaših agenata za podršku. Svako izvješće o performansama sadrži ukupan broj otvorenih chatova, razriješenih ticketa, poziva i još mnogo toga (vidi dolje). Izvještaji o performansama mogu se prikazati u obliku grafikona i segmentirati po danu, tjednu, mjesecu, godini ili čak prilagođenom datumu.

Izvještaji o performansama

Otkrijte tko je najproduktivniji, tko više voli odgovarati na e-mailove nego na live chat i tko konstantno ostvaruje dosljedne rezultate.

Opcije prikaza izvještaja o performansama

Možete filtrirati vaše izvještaje o performansama po:

  • Vrijeme
  • Odjel
  • Agent
  • Oznaka
Performance-report-1
Izvještaji o performansama

Svi izvještaji o performansama mogu se modificirati kako bi prikazivali dodatne podatke kao što su:

  • Datum
  • Odgovori
  • Novi odgovor prosječno vrijeme
  • Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
  • Pozivi
  • Odlazni pozivi
  • Propušteni pozivi
  • Minute poziva
  • Chat poruke
  • Chatovi
  • Propušteni chatovi
  • Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme

  • Chat prosječno vrijeme
  • Nije ocijenjeno
  • Nije ocijenjeno %
  • Pozitivne ocjene
  • Pozitivne ocjene %
  • Negativne ocjene
  • Negativne ocjene %
  • Dolazne poruke
  • Dolazni pozivi
  • Završeni pozivi
  • Dolazni chatovi
  • Završeni chatovi

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Odabir kako su podaci prikazani u izvještaju o performansama

LiveAgent može predstaviti sve gore navedene podatke u više formata, uključujući grafikone područja, linijske grafikone, trakaste grafikone i tortne grafikone. Štoviše, svi se podaci mogu izvesti u CSV datoteke, što olakšava dijeljenje s drugima.

Kako pronaći izvještaje o performansama u LiveAgent-u?

Izvještaji o performansama vidljivi su samo administratorima. Ako imate ulogu administratora možete ih pronaći klikom na Izvještaje(ikona kruga) u lijevom izborniku (desno između poziva i kupaca) i odabirom s popisa izvještaja.

Izvještaji o performansama

Imajte na umu kako svi agenti mogu vidjeti svoje osobne statistike/izvještaje o performansama nakon prijave na LiveAgent.

Izvještaji o performansama
Osobne statistike agenata vidljive van izvještaj o performansama

Korištenje izvještaja o performansama s API-em

Koristite LiveAgent REST API kako bi dohvaćali vrijednosti u izvještajima o performansama.

API

Izvori baze znanja

Kako biste saznali više o različitim vrstama izvještaja dostupnih na našoj analitičkoj nadzornoj ploči, pogledajte naše članke iz baze znanja:

Spremni ste otkriti više o vašem poduzeću?

Započnite poboljšavati izvedbu podrške, prodaju i zadovoljstvo kupaca već danas s našim besplatnim 14-dnevnim probnim razdobljem. Nije potrebna kreditna kartica.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što su izvještaji o performansama?”, “acceptAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Izvještaj o performansama izvješće je o radu organizacije, grupe ili pojedinca. Redovito se izrađuju kako bi se identificirala područja poboljšanja u organizaciji ili poslu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto biste trebali stvarati rutinska izvješća o performansama?”, “acceptAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Izvješća o performansama mogu vam pomoći odrediti točna područja vašeg poslovanja koja trebaju poboljšanje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Čime se bavi značajka izvješća o performansama LiveAgent-a?”, “acceptAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Izvještaji o performansama prikazuju izvedbu vaših agenata za podršku. Svako izvješće sadrži ukupan broj otvorenih chatova, razriješenih ticketa, poziva i još mnogo toga (vidi dolje). Mogu se prikazati u obliku grafikona ili grafikona i segmentirati po dan, tjedan, mjesec, godinu ili čak prilagođeni datum. ” } }] }

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo