Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Poboljšajte korisničku službu uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Trebate poboljšati svoju korisničku službu?

Pojam korisničke službe je postao širi u zadnjem desetljeću. Prije toga, korisnička služba je značila ljudsku interakciju. Međutim, s rastom e-commerce trgovine, poduzeća su morala prilagoditi svoju strategiju korisničke službe. S masom dolaznih tiketa s društvenih medija i live chata, automatizacija i chatbotovi su stavljeni u pogon. Iako su automatizacija i chatbotovi isplativi i štede vam hrpu vremena pri odgovaranju na upite klijenata, važno je i dalje sačuvati ljudsku povezanost koju klijenti žele, ali chatbotovi ne mogu pružiti. Kako ? Pogledajte naše najbolje savjete za poboljšanje vaše korisničke službe.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • Trebate poboljšati svoju korisničku službu? - LiveAgent is a fully equipped help-desk and live-chat software. LiveAgent enables you to streamline all your communication channels into one universal inbox which can be accessed by your customer support team.
  • Trebate poboljšati svoju korisničku službu? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Trebate poboljšati svoju korisničku službu? - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders
Definition of good customer service

Što je korisnička služba

Korisnička služba je podrška i usluga koju pružate svojim klijentima prije, tijekom i poslije kupnje. Kao agent korisničke službe, važno je da budete stručni, voljni i puni razumijevanja kroz cijeli proces podrške. Vaši klijenti se trebaju osjećati cijenjeno kroz svaki korak.

Znate li kako se vaši klijenti osjećaju?

Kada je u pitanju poboljšanje korisničke službe, važno je zapitati se teška pitanja. Jesu li vaši klijenti zadovoljni s vašim proizvodom i razinom usluge koju im pružate? Često kompanije misle da pružaju odličnu uslugu, ali se njihovi klijenti ne slažu. Dakle, kako možete saznati jesu li klijenti zadovoljni s vašim poduzećem? Mjerenjem najvažnijih metrika: CSAT, NPS, CES i FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Što je dobar rezultat za zadovoljstvo korisnika?

Vaš cilj je imati CSAT rezultat 80% i veći, međutim, ocjenjivanje zadovoljstva korisnika varira od industrije do industrije. Iako je CSAT dobar indikator toga koliko vam dobro ide u poslovanju, također trebate mjeriti i NPS, CES i FRT kako bi dobili potpuni pregled vaše službe. Praćenjem metrika, moći ćete identificirati područja za napredak i poboljšati zadovoljstvo svojih klijenata.

Poboljšajte korisničku podršku prikupljanjem povratnih informacija putem anketa

Poboljšajte korisničku podršku prikupljanjem povratnih informacija putem anketa

CSAT

Zadovoljstvo klijenata vam govori koliko su klijenti zadovoljni s vašim proizvodom i uslugom.

CSAT

NPS

Vjerojatnost za preporuku vam pokazuje koliko su klijenti voljni preporučiti vaše poduzeće drugima.

NPS

CES

Trud klijenata vam pokazuje koliko je lako ili teško biti u interakciji s vašom kompanijom.

Pružite personaliziranu uslugu

71% potrošača je izjavilo da se osjeća frustrirano ako je iskustvo kupovine nepersonalizirano.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ponudite višekanalnu podršku

90% klijenata očekuje dosljednu interakciju preko svih komunikacijskih kanala.

Dajite munjevito brze odgovore

64% korisnika očekuje pomoć u realnom vremenu, neovisno od kanala korisničke podrške koji koriste.

Lightning fast responses

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo potpomognutu uslugu migracije s većine popularnih rješenja za korisničku pdorčku.

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Kako softver može poboljšati vašu korisničku službu?

Sustav korisničke podrške vam omogućuje da spremate i pristupate važnim informacijama o vašim klijentima, s kojima možete kreirati personalizirane odgovore na upite klijenata.

Ponudite korisničku podršku 24/7 kroz samoposlužne baze znanja. Napunite ih how-to člancima i najčešćim pitanjima ili izgradite forum zajednice gdje vaši korisnici mogu pomagati jedni drugima.

Odlična metoda za kontinuirano poboljšanje vaše korisničke službe je prikupljanje povratnih informacija klijenata i analiziranje izvedbe vaših agenata.

Softver korisničke podrške vam može pomoći pružiti brzu i prikladnu podršku kroz live chat, pozivni centar i bazu znanja, kao i kroz integracije društvenih medija i značajke automatizacije.

Streamline communication into single dashboard

Usmjerite sve upite na jedno mjesto

Povežite sve svoje komunikacijske kanale (telefon, email, društveni mediji, live chat, korisnički portal) s LiveAgent-om. Kada primite novi upit, on će automatski biti poslan u naš sustav i spremljen kao tiket. Od tamo možete upravljati, nadgledati i odgovarati na sve tikete. Univerzalna ulazna pošta je puna značajki koje čine upravljanje tiketima lakšim, kao što su značajke automatizacije, oznake, odjeli i slično.

Slobodno kreirajte s našim WYSIWYG uređivačem

Kreirajte fascinantne baze znanja s našim “What You See Is What You Get” uređivačem. Naš softver vam omogućuje kreiranje više baza znanja, internih kao i eksternih. Napunite ih s how-to člancima, videima, sandučićima za prijedloge i povratne informacije, forumima i najčešćim pitanjima.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Neka vam podaci klijenata budu blizu

Naš ugrađeni CRM drži podatke o vašim klijentima vama pri ruci. Svaki put kada odgovorite na tiket, prijašnje interakcije s klijentom, njegove kupnje i svi podaci su vam dostupni. S lakoćom uređujte ove informacije dok ste na chatu ili na pozivu s vašim klijentima kroz naš izvorni live chat i ugrađeni pozivni centar.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Ponudite podršku u realnom vremenu

Brzina je bitna metrika kada je u pitanju konverzija posjetitelja web stranice u klijente i održavanje trenutnih klijenata sretnima. Naš live chat je trenutno najbrži i najgipkiji na tržištu. Iskoristite ga da se proaktivno obratite svojim klijentima dok pregledaju vašu stranicu.

Real-time customer support
Performance analyze

Analizirajte svoju izvedbu

Iskoristite naše robusne značajke za analizu podataka i izvještavanje. Vidite statistike korištenja, procijenite izvješća o izvedbi i učite od razine zadovoljstva korisnika. Vidite tko je u interakciji s vašim poduzećem i nadzirite uslugu koju prima.

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Zašto je LiveAgent pravi alat za poboljšanje korisničke usluge?

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020.

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Omjer cijene i kvalitete? Nikad bolji

LiveAgent je napredni help desk sustav koji vam može pomoći poboljšati vašu korisničku službu kao i stopu konverzije. Naš softver ima konkurentnu cijenu i skoro je besplatan, uzevši u obzir funkcionalnosti koje nudi. Isprobajte LiveAgent danas, kreditna kartica vam nije potrebna.

14 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$15 mjesec

Ticket

  • Neograničena povijest tiketa
  • Neograničeno email adresa
  • Napredno izvještavanje
  • Korisnički portal + forum
$29 mjesec

Ticket+chat

  • Sve iz Ticket, plus:
  • Neograničeno chat gumba
  • Upravljanje povratnim informacijama
  • Nadzor posjetitelja u realnom vremenu
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 chat gumb
  • 1 telefonski broj
  • 1 email adresa

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako možete poboljšati korisničku službu

LiveAgent je moćan softver za korisničku podršku koji vam pomaže efikasno i efektivno rješavati zahtjeve klijenata s više kanala iz jednog sučelja. Nadalje, integrira se s vašom web stranicom i društvenim mrežama. Dakle, možete privlačiti nove klijente, povećati vaše stope konverzije i unaprijediti sveukupnu korisničku službu.

Koje poslovne prednosti nudi LiveAgent, osim poboljšanja korisničke službe?

Osim poboljšanja korisničke službe, LiveAgent-ove poslovne prednosti uključuju povećano zadovoljstvo klijenata, zadržavanje korisnika, vjernost klijenata i smanjenu stopu odljeva.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo