Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
Kreirajte prodajne, marketinške i odjele za tehničku podršku. Ubrzajte odgovore korištenjem predefiniranih poruka. Segmentirajte klijente po interesima, dobi, nacionalnosti. Pružite transkripte chata putem emaila. Odmah dobijte povratne informacije nakon svake interakcije s klijentima. Nadzirite rad agenata i poboljšajte iskustvo klijenata. Customize widgete za kontakt obrasce, chat i pozivnice. Generirajte izvještaje o radu agenata i dostupnosti. Integrirajte LiveAgent s drugim softverskim rješenjima. Pružamo 24/7 korisničku podršku.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.