Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Korisnička služba je podrška i usluga koju pružate svojim klijentima prije, tijekom i poslije kupnje. Kao agent korisničke službe, važno je da budete stručni, voljni i puni razumijevanja kroz cijeli proces podrške. Vaši klijenti se trebaju osjećati cijenjeno kroz svaki korak.
Kada je u pitanju poboljšanje korisničke službe, važno je zapitati se teška pitanja. Jesu li vaši klijenti zadovoljni s vašim proizvodom i razinom usluge koju im pružate? Često kompanije misle da pružaju odličnu uslugu, ali se njihovi klijenti ne slažu. Dakle, kako možete saznati jesu li klijenti zadovoljni s vašim poduzećem? Mjerenjem najvažnijih metrika: CSAT, NPS, CES i FRT.
Vaš cilj je imati CSAT rezultat 80% i veći, međutim, ocjenjivanje zadovoljstva korisnika varira od industrije do industrije. Iako je CSAT dobar indikator toga koliko vam dobro ide u poslovanju, također trebate mjeriti i NPS, CES i FRT kako bi dobili potpuni pregled vaše službe. Praćenjem metrika, moći ćete identificirati područja za napredak i poboljšati zadovoljstvo svojih klijenata.
Zadovoljstvo klijenata vam govori koliko su klijenti zadovoljni s vašim proizvodom i uslugom.
Vjerojatnost za preporuku vam pokazuje koliko su klijenti voljni preporučiti vaše poduzeće drugima.
Trud klijenata vam pokazuje koliko je lako ili teško biti u interakciji s vašom kompanijom.
71% potrošača je izjavilo da se osjeća frustrirano ako je iskustvo kupovine nepersonalizirano.
90% klijenata očekuje dosljednu interakciju preko svih komunikacijskih kanala.
64% korisnika očekuje pomoć u realnom vremenu, neovisno od kanala korisničke podrške koji koriste.
Nudimo potpomognutu uslugu migracije s većine popularnih rješenja za korisničku pdorčku.
Sustav korisničke podrške vam omogućuje da spremate i pristupate važnim informacijama o vašim klijentima, s kojima možete kreirati personalizirane odgovore na upite klijenata.
Ponudite korisničku podršku 24/7 kroz samoposlužne baze znanja. Napunite ih how-to člancima i najčešćim pitanjima ili izgradite forum zajednice gdje vaši korisnici mogu pomagati jedni drugima.
Odlična metoda za kontinuirano poboljšanje vaše korisničke službe je prikupljanje povratnih informacija klijenata i analiziranje izvedbe vaših agenata.
Softver korisničke podrške vam može pomoći pružiti brzu i prikladnu podršku kroz live chat, pozivni centar i bazu znanja, kao i kroz integracije društvenih medija i značajke automatizacije.
Povežite sve svoje komunikacijske kanale (telefon, email, društveni mediji, live chat, korisnički portal) s LiveAgent-om. Kada primite novi upit, on će automatski biti poslan u naš sustav i spremljen kao tiket. Od tamo možete upravljati, nadgledati i odgovarati na sve tikete. Univerzalna ulazna pošta je puna značajki koje čine upravljanje tiketima lakšim, kao što su značajke automatizacije, oznake, odjeli i slično.
Kreirajte fascinantne baze znanja s našim “What You See Is What You Get” uređivačem. Naš softver vam omogućuje kreiranje više baza znanja, internih kao i eksternih. Napunite ih s how-to člancima, videima, sandučićima za prijedloge i povratne informacije, forumima i najčešćim pitanjima.
Naš ugrađeni CRM drži podatke o vašim klijentima vama pri ruci. Svaki put kada odgovorite na tiket, prijašnje interakcije s klijentom, njegove kupnje i svi podaci su vam dostupni. S lakoćom uređujte ove informacije dok ste na chatu ili na pozivu s vašim klijentima kroz naš izvorni live chat i ugrađeni pozivni centar.
LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Brzina je bitna metrika kada je u pitanju konverzija posjetitelja web stranice u klijente i održavanje trenutnih klijenata sretnima. Naš live chat je trenutno najbrži i najgipkiji na tržištu. Iskoristite ga da se proaktivno obratite svojim klijentima dok pregledaju vašu stranicu.
Iskoristite naše robusne značajke za analizu podataka i izvještavanje. Vidite statistike korištenja, procijenite izvješća o izvedbi i učite od razine zadovoljstva korisnika. Vidite tko je u interakciji s vašim poduzećem i nadzirite uslugu koju prima.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020.
Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.
Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.
Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.
LiveAgent je napredni help desk sustav koji vam može pomoći poboljšati vašu korisničku službu kao i stopu konverzije. Naš softver ima konkurentnu cijenu i skoro je besplatan, uzevši u obzir funkcionalnosti koje nudi. Isprobajte LiveAgent danas, kreditna kartica vam nije potrebna.
Most Popular
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma