Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Poboljšajte korisničku službu uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Trebate poboljšati svoju korisničku službu?

Pojam korisničke službe je postao širi u zadnjem desetljeću. Prije toga, korisnička služba je značila ljudsku interakciju. Međutim, s rastom e-commerce trgovine, poduzeća su morala prilagoditi svoju strategiju korisničke službe. S masom dolaznih tiketa s društvenih medija i live chata, automatizacija i chatbotovi su stavljeni u pogon. Iako su automatizacija i chatbotovi isplativi i štede vam hrpu vremena pri odgovaranju na upite klijenata, važno je i dalje sačuvati ljudsku povezanost koju klijenti žele, ali chatbotovi ne mogu pružiti. Kako ? Pogledajte naše najbolje savjete za poboljšanje vaše korisničke službe.
  • GetApp Category Leader 2024 badge
Definition of good customer service

Što je korisnička služba

Korisnička služba je podrška i usluga koju pružate svojim klijentima prije, tijekom i poslije kupnje. Kao agent korisničke službe, važno je da budete stručni, voljni i puni razumijevanja kroz cijeli proces podrške. Vaši klijenti se trebaju osjećati cijenjeno kroz svaki korak.

Znate li kako se vaši klijenti osjećaju?

Kada je u pitanju poboljšanje korisničke službe, važno je zapitati se teška pitanja. Jesu li vaši klijenti zadovoljni s vašim proizvodom i razinom usluge koju im pružate? Često kompanije misle da pružaju odličnu uslugu, ali se njihovi klijenti ne slažu. Dakle, kako možete saznati jesu li klijenti zadovoljni s vašim poduzećem? Mjerenjem najvažnijih metrika: CSAT, NPS, CES i FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Što je dobar rezultat za zadovoljstvo korisnika?

Vaš cilj je imati CSAT rezultat 80% i veći, međutim, ocjenjivanje zadovoljstva korisnika varira od industrije do industrije. Iako je CSAT dobar indikator toga koliko vam dobro ide u poslovanju, također trebate mjeriti i NPS, CES i FRT kako bi dobili potpuni pregled vaše službe. Praćenjem metrika, moći ćete identificirati područja za napredak i poboljšati zadovoljstvo svojih klijenata.

Poboljšajte korisničku podršku prikupljanjem povratnih informacija putem anketa

CSAT

Zadovoljstvo klijenata vam govori koliko su klijenti zadovoljni s vašim proizvodom i uslugom.

NPS

Vjerojatnost za preporuku vam pokazuje koliko su klijenti voljni preporučiti vaše poduzeće drugima.

CES

Trud klijenata vam pokazuje koliko je lako ili teško biti u interakciji s vašom kompanijom.

Pružite personaliziranu uslugu

71% potrošača je izjavilo da se osjeća frustrirano ako je iskustvo kupovine nepersonalizirano.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ponudite višekanalnu podršku

90% klijenata očekuje dosljednu interakciju preko svih komunikacijskih kanala.

Dajite munjevito brze odgovore

64% korisnika očekuje pomoć u realnom vremenu, neovisno od kanala korisničke podrške koji koriste.

Lightning fast responses

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo potpomognutu uslugu migracije s većine popularnih rješenja za korisničku pdorčku.

Kako softver može poboljšati vašu korisničku službu?

Memorable customer experience

Sustav korisničke podrške vam omogućuje da spremate i pristupate važnim informacijama o vašim klijentima, s kojima možete kreirati personalizirane odgovore na upite klijenata.

24-7 support anywhere

Ponudite korisničku podršku 24/7 kroz samoposlužne baze znanja. Napunite ih how-to člancima i najčešćim pitanjima ili izgradite forum zajednice gdje vaši korisnici mogu pomagati jedni drugima.

Giving and receiving feedback

Odlična metoda za kontinuirano poboljšanje vaše korisničke službe je prikupljanje povratnih informacija klijenata i analiziranje izvedbe vaših agenata.

Fast, smart and convenient support

Softver korisničke podrške vam može pomoći pružiti brzu i prikladnu podršku kroz live chat, pozivni centar i bazu znanja, kao i kroz integracije društvenih medija i značajke automatizacije.

Streamline communication into single dashboard

Usmjerite sve upite na jedno mjesto

Povežite sve svoje komunikacijske kanale (telefon, email, društveni mediji, live chat, korisnički portal) s LiveAgent-om. Kada primite novi upit, on će automatski biti poslan u naš sustav i spremljen kao tiket. Od tamo možete upravljati, nadgledati i odgovarati na sve tikete. Univerzalna ulazna pošta je puna značajki koje čine upravljanje tiketima lakšim, kao što su značajke automatizacije, oznake, odjeli i slično.

Slobodno kreirajte s našim WYSIWYG uređivačem

Kreirajte fascinantne baze znanja s našim “What You See Is What You Get” uređivačem. Naš softver vam omogućuje kreiranje više baza znanja, internih kao i eksternih. Napunite ih s how-to člancima, videima, sandučićima za prijedloge i povratne informacije, forumima i najčešćim pitanjima.

Saznajte više o WYSIWG uređivaču
LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Neka vam podaci klijenata budu blizu

Naš ugrađeni CRM drži podatke o vašim klijentima vama pri ruci. Svaki put kada odgovorite na tiket, prijašnje interakcije s klijentom, njegove kupnje i svi podaci su vam dostupni. S lakoćom uređujte ove informacije dok ste na chatu ili na pozivu s vašim klijentima kroz naš izvorni live chat i ugrađeni pozivni centar.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Ponudite podršku u realnom vremenu

Brzina je bitna metrika kada je u pitanju konverzija posjetitelja web stranice u klijente i održavanje trenutnih klijenata sretnima. Naš live chat je trenutno najbrži i najgipkiji na tržištu. Iskoristite ga da se proaktivno obratite svojim klijentima dok pregledaju vašu stranicu.

Saznajte više o chatu u realnom vremenu
Real-time customer support
Performance analyze

Analizirajte svoju izvedbu

Iskoristite naše robusne značajke za analizu podataka i izvještavanje. Vidite statistike korištenja, procijenite izvješća o izvedbi i učite od razine zadovoljstva korisnika. Vidite tko je u interakciji s vašim poduzećem i nadzirite uslugu koju prima.

Saznajte više o analitičkom pregledu

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Zašto je LiveAgent pravi alat za poboljšanje korisničke usluge?

Most reviewed and number 1

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020.

Preferred by 21k businesses

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Packed with features

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Omjer cijene i kvalitete? Nikad bolji

LiveAgent je napredni help desk sustav koji vam može pomoći poboljšati vašu korisničku službu kao i stopu konverzije. Naš softver ima konkurentnu cijenu i skoro je besplatan, uzevši u obzir funkcionalnosti koje nudi. Isprobajte LiveAgent danas, kreditna kartica vam nije potrebna.

30 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Related Articles to Poboljšajte korisničku službu
Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

LiveAgent nudi planove koji počinju od $9 /agent/mj. Stvaranje prilagođenih domena, tiketiranje putem e-pošte, baza znanja, sve je to dio sveobuhvatnog rješenja za tiketiranje. Sve značajke pod jednim krovom za samo $69 /agent/mj.

LiveAgent cijene

Kreirajte prodajne, marketinške i odjele za tehničku podršku. Ubrzajte odgovore korištenjem predefiniranih poruka. Segmentirajte klijente po interesima, dobi, nacionalnosti. Pružite transkripte chata putem emaila. Odmah dobijte povratne informacije nakon svake interakcije s klijentima. Nadzirite rad agenata i poboljšajte iskustvo klijenata. Customize widgete za kontakt obrasce, chat i pozivnice. Generirajte izvještaje o radu agenata i dostupnosti. Integrirajte LiveAgent s drugim softverskim rješenjima. Pružamo 24/7 korisničku podršku.

Učinkovito zakažite i uredite podsjetnike s LiveAgent dashboard-a i podijelite ih s kolegama putem Google Calendar integracije.

Google Calendar

Google Calendar integracija omogućuje organiziranje događaja, sastanaka i podsjetnika. Pomaže u štednji vremena i omogućuje upravljanje događajima iz jednog sučelja, bez prebacivanja između platformi. Kreirajte besplatni račun i iskoristite prednosti integracije.

Live chat agenti su zaposlenici koji putem live chata odgovaraju na pitanja i upite korisnika. Korisnicima pružaju odgovore u stvarnom vremenu.

Live chat agenti

Saznajte kako trenirati timove u komunikaciji i otkriti iskustva korisnika o poznatim mjestima. Pročitajte više o tome kako kreirati gumbe za chat u LiveAgent-u. Live chat agenti trebaju biti učinkoviti i brzi u odgovaranju na upite korisnika, te koristiti softver za korisničku podršku za poboljšanje produktivnosti. Besplatni test tipkanja putem live chata dostupan je za poboljšanje vještina live chat agenata.

Upravljačka ploča pomaže agentima da budu u toku s najvažnijim informacijama u tvrtki. Obratite nam se za više detalja.

Upravljačka ploča

Upravljačka ploča u LiveAgentu pruža poslovnu inteligenciju i omogućuje praćenje trendova i isključivanje pogrešaka. Dostupni su demo pozivi za isprobavanje.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x