Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Poboljšajte korisničku službu uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Trebate poboljšati svoju korisničku službu?

Pojam korisničke službe je postao širi u zadnjem desetljeću. Prije toga, korisnička služba je značila ljudsku interakciju. Međutim, s rastom e-commerce trgovine, poduzeća su morala prilagoditi svoju strategiju korisničke službe. S masom dolaznih tiketa s društvenih medija i live chata, automatizacija i chatbotovi su stavljeni u pogon. Iako su automatizacija i chatbotovi isplativi i štede vam hrpu vremena pri odgovaranju na upite klijenata, važno je i dalje sačuvati ljudsku povezanost koju klijenti žele, ali chatbotovi ne mogu pružiti. Kako ? Pogledajte naše najbolje savjete za poboljšanje vaše korisničke službe.
Definition of good customer service

Što je korisnička služba

Korisnička služba je podrška i usluga koju pružate svojim klijentima prije, tijekom i poslije kupnje. Kao agent korisničke službe, važno je da budete stručni, voljni i puni razumijevanja kroz cijeli proces podrške. Vaši klijenti se trebaju osjećati cijenjeno kroz svaki korak.

Znate li kako se vaši klijenti osjećaju?

Kada je u pitanju poboljšanje korisničke službe, važno je zapitati se teška pitanja. Jesu li vaši klijenti zadovoljni s vašim proizvodom i razinom usluge koju im pružate? Često kompanije misle da pružaju odličnu uslugu, ali se njihovi klijenti ne slažu. Dakle, kako možete saznati jesu li klijenti zadovoljni s vašim poduzećem? Mjerenjem najvažnijih metrika: CSAT, NPS, CES i FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Što je dobar rezultat za zadovoljstvo korisnika?

Vaš cilj je imati CSAT rezultat 80% i veći, međutim, ocjenjivanje zadovoljstva korisnika varira od industrije do industrije. Iako je CSAT dobar indikator toga koliko vam dobro ide u poslovanju, također trebate mjeriti i NPS, CES i FRT kako bi dobili potpuni pregled vaše službe. Praćenjem metrika, moći ćete identificirati područja za napredak i poboljšati zadovoljstvo svojih klijenata.

Poboljšajte korisničku podršku prikupljanjem povratnih informacija putem anketa

CSAT

Zadovoljstvo klijenata vam govori koliko su klijenti zadovoljni s vašim proizvodom i uslugom.

NPS

Vjerojatnost za preporuku vam pokazuje koliko su klijenti voljni preporučiti vaše poduzeće drugima.

CES

Trud klijenata vam pokazuje koliko je lako ili teško biti u interakciji s vašom kompanijom.

Pružite personaliziranu uslugu

71% potrošača je izjavilo da se osjeća frustrirano ako je iskustvo kupovine nepersonalizirano.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ponudite višekanalnu podršku

90% klijenata očekuje dosljednu interakciju preko svih komunikacijskih kanala.

Dajite munjevito brze odgovore

64% korisnika očekuje pomoć u realnom vremenu, neovisno od kanala korisničke podrške koji koriste.

Lightning fast responses

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo potpomognutu uslugu migracije s većine popularnih rješenja za korisničku pdorčku.

Kako softver može poboljšati vašu korisničku službu?

Memorable customer experience

Sustav korisničke podrške vam omogućuje da spremate i pristupate važnim informacijama o vašim klijentima, s kojima možete kreirati personalizirane odgovore na upite klijenata.

24-7 support anywhere

Ponudite korisničku podršku 24/7 kroz samoposlužne baze znanja. Napunite ih how-to člancima i najčešćim pitanjima ili izgradite forum zajednice gdje vaši korisnici mogu pomagati jedni drugima.

Giving and receiving feedback

Odlična metoda za kontinuirano poboljšanje vaše korisničke službe je prikupljanje povratnih informacija klijenata i analiziranje izvedbe vaših agenata.

Fast, smart and convenient support

Softver korisničke podrške vam može pomoći pružiti brzu i prikladnu podršku kroz live chat, pozivni centar i bazu znanja, kao i kroz integracije društvenih medija i značajke automatizacije.

Streamline communication into single dashboard

Usmjerite sve upite na jedno mjesto

Povežite sve svoje komunikacijske kanale (telefon, email, društveni mediji, live chat, korisnički portal) s LiveAgent-om. Kada primite novi upit, on će automatski biti poslan u naš sustav i spremljen kao tiket. Od tamo možete upravljati, nadgledati i odgovarati na sve tikete. Univerzalna ulazna pošta je puna značajki koje čine upravljanje tiketima lakšim, kao što su značajke automatizacije, oznake, odjeli i slično.

Slobodno kreirajte s našim WYSIWYG uređivačem

Kreirajte fascinantne baze znanja s našim “What You See Is What You Get” uređivačem. Naš softver vam omogućuje kreiranje više baza znanja, internih kao i eksternih. Napunite ih s how-to člancima, videima, sandučićima za prijedloge i povratne informacije, forumima i najčešćim pitanjima.

Saznajte više o WYSIWG uređivaču
LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Neka vam podaci klijenata budu blizu

Naš ugrađeni CRM drži podatke o vašim klijentima vama pri ruci. Svaki put kada odgovorite na tiket, prijašnje interakcije s klijentom, njegove kupnje i svi podaci su vam dostupni. S lakoćom uređujte ove informacije dok ste na chatu ili na pozivu s vašim klijentima kroz naš izvorni live chat i ugrađeni pozivni centar.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Ponudite podršku u realnom vremenu

Brzina je bitna metrika kada je u pitanju konverzija posjetitelja web stranice u klijente i održavanje trenutnih klijenata sretnima. Naš live chat je trenutno najbrži i najgipkiji na tržištu. Iskoristite ga da se proaktivno obratite svojim klijentima dok pregledaju vašu stranicu.

Saznajte više o chatu u realnom vremenu
Real-time customer support
Performance analyze

Analizirajte svoju izvedbu

Iskoristite naše robusne značajke za analizu podataka i izvještavanje. Vidite statistike korištenja, procijenite izvješća o izvedbi i učite od razine zadovoljstva korisnika. Vidite tko je u interakciji s vašim poduzećem i nadzirite uslugu koju prima.

Saznajte više o analitičkom pregledu

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Zašto je LiveAgent pravi alat za poboljšanje korisničke usluge?

Most reviewed and number 1

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020.

Preferred by 21k businesses

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Packed with features

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Omjer cijene i kvalitete? Nikad bolji

LiveAgent je napredni help desk sustav koji vam može pomoći poboljšati vašu korisničku službu kao i stopu konverzije. Naš softver ima konkurentnu cijenu i skoro je besplatan, uzevši u obzir funkcionalnosti koje nudi. Isprobajte LiveAgent danas, kreditna kartica vam nije potrebna.

30 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Related Articles to Poboljšajte korisničku službu
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

LiveAgent planovi počinju od $9 /agent/mj. Kreiranje prilagođenih domena, e-mail tiketing, kontakt obrasci, automatizacija, SLA, API, forum i baza znanja, iOS i Android aplikacije, sve je to dio potpuno opremljenog tiketing rješenja. Sve značajke pod jednim krovom za samo $69 /agent/mj.

LiveAgent cijene

Kreirajte prodajne, marketinške i odjele za tehničku podršku. Ubrzajte odgovore korištenjem predefiniranih poruka. Segmentirajte klijente po interesima, dobi, nacionalnosti. Pružite transkripte chata putem emaila. Odmah dobijte povratne informacije nakon svake interakcije s klijentima. Nadzirite rad agenata i poboljšajte iskustvo klijenata. Customize widgete za kontakt obrasce, chat i pozivnice. Generirajte izvještaje o radu agenata i dostupnosti. Integrirajte LiveAgent s drugim softverskim rješenjima. Pružamo 24/7 korisničku podršku.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x