Predlošci za incidente na help desk-u
Naučite kako stvoriti predloške za incidente na help desk-u koje Vaši kupci mogu koristiti za prijavljivanje grešaka i problema ili za podnošenje žalbi.
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Rješavanje poziva u call centru može se unaprijediti revizijom politika i procedura te korištenjem analize govora. Do treniranja zaposlenika za rješavanje problema i kreiranja personaliziranih skripti, što rezultira izvrsnom korisničkom uslugom. Važno je biti empatičan prema klijentima i pokazati razumijevanje za njihove probleme. Praćenje izvedbe centra je također važno. Skripta pozivnog centra može povećati dosljednost u komunikaciji s klijentima te pružiti kvalitetnu korisničku uslugu.
LiveAgent pruža personaliziranu podršku i pretvara web promet u rastući izvor prihoda u maloprodaji, SaaS i internetskom softveru. Također nudi podršku za putovanja, web hosting i druge industrije. Identificira potencijalne klijente i nudi napredne značajke poput chat-a u stvarnom vremenu i HD video poziva. Pruža sveobuhvatne profile klijenata i podršku preko više kanala u bankarstvu i osiguranju. LiveAgent je također koristan za računovodstvo i pravo te u industriji automobila.
LiveAgent omogućuje jednostavno kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete, poboljšavajući komunikaciju s klijentima. Također omogućuje kategorizaciju i prioritetizaciju tiketa, pružajući korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke. Također, olakšava slanje privitaka kao što su slike, videozapisi i dokumentacija, poboljšavajući tijek rada i komunikaciju.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.