Besplatna proba

Softver za upravljanje emailovima

Impress your customers and increase their satisfaction.
  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Header Animation
Helpdesk software

Što je softver za upravljanje emailovima?

Email management software is a tool that’s used to manage large volumes of inbound emails. The software manages emails through a ticketing system that creates a unique identifier for each email known as a ticket ID. The software then assigns each email to a specific agent or department based on predefined automated workflow rules.

Koja je razlika između e-mail klijenta/webmaila i softvera za upravljanje emailovima?

Webmail and email clients are less advanced and offer fewer key features. At their core, webmail and email clients were created for personal use, while email management software was created for solopreneurs, businesses, and organizations that receive thousands of emails per day and need help managing them.

Webmail/Email klijentiSoftver za upravljanje emailovima
Ograničene ili nepostojeće mogućnosti automatizacijeBezbrojne mogućnosti automatizacije
Zatrpan oglasima/neželjenim mailovimaBez oglasa/neželjenih mailova
Nema mogućnosti suradnjeKreiran za suradnju (dijeljena ulazna pošta koja podržava timsko upravljanje emailovima)
Nema naprednih filteraOznake i ID tiketa za lakše filtriranje
Nema pametnih odgovoraNeograničeni pametni odgovori
Ograničena pohranaNeograničena pohrana
Ograničen ili nepostojeći broj email predložakaNudi prilagodljive email predloške
Ograničena polja za kontaktPolja za kontakt + ugrađeni CRM
Nema privatnih/internih bilješkiNudi privatne/interne bilješke
Nema opcije za spajanje/razdvajanje mailovaNudi spajanje/razdvajanje mailova
Nema detekcije sudaranja agenataNudi detekciju sudaranja agenata
Neki nude više email karticaNudi više email kartica
Nema integracija treće straneStotine integracija treće strane
Nema višekanalnih mogućnostiVišekanalne mogućnosti
Nudi mobilne email aplikacijeNudi mobilne email aplikacije

Koliko e-mail adresa/e-mail računa se može integrirati s alatom za upravljanjem emailovima?

Napredni alati za upravljanje emailovima kao što su LiveAgent ne nameću nikakve limite za broj e-mail adresa koje možete spojiti s softverom.

Je li sigurno koristiti alate za upravljanje emailovima?

Naravno, alati za upravljanje emailovima su često i sigurniji od tradicionalnih emailova. Zamislite slijedeći scenarij:

  • You’re using Gmail or Outlook to resolve customer emails.
  • Imate više zaposlenika koji rade u različitim smjenama.

Naravno, morat ćete podatke za prijavu na email račun podijeliti s više ljudi, što može biti sigurnosna prijetnja — posebno ako koriste javna računala ili dijele uređaj s drugima.

Sa softverom za upravljanje emailovima, svaki zaposlenik ima svoje jedinstvene podatke za prijavu što proces čini sigurnijim za vas, ali i za cijeli tim.

Povezivanje e-mail računa

Tko ima koristi od upotrebe softvera za upravljanjem emailovima?

Softver za upravljanje emailovima može biti koristan svakome tko odgovara na hrpu emailova korisničke službe svaki dan – neovisno o veličini poduzeća. Bili vi samo jedan čovjek ili veliko poduzeće, rješenje za upravljanje emailovima je nešto što morate imati. Mnoga istraživanja su potvrdila kako upotreba softvera za e-mail podršku povećava produktivnost, smanjuje razinu stresa te posljedično štedi vrijeme i novac.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Kako vi možete imati koristi od softvera za upravljanje emailovima?

Brže vrijeme odgovora i povećano zadovoljstvo korisnika

Using email management software can improve response time which, in turn, improve customer experiences and customer satisfaction. With automated workflow rules in place, the software will automatically distribute incoming mail amongst your employees. Gone are the days of manual assignments and monitoring email activity.

Email management software wastes no time and ensures everyone has a clear understanding of their responsibilities. As mentioned above, this improves response time, as it eliminates confusion, email tracking, loitering, and manual task management. With email management software in place, all support agents can simply log in to the software and start answering customer service emails.

žena sjedi u uredu za svojim stolom, radim na laptopu i pravi bilješke

Povećava produktivnost i smanjuje razine stresa

Ljepota softvera za upravljanje emailovima leži u tome što on može preuzeti velik broj zadataka i riješiti ih samostalno. Na primjer, softver može koristiti automatizirana pravila tijeka rada za rješavanje tiketa na koje nije odgovoreno u određenom vremenskom periodu.  Druga opcija je da softver šalje automatske popratne emailove klijentima koji nisu odgovorili na vaše poruke. A to je tek vrh ledenog brijega.

Koristeći ovakav softver uklanjate dio odgovornosti s vaših ramena. On eliminira ponavljajuće i dosadne zadatke i tako smanjuje razine stresa i povećava produktivnost. U osnovi, softver zapravo kreira idealni tijek rada.

Softver za upravljanje emailovima

Štedi novac i povećava povrat investicije

Evo još jednog razloga zbog kojeg će te se zaljubiti u softver za upravljanje emailovima. Štedi novac. Kada vaši agenti ne troše vrijeme na dosadne zadatke i kada je njihov fokus isključivo na rješavanju korisničkih upita, vi štedite novac.

Nadalje, prema Financesonline, za svaki 1 dolar uložen u korisničko iskustvo kroz korisničku podršku i slične platforme [kao što je softver za upravljanje emailovima], možete ostvariti povrat investicije i do 3 dolara.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Eliminira nadziranje uređaja i računa

If you want to take it a step further, connect your email management software with other communication channels such as live chat, phone, or social media, and improve your productivity even further. You can put an end to the endless device and account monitoring that’s both distracting and unproductive.

Kada imate sve poruke na jednom mjestu – bilo da se radi o emailovima, Instagram komentarima ili porukama iz live chat-a, lakše je maksimizirati sve pogodnosti koje dolaze sa sustavom za upravljanje emailovima.

Povezivanje s Facebook-om

Koje funkcionalnosti softver za upravljanje emailovima treba imati?

Dijeljena univerzalna email ulazna pošta

A shared universal inbox is the star feature of email management software. The team inbox can streamline all messages from multiple email addresses, social media accounts, webchats, and even phones.

Ukoliko nikad niste radili s platformom za suradnju kao što je dijeljena ulazna pošta, to može biti teško za zamisliti, ali iskreno, to je najbolja značajka koja će nevjerojatno poboljšati iskustva vaših agenata, kao i klijenata. Šlag na kraju je to što će svi vaši agenti imati svoju unikatnu prijavu na sustav, što će im omogućiti da rješavaju različite probleme u isto vrijeme.

Univerzalna-ulazna-pošta-značajka-LiveAgent

Learn more about the shared mailbox.

Odjeli i odgovornosti (transferi)

The two other star features of email management software are departments and responsibilities. By creating different departments for your marketing, IT support, or sales teams, you’ll be able to organize your inbox even better. Filtering will be easier, and assigning responsibilities via automation rules will be a piece of cake.

As an example, you can set up an automated workflow rule that will automatically route all emails containing the words “reset” and “password” to the IT department, or even a dedicated IT support representative.

Odjeli-LiveAgent

Learn more about departments or responsibilities.

Upravljanje tijekom rada i pravila automatizacije email marketinga.

Nakratko smo dodirnuli moć automatizacije email marketinga. Postoji bezbroj stvari koje možete uraditi sa softverom za upravljanje emailovima — od automatske dodjele oznaka emailovima i dodjele emailova odjelima i agentima do zakazivanja emailova koje automatski šalje preformatirane popratne emailove nakon što je određeni vremenski interval protekao od vašeg zadnjeg kontaktiranja.

Pravila-značajka-liveAgent
Prilagodit email predloške

Learn more about rules.

Robusni analitički alati i značajke izvještaja

With traditional email, it’s hard to determine how well you’re doing in terms of performance and quality. Are you meeting industry benchmarks such as the average email response rate? Are your customers satisfied with the service they’re getting?

Zanimljivo, prema anketi Bain & Company,  80% CEO-ova vjeruje da njihovo poduzeće pruža vrhunsku korisničku uslugu. Međutim, samo 8% njihovih klijenata se slaže s tim.

Sa značajkama za analitiku i izvještaje koje vam pruža softver za upravljanje emailovima, moći ćete prepoznati područja koja treba popraviti, zahvaljujući uvidu putem stvarnih podataka.

Upravljačka ploča za izvještaje u LiveAgent


Learn more about analytics and reporting.

Značajke za timsku suradnu i detekcije sudaranja

Neki webmail-ovi (prvenstveno Gmail) pružaju uslugu ugrađenog chata. Međutim, većina email klijenata/webmaila to nema, što ih čini neprikladnima u pogledu suradnje. Naše mišljenje je da je korištenje vanjskih chat alata neproduktivno jer neprestane promjene između alata mogu poremetiti vašu koncentraciju a također i troše dragocjeno vrijeme.

Softver za upravljanje emailovima kao što je LiveAgent pruža ugrađene opcije za chat i pozive, što kontaktiranje kolega kada zapnete čini lakim poput jen-dva-tri.

Štoviše, alati kao što su LiveAgent imaju detekciju sudaranja. Ove značajke osiguravaju da se na niti jedan mail ne odgovori dvaput. One upozore svakog agenta koji pregleda email na kojem netko drugi radi, tako osiguravajući da nema dupliciranja ili slučajnog brisanja rada.

Detekcija sidaranja agenata


Learn more about agent collision detection, internal chats, or internal calls.

Prilagodljivi email predlošci

Another feature that’s missing from the arsenal of traditional email clients/webmail are customizable email templates that can be used to send out marketing emails such as newsletters, customer service emails like password reset emails, or transactional emails that confirm an order. Of course, customizable email templates are available in LiveAgent’s email management platform.

email-predlosci

Learn more about email templates.

CRM i prilagodljiva CRM polja

Kako bi bio još bolji, softver za upravljanje emailovima ima zvjezdane značajke za upravljanje korisničkim vezama (CRM). Osim ugrađenog CRM-a koji je uvijek praktičan, možete i snimiti prilagođene informacije o vašim klijentima koje vam mogu pomoći u pružanju još stručnije i sobonije korisničke usluge.

CRM

Learn more about CRM.

Višestruki tiketi/email kartice

Bojite se propuštanja višestrukih email kartica? Ne morate. Softver za upravljanje emailovima nudi i ovu značajku. Omogućava vam da odgovorite na više emailova istovremeno jednostavnim prebacivanjem između kartica. Ova značajka je posebno korisna u kombinaciji s pametnim odgovorima/predefiniranim odgovorima.

Softver za upravljanje emailovima


Learn more about multiple ticket tabs.

Email oznake

Oznake su još jedna značajka koju tradicionalni email klijenti nemaju a važna je u softveru za upravljanje emailovima. Oznake se koriste za lakše filtriranje, organiziranje i pregled sadržaja emailova.

Softver za upravljanje emailovima

Learn more about tags.

Upravljanje zadacima i značajke SLA nadzora

Advanced email management software contains functions that act as task managers and notify agents about high-priority/critical emails that need to be resolved. Generally, the emails (tickets) that show up in the task manager have been unanswered for a long time or are tied to SLAs (service level agreements).

help-desk-softver-znacajke-LiveAgent-SLA

Learn more about the To Solve Button.

Privatne bilješke

Privatne bilješke u softveru za upravljanje emailovima vam pomažu da otkrijete dodatne informacije o tom emailui klijentu ili procesu rješavanja. Vaši kolege mogu vidjeti te bilješke bilo kad u procesu rješavanja određenog upita/maila. Ako želite, možete koristiti privatne bilješke kao podsjetnike.

Tiket-biljeske-LiveAgent

Learn more about notes.

Pametne poruke i predefinirani odgovori

Canned responses are another great feature that is a part of email management software. They enable you to create predefined answers to your customer’s most frequently asked questions. When you receive an email that requires a generic response to such a question, you can save yourself time by simply clicking on the canned response button and selecting the answer that you want.

Pametne poruke
Primjer pametnih poruka

Learn more about canned responses.

Razdvajanje/spajanje tiketa

Alati za upravljanje emailovima kao što je LiveAgent nude razdvajanje i spajanje tiketa. Ova značajka je unikatna i može popraviti vrijeme rješavanja i efikasnost agenata. Na primjer, ako dolazni email ima više različitih upita i treba biti riješen od strane više odjela (kao što su prodaja i IT), email se može podijeliti na dva dijela kako bi se osiguralo brže rješavanje problema.

Također, ukoliko klijent pošalje više emailova o istom problemu, takvi emailovi se mogu spojiti u jedan niz emailova.

Razdvajanje tiketa

Learn more about split tickets and ticket merging.

Integracije treće strane

Većina softvera za upravljanje emailovima nudi integracije treće strane kako bi osigurali savršen tijek rada. Integracije mogu biti s procesorima za plaćanje, sustavima za upravljanje korisničkim vezama, aplikacijama društvenih medija i slično.

Kada imate takve integracije, agenti se ne moraju prijavljivati u aplikacije treće strane i unositi podatke u dva sustava.

Softver za upravljanje emailovima
LiveAgent integracije

See all integrations.

Interna baza znanja i neograničeno skladište podataka

Limitiran kapacitet email skladišta podataka je nešto s čime se borimo svaki dan, zar ne? Ali ne ako koristite softver za upravljanje emailovima! Alati kao što su LiveAgent pružaju neograničenu povijest emailova. Ne morate izbrisati niti jedan email ako ne želite i neće biti nametanja ograničenja o spremanju podataka. Možete pohraniti neograničenu količinu internih dokumenata, vodiča i najboljih praksi unutar samog softvera.

Softver za upravljanje emailovima

Learn more about internal knowledge management.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Kako pronaći odgovarajući softver za upravljanje emailovima

Uvjereni ste kako je softver za upravljanje emailovima pravo rješenje za vas i vaše poduzeće? Odlično, pročitajmo kako odabrati odgovarajući alat za upravljanje emailovima.

Zapišite vaše zahtjeve i istražite opcije koje se nude

The first step towards finding the right email tracking software is to write down your requirements and consider your budget, as each email service provider offers a different range of features. Do you want a tool that’s simply used for managing emails? Do you want a tool that will also streamline other messages into your inbox? What additional features do you need? Is it a scalable email service?

Jednom kad definirate listu zahtjeva, vrijeme je za istraživanje. Preporučujemo vam da kod svakog pružatelja usluga provjerite sljedeće:

YouTube video player

Once you’ve vetted each software, and know which ones you want to test, it’s time to create a free trial.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Kreirajte račune za besplatni probni period i testirajte funkcionalnosti

After you’ve selected your top choices, it’s time to create a free trial. We recommend that you test all key features and get as familiar with them as possible. Try to:

  • Povezati više email adresa s vašom timskom ulaznom poštom
  • Postaviti integracije
  • Pozvati agente/email korisnike u vaš softver
  • Kreirati odjele za vaše timove za IT, marketing i prodaju
  • Postaviti pravila automatizacije kako bi pronašli savršen tijek rada
  • Postaviti email predloške za kritične emailove

Dok testirate bilježite što vam se sviđa, a što ne. Ubrzo ćete vidjeti koja email platforma najbolje odgovara vašim potrebama. Ukoliko vaš besplatni probni period ističe uskoro, a želite dodatno vrijeme za testiranje svih značajki , ne ustručavajte se javiti korisničkoj podršci.

Većina ponuđača softvera za upravljanje emailovima će biti više nego spremna produžiti vaš probni period za nekoliko tjedana.

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

Bedževi

Rezervirajte demo/pričajte s prodajnim predstavnikom

If you can’t make up your mind between two email management software, book a demo and speak with the sales team. Present a list of what you would like to achieve, ask questions, and make notes of the service you’re receiving.

Generally, your sales manager’s behavior can be a good indicator of how you’ll be treated by the vendor’s customer service teams when you’re a paying customer. If you feel like they’re knowledgeable about the product and ready to help at any time, you can be sure that you’re making a good decision.

Međutim, ukoliko primijetite kako vam ne mogu odgovoriti na vaša pitanja i da nisu iskreno zainteresirani za vaš uspjeh, trebali bi odabrati drugi softver za upravljanje emailovima.

Koja je dobra cijena za softver za upravljanje emailovima?

Ovo je teško pitanje za odgovoriti. Većina softvera za upravljanje emailovima funkcionira na principu pretplate, tako da možete očekivati plaćanje na mjesečnoj razini. Međutim, svaki softver za upravljanje emailovima ima drugačiju ponudu značajki, integracija i broja dostupnih mjesta za agente.

Sudeći prema pouzdanim stranicama za recenziju softvera, možemo zaključiti da se standardna cijena kreće između $15 – $39 po agentu mjesečno.

If this price range is too high for you, consider a free email management tool.

Koji je dobar besplatni softver za upravljanje emailovima?

Iako besplatni alati za upravljanje emailovima prevladavaju, oni su ograničeni u pogledu značajki.

Nije da se hvalimo, ali LiveAgent pruža poprilično dobar besplatni plan za upravljanje emailovima koji i dalje sadrži ogroman arsenal besplatnih značajki. Na primjer, LiveAgent besplatno nudi:

  • Integraciju jedne email adrese
  • Osnovno izvještavanje
  • Upravljanje bazom znanja
  • 7-dnevna povijest tiketa
  • Jedan chat gumb i integracija jednog telefonskog broja
  • Spajanje i razdvajanje emailova
  • Prilagodljiva polja CRM tiketa
  • Upravljanje zadacima
  • Oznake
  • Privatne bilješke
  • Email transferi
  • Više email kartica
  • 24/7 korisničku podršku
YouTube video player

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo