Što su aplikacije za chat?
Aplikacija za chat vam omogućuje komunikaciju sa klijentima putem chata. Omogućuje vam slanje i primanje poruka. Aplikacija za chat omogućuje lakše, jednostavnije i brže povezivanje sa svima, a također je i laka za korištenje. Postoji mnogo vrsta aplikacija za chat i svaka ima svoj format, dizajn i funkcije.
LiveAgent nudi vam sjajan alat – chat uživo. Razgovarajte sa svojim klijentima u stvarnom vremenu!

Frequently asked questions
Što su aplikacije za chat?
Aplikacije za chat omogućuju vam da ostanete povezani s drugim ljudima koji možda koriste aplikaciju čak i na drugom kraju svijeta. U korisničkoj službi takve su aplikacije jedan od najvažnijih komunikacijskih kanala.
Kako funkcionira aplikacija za chat?
Aplikacije za chat obično se izvode na centraliziranim mrežama koje opslužuju poslužitelji operatora platforme, za razliku od peer-to-peer protokola, poput XMPP-a. To omogućuje dvije osobe da razgovaraju međusobno u stvarnom vremenu.
Postoje li besplatne aplikacije za chat?
Naravno. Na tržištu imamo mnogo besplatnih aplikacija za chat. Koriste se u svakodnevnoj uporabi, na primjer, u službi za korisnike. Primjer takve aplikacije je Messenger, čiji se rad može sinkronizirati sa softverom LiveAgent.
Expert note
Aplikacije za chat omogućuju povezivanje i komunikaciju s drugim korisnicima u stvarnom vremenu, čineći ih važnim kanalom korisničke podrške.

Live chat bonton za korisničku podršku
Slijedite protokole pristojnog chata razgovora. Istražite pravilni bonton komunikacije putem chata uživo i naučite pravila o korisničkoj podršci.
Kako bi se spriječilo da posjetitelji vaše web stranice odlaze i odabiru konkurenciju, važno je postaviti gumb za chat na pravo mjesto i vrijeme. Preporučuje se da se prozor za chat prikaže nakon oko 3 sekunde pregledavanja stranice, a pozicija gumba treba biti u donjem desnom kutu. Možete koristiti LiveAgent alat za chat kako bi smanjili stopu napuštanja kupovine. Također, korištenje resursa iz baze znanja može stvoriti bolje korisničko iskustvo na vašoj web stranici.
Alat za chat uživo je brzi način pružanja podrške kupcima u stvarnom vremenu. Integracija live chata sa CRM-om može poboljšati timski rad i važno je održavati točnost gramatike te personalizirati odgovore. Besplatni web chat LiveAgent nudi softver za upravljanje pritužbama, VoIP telefonske sustave te korisnički portal i email upravljanje. LiveAgent također nudi Besplatni klijent za chat koji Vam omogućuje rukovanje porukama i kontakata na jednom mjestu, kao i razgovor s korisnikom u stvarnom vremenu.
Što je tehnologija pozivnog centra?
Saznajte više o tehnologiji pozivnog centra. Razumijte u dubinu uz objašnjenja profesionalaca.