Aplikacije za chat

Što su aplikacije za chat?

Aplikacija za chat vam omogućuje komunikaciju sa klijentima putem chata. Omogućuje vam slanje i primanje poruka. Aplikacija za chat omogućuje lakše, jednostavnije i brže povezivanje sa svima, a također je i laka za korištenje. Postoji mnogo vrsta aplikacija za chat i svaka ima svoj format, dizajn i funkcije.

LiveAgent nudi vam sjajan alat – chat uživo. Razgovarajte sa svojim klijentima u stvarnom vremenu!

LiveAgent's Live chat attachment

Frequently asked questions

Što su aplikacije za chat?

Aplikacije za chat omogućuju vam da ostanete povezani s drugim ljudima koji možda koriste aplikaciju čak i na drugom kraju svijeta. U korisničkoj službi takve su aplikacije jedan od najvažnijih komunikacijskih kanala.

Kako funkcionira aplikacija za chat?

Aplikacije za chat obično se izvode na centraliziranim mrežama koje opslužuju poslužitelji operatora platforme, za razliku od peer-to-peer protokola, poput XMPP-a. To omogućuje dvije osobe da razgovaraju međusobno u stvarnom vremenu.

Postoje li besplatne aplikacije za chat?

Naravno. Na tržištu imamo mnogo besplatnih aplikacija za chat. Koriste se u svakodnevnoj uporabi, na primjer, u službi za korisnike. Primjer takve aplikacije je Messenger, čiji se rad može sinkronizirati sa softverom LiveAgent.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Expert note

Aplikacije za chat omogućuju povezivanje i komunikaciju s drugim korisnicima u stvarnom vremenu, čineći ih važnim kanalom korisničke podrške.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Slijedite protokole pristojnog chata razgovora. Istražite pravilni bonton komunikacije putem chata uživo i naučite pravila o korisničkoj podršci.

Live chat bonton za korisničku podršku

Slijedite protokole pristojnog chata razgovora. Istražite pravilni bonton komunikacije putem chata uživo i naučite pravila o korisničkoj podršci.

Pomoću LiveAgent-a vaš prozor za chat može se postaviti na lijevu ili desnu stranu web stranice. Pročitajte više o tome i pogledajte naš videozapis - kako izgleda usidreni prozor za chat.

Usidravanje prozora za chat

Kako bi se spriječilo da posjetitelji vaše web stranice odlaze i odabiru konkurenciju, važno je postaviti gumb za chat na pravo mjesto i vrijeme. Preporučuje se da se prozor za chat prikaže nakon oko 3 sekunde pregledavanja stranice, a pozicija gumba treba biti u donjem desnom kutu. Možete koristiti LiveAgent alat za chat kako bi smanjili stopu napuštanja kupovine. Također, korištenje resursa iz baze znanja može stvoriti bolje korisničko iskustvo na vašoj web stranici.

Besplatni klijent za chat je softver koji se nalazi na računalu. Koristi se za rukovanje trenutnim porukama. Potpuno je besplatan za svakog korisnika. Kliknite za više.

Besplatni klijent za chat

Alat za chat uživo je brzi način pružanja podrške kupcima u stvarnom vremenu. Integracija live chata sa CRM-om može poboljšati timski rad i važno je održavati točnost gramatike te personalizirati odgovore. Besplatni web chat LiveAgent nudi softver za upravljanje pritužbama, VoIP telefonske sustave te korisnički portal i email upravljanje. LiveAgent također nudi Besplatni klijent za chat koji Vam omogućuje rukovanje porukama i kontakata na jednom mjestu, kao i razgovor s korisnikom u stvarnom vremenu.

Saznajte više o tehnologiji pozivnog centra. Razumijte u dubinu uz objašnjenja profesionalaca.

Što je tehnologija pozivnog centra?

Saznajte više o tehnologiji pozivnog centra. Razumijte u dubinu uz objašnjenja profesionalaca.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo