Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chat dugme

U današnje vrijeme kupac komunicira putem mnogo različitih platformi, ali na koju bi se vaša tvrtka trebala najviše usredotočiti?

Stvarno je lako izgubiti kupca. Stoga je važno pružiti izvrsnu korisničku podršku svim svojim kupcima u svakom trenutku. Jeste li znali da;

42% korisnika preferira Live Chat u usporedbi s 23% email i 16% društvene mreže ili forume.

J. D. Power

LiveAgent dugme za chat savršen je alat koji pruža kvalitetnu korisničku podršku. Dugmad za chat omogućuju klijentima da u trenutku zatraže razgovor s predstavnikom kupca. LiveAgent nudi vam mnogo različitih dizajna dugmeta. Možete ih i sami prilagoditi i izraditi.

Primjer iz stvarnog života:

Funkcionalnosti chat dugmeta

Odabir jezika

Ako ste tvrtka koja posluje u više zemalja, možete upotrijebiti jezičnu funkciju gdje odabirete željeni jezik za widget za chat. LiveAgent trenutno nudi 43 jezika na izbor.

Usmjerite kupce na pravi odjel

Odmah usmjerite upite svojih kupaca prema ispravnom odjelu omogućavanjem obrazaca prije chata. Obrasci prije chata prikazuju se nakon što kupac klikne na gumb za chat uživo. U LiveAgent-u možete u potpunosti prilagoditi obrazac prije chata na temelju potreba vaše tvrtke.

Omogućavanje ostavljanja poruka izvan mreže

Dopustite svojim kupcima kontaktiranje i kada vaša usluga nije dostupna. Dajte im mogućnost kontaktiranja i riješite upit čim se vaši agenti vrate na mrežu ili postanu dostupni.

Kako će LiveAgent utjecati na brzinu vaše web stranice?

Dugme za chat trebalo bi imati pozitivan utjecaj na vašu web stranicu. Međutim, mnogi widgeti za chat na tržištu mogu istodobno usporiti vašu web stranicu. Kao rezultat toga, LiveAgent stvorio je dugme za chat koji ne utječe na brzinu vaše web stranice . Stoga od njegove upotrebe možete imati samo koristi.

Ako želite saznati više, evo sjajnog članka/studije o: Kako različiti widgeti za chat utječu na izvedbu web stranice

Kako kreirati chat dugme u LiveAgent-u?

1. Prijavite se na LiveAgent račun

2. Kliknite na Konfiguracija

3. Odaberite Chat > Chat dugme

4. Kliknite na KREIRAJ dugme

Napomena: ako želite imati personalizirani gumb za chat, kliknite Prilagođeno i ubacite svoj HTML kôd/sliku.

Kako dodati Live Chat dugme na vašu web stranicu iz LiveAgent-a?

Postoji odjeljak Integracija u kojem možete pronaći kod koji treba implementirati na vašu web stranicu. Toplo vam savjetujemo da zamolite web administratora u vašoj tvrtki da ugradi chat. Nakon što je chat ugrađen, svaka promjena automatski će se spremiti bez potrebe za ponovnom promjenom koda.

Za detaljni video vodič idite na Kako kreirati chat dugme u LiveAgent u našoj bazi znanja.

Poslovne koristi:

  • Zadržavanje kupaca
  • Zadovoljstvo kupaca
  • Štedi vrijeme za kupca i agenta
  • Štedi novac
  • Povećava prodaju
  • Brže rješava probleme
  • Poluga protiv konkurenata

Integrate a chat button for free!

LiveAgent offers a 14-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.

FREE TRIAL

Koje su vrste gumba za chat u LiveAgentu?

1. Podesivi gumbovi kao što su; Mjehurić, dijapozitiv, kut, red

2. Dugme iz custom slike

3. Dugme iz prilagođenog HTML-a

LiveChat dizajn opcije dugmeta:

Online dugme:

U ovom odjeljku možete stvoriti svoj željeni dizajn dugmeta.

Ovdje s lakoćom možete odlučiti:

  • Položaj
  • Boje
  • Animacija
  • Efekt prelaska preko dugmeta
  • Opcija prilagodbe za mobilne uređaje
  • Z-indeks: pomaže postaviti dugme na željeno mjesto na web stranici. Primjer: ako želite imati dugme prije podnožja, ovdje ćete ga postaviti.
Uredi chat gumb

Chat prozor:

Nakon prilagodbe online dugmeta, možete dizajnirati i prozor za chat.

Evo što možete izmijeniti::

  • Boje
  • Naslov
  • Poruka dobrodošlice/sakrij poruku dobrodošlice
  • Stil
  • Veličina chat prozora
  • Sakrij dugme za ponovno pokretanje chat-a
  • Omogućite ostavljanje offline poruke
  • Z-indeks
  • Položaj
  • Prilagođeni CSS

Ako želite saznati više idite na Pristajanje prozora za chat.

Offline dugme:

Ovaj će se gumb aktivirati ako nitko ne može razgovarati s kupcem. Opet, ovaj gumb možete u potpunosti prilagoditi potrebama svoje tvrtke.

Funkcionalnosti koje možete prilagoditi:

  • Animacija
  • Položaj
  • Z-indeks
  • Izgled na mobilnim telefonima
  • Boje

Kontakt obrazac:

Prilagođavanje vašeg kontakt obrasca omogućava kupcima da stupe u kontakt s vama putem vaše web stranice. Kreirali smo opsežni vodič sa svim značajkama posebno za obrasce za kontakt.

ako želite saznati više, pročitajte Kontakt obrasci.

Bonus savjeti za učinkovitu upotrebu dugmeta za live chat na vašoj web stranici:

Korisnička podrška svakodnevno prima kvantne upite kupaca. Mnogo upita su ponavljajuća pitanja ili zahtjevi. Kako biste stvorili učinkovit tijek rada, kao i najbolje korisničko iskustvo, možete:

Iskoristiti unaprijed pripremljene poruke

Ako se odlučite za LiveAgent, svakako biste trebali koristiti unaprijed pripremljene poruke. Unaprijed pripremljene poruke izvrsna su opcija za ponavljajuće probleme. To je izvrstan alat koji je učinkovit i omogućuje vašem timu da se uvijek izgleda profesionalno pružajući uvijek brze i uredne odgovore. Na primjer, ako trebate izvršiti povrat novca, ne morate razmišljati o ispravnom načinu pisanja nekih općih podataka. Možete upotrijebiti predložak koji vam može uštedjeti vrijeme.

Kreirajte FAQ/članke baze znanja za ponavljajuće upite

Već smo naveli prednosti i funkcije chatboxa za web stranice. Naš je drugi savjet nedostatak ponavljajućih pitanja pretvoriti u prednost. Kako? Jednostavno pisanjem detaljnog članka uBazi znanja ili odjeljka s čestim pitanjima. Kao rezultat toga, kupac može koristiti ovu opciju samopomoći umjesto da čeka odgovor. Štoviše, vaša služba može pružiti brzu i učinkovitu podršku.

Get a Live chat button for FREE

LiveAgent offers a 14-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!

FREE TRIAL

Resursi iz baze znanja:

ukoliko želite saznati više, idite na LiveAgent – Live Chat.

Ukoliko želite integrirati chat za korisničku podršku na vašu web stranice, pratite ovaj vodič.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo