Jedan od načina da ubrzate chat jest aktiviranje značajke koja se naziva prikaz tipkanja u stvarnom vremenu. Drugim riječima, to je značajka koja omogućava vašim agentima da vide tekst koji kupac trenutno upisuje.
Jeste li znali da;
Je 1 od 5 kupaca spreman prestati koristiti proizvod ili uslugu zbog sporog vremena odziva putem internetskog chata?
Općenito govoreći, ova značajka vašim agentima može dati potrebno vrijeme za analizu situacije i brže pružanje točnog odgovora.

Mnoge tvrtke kao što su; Paypal ili Ikea koriste značajku uvida u poruke za pružanje provklasne korisničke usluge. Ne samo da pomaže vašim agentima da brže pronađu rješenje, već im omogućuje i da obavljaju više zadataka. Dakle, povećava njihovu ukupnu učinkovitost.
Kako funkcionira prikaz tipkanja u stvarnom vremenu?
Prije nego što kupac klikne na gumb “Pošalji poruku”, moći ćete u stvarnom vremenu vidjeti što tipka.

To vam daje više vremena za pripremu odgovora ili rješenja za kupčev problem. Kupci cijene brze i precizne odgovore
Primjer

Na gornjoj slici možete vidjeti agenta kako pita posjetitelja: “Zdravo, ja sam Andrej, kako vam mogu pomoći?”
U stvarnom vremenu možete vidjeti što posjetitelj tipka: “Bok, Andrej, trebam pomoć u vezi…”
U međuvremenu, agent može pripremiti svoj odgovor.
Kako možete aktivirati značajku prikaza tipkanja u stvarnom vremenu?
Da biste u stvarnom vremenu pregledali poruku na chatu uživo, morate;
1. Prijaviti se na svoj LiveAgent račun
2. Otići na Konfiguracije
3. Kliknuti na Chat -> Postavke chata
4. Pronaći Prikaži tekst koji kupac tipka
5. Aktivirati tu funkciju
6. Spremiti

Ova značajka nije obavezna. Stoga, ako biste ju u nekom trenutku htjeli deaktivirati, možete to učiniti na isti način.
Poslovne koristi:
- Kompetitivna prednost
- Štedi vrijeme
- Bolje CX (korisničko iskustvo)
- Povećanje prodaje
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Resursi iz baze znanja
Ako želite saznati više, pročitajte kako postaviti chat uživo – LiveAgent.
Bonus:
Želite li poboljšati vrijeme tipkanja u vašoj korisničkoj službi?
LiveAgent pruža besplatni test tipkanja u chatu uživo kako bi pomogao vašim agentima da svakodnevno budu bolji.
Ovaj tekst opisuje važnost unutarnje baze znanja za poboljšanje korisničke podrške i predstavlja LiveAgent kao softver za centraliziranje korisničkih upita s različitih izvora. LiveAgent nudi različite značajke poput unutarnjih poziva, automatizirane rutiranje poziva, integraciju s CRM-om i analitiku. Također se ističe važnost angažmana korisnika i iskustva korisnika u korisničkoj podršci te naglašava da LiveAgent pruža podršku putem različitih kanala. Implementiranje najboljih praksi upravljanja sustavom za slanje zahtjeva može unaprijediti korisničku podršku, a mnogi korisnici smatraju da je LiveAgent superiorna opcija u tom području.