Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Prikaz tipkanja u stvarnom vremenu

Jedan od načina da ubrzate chat jest aktiviranje značajke koja se naziva prikaz tipkanja u stvarnom vremenu. Drugim riječima, to je značajka koja omogućava vašim agentima da vide tekst koji kupac trenutno upisuje.

Jeste li znali da;

Je 1 od 5 kupaca spreman prestati koristiti proizvod ili uslugu zbog sporog vremena odziva putem internetskog chata?

Izvještaj Forrestera o podizanju ljestvice

Općenito govoreći, ova značajka vašim agentima može dati potrebno vrijeme za analizu situacije i brže pružanje točnog odgovora.

Mnoge tvrtke kao što su; Paypal ili Ikea koriste značajku uvida u poruke za pružanje provklasne korisničke usluge. Ne samo da pomaže vašim agentima da brže pronađu rješenje, već im omogućuje i da obavljaju više zadataka. Dakle, povećava njihovu ukupnu učinkovitost.

Kako funkcionira prikaz tipkanja u stvarnom vremenu?

Prije nego što kupac klikne na gumb “Pošalji poruku”, moći ćete u stvarnom vremenu vidjeti što tipka.

Tipkanje u stvarnom vremenu

To vam daje više vremena za pripremu odgovora ili rješenja za kupčev problem. Kupci cijene brze i precizne odgovore

Primjer

Na gornjoj slici možete vidjeti agenta kako pita posjetitelja: “Zdravo, ja sam Andrej, kako vam mogu pomoći?”

U stvarnom vremenu možete vidjeti što posjetitelj tipka: “Bok, Andrej, trebam pomoć u vezi…”

U međuvremenu, agent može pripremiti svoj odgovor.

Kako možete aktivirati značajku prikaza tipkanja u stvarnom vremenu?

Da biste u stvarnom vremenu pregledali poruku na chatu uživo, morate;

1. Prijaviti se na svoj LiveAgent račun

2. Otići na Konfiguracije

3. Kliknuti na Chat -> Postavke chata

4. Pronaći Prikaži tekst koji kupac tipka

5. Aktivirati tu funkciju

6. Spremiti

Ova značajka nije obavezna. Stoga, ako biste ju u nekom trenutku htjeli deaktivirati, možete to učiniti na isti način.

Poslovne koristi:

  • Kompetitivna prednost
  • Štedi vrijeme
  • Bolje CX (korisničko iskustvo)
  • Povećanje prodaje

Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?

Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.

FREE TRIAL

Resursi iz baze znanja

Ako želite saznati više, pročitajte kako postaviti chat uživo – LiveAgent.

Bonus:

Želite li poboljšati vrijeme tipkanja u vašoj korisničkoj službi?

LiveAgent pruža besplatni test tipkanja u chatu uživo kako bi pomogao vašim agentima da svakodnevno budu bolji.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo