Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci za odgovor na pitanje o radnom vremenu

Predlošci za odgovor na pitanje o radnom vremenu

Pružanje izvrsne korisničke usluge može doprinijeti dolasku novih klijenata i kupaca koji su vjerni vašem poduzeću i preporučit će ga drugima.

S porastom popularnosti društvenih medija, jedna od najprofitabilnijih akcija za svako poduzeće je ponuditi korisničku službu na kanalima društvenih medija. To donosi više prednosti, kao što su optimizacija resursa, brzina, automatizirani odgovori i više.

Međutim, korisnička služba na društvenim medijima jedino funkcionira dobro ako se sastoji od logički organiziranih procesa. Ne radi se samo o slanju generičkih standardnih odgovora kao što su ‘hvala na vašoj poruci, javit ćemo vam se uskoro’.

Predlošci za odgovor na pitanje o radnom vremenu
Reply to messages on Facebook through your LiveAgent dashboard
Predlošci za odgovor na pitanje o radnom vremenu

Rad predstavnika korisničke službe za društvene medije se mora odvijati tijekom predefiniranih sati. Korisnici društvenih medija moraju biti informirani o dostupnosti. Jedan od najvećih grijeha korisničke službe je ostaviti korisnike na cjedilu i ne reći im kada mogu očekivati odgovor.

Prednosti planiranja korisničke službe za društvene medije

Ako odlučite pružati pomoć svojim klijentima putem društvenih medija i budete dobri u tome, možete očekivati mnoge prednosti. Evo samo nekih od njih.

  • Troškovi: cijena pružanja korisničke službe putem društvenih mreža je niža nego za ostale tradicionalne kanale kao što su kontakt centri ili email, jer jedan predstavnik može rješavati više upita istovremeno.
  • Brzina: platforme društvenih medija kao što su Facebook ili Twitter eliminiraju čekanje koje se događa s ostalim kanalima korisničke službe a izazvano je odgodom odgovora ili vremenom provedenim na čekanju.
  • Društveni medij je izravan i pristupačan oblik komunikacije jer omogućuje kompanijama razgovor s klijentima bez barijera i putem kanala koji su klijenti sami izabrali.
  • Ugled: upotreba Twittera i Facebooka za korisničku službu može popraviti ugled kompanije, jer se svi sukobi rješavaju javno.
  • Dodatno znanje: korisnička služba putem društvenih medija vam omogućuje prikupljanje mišljenja i povratnih informacija od vaših klijenata u realnom vremenu.

Ideje za predloške za odgovor na pitanje o radnom vremenu na društvenim medijima


Predložak za odgovor na pitanje o radnom vremenu na društvenim medijima – za korisničku službu na društvenim medijima

Predložak za odgovor na pitanje o radnom vremenu na društvenim medijima – radno vrijeme poduzeća

Predložak za odgovor na pitanje o radnom vremenu na društvenim medijima – općenita poruka broj 1

Predložak za odgovor na pitanje o radnom vremenu na društvenim medijima – općenita poruka broj 2

Predložak za odgovor na pitanje o radnom vremenu na društvenim medijima – ako ne pružate korisničku uslugu na društvenim medijima

Radno vrijeme na društvenim medijima – Najčešća pitanja

Trebam li staviti radno vrijeme u opis mog poslovnog profila na društvenim mrežama?

Da – ako je dostupnost vaše službe ograničena, trebate obavijestiti klijente kada im možete pomoći. Najbolje je tu informaciju staviti u opis profila. Također možete uključiti to vrijeme u prozorčić za poruke na Facebooku. Ako je neki kanal korisničke službe dostupan vašim klijentima i van radnog vremena vaše korisničke službe na društvenim medijima, možete informirati klijente o njemu i reći im kako ga kontaktirati.

Koje je tipično radno vrijeme korisničke službe na društvenim medijima?

Ne postoji univerzalno pravilo za to. Trebate donijeti tu odluku na temelju dostupnosti vašeg osoblja (duže smjene znače veće plaće za agente korisničke službe) i aktivnosti vaših klijenata. Na primjer, ako primijetite da su vaši sljedbenici najaktivniji tijekom standardnom radnog vremena od 9 do 5, logično je da im osigurate pomoć putem društvenih medija u tom vremenu.

Međutim, ako vaši klijenti preferiraju kontaktirati vaš brend putem društvenih medija navečer i nemaju puno upita u jutro, pružanje pomoći putem društvenih medija u večernjim satima ima više smisla i ugodnije je za vaše klijente.

Trebam li pružati uslugu putem društvenih medija 24/7?

Za većinu poduzeća to nije potrebno. Međutim, ako je vaš brend globalan i vaši klijenti su smješteni u različitim vremenskim zonama, bilo bi pametno imati barem nekoliko predstavnika korisničke službe u različitim smjenama. Ne tako davno, jedna međunarodna aviokompanija je iznenadila svoje klijente izjavom da pružaju korisničku podršku putem društvenih medija samo od 8:00 do 16:00 u EDT vremenskoj zoni, što uopće nije prihvatljivo za takvo globalno poduzeće.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Should I put opening hours in my social media profile? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yes – if your service times are limited, you should inform your customers about the hours you’re able to assist them. It’s best to put this information in the profile description. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the typical social media customer service hours?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “There’s no universal rule for that. You should make this decision based on your staff’s availability and your customers’ activity.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I provide 24/7 social media service?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It’s not necessary for most businesses. However, if your brand operates globally and your customers are based in different time zones, it would be wise to have at least a few customer service reps working different shifts.” } }] }

Ready to use our social media reply templates?

Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br /> Try it today. No credit card required.

Free Trial
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo