Partner
Što je PayPal?
PayPal je internetska financijska usluga koja omogućuje siguran prijenos novca širom svijeta. Vaš račun pohranjuje novac koji zatim možete prenijeti na svoj bankovni račun ili ga koristiti za plaćanje usluga i proizvoda.
Kako ga vi možete koristiti?
Obavijesti vam prikazuju informacije o novim kupcima, uspješnim prodajama, transakcijama i povratima novca. Također možete stvarati razgovore, upravljati kupcima ili ih dodavati u sustav.
Prednosti
- Prati vaše prodaje, povrate novca i ostale informacije
- Upravljajte kupcima s vaše upravljačke ploče
Kako integrirati PayPal s LiveAgent-om preko Zapiera

Zapier je integracijska platforma koja vam može pomoći da lako povežete dvije aplikacije pomoću određene prilagođene integracije. Jednostavna je za upotrebu, intuitivna, a postavljanje traje samo nekoliko minuta.
Evo jednostavnog vodiča o tome kako povezati PayPal s LiveAgent-om. Prije svega, trebat će vam Zapier račun. Ako ga već imate, prijavite se. Ako ga nemate, možete ga napraviti na ovoj poveznici. Sve što vam treba je vaša e-adresa.
Kad ste gotovi, idite na stranicu za integraciju LiveAgent-a i PayPal-a.

Spustite se malo niže na stranici i pronađite odjeljak Poveži LiveAgent + PayPal u nekoliko minuta. Ovdje možete odabrati radnju i okidač. U ovom slučaju, PayPal okidač će aktivirati radnju u LiveAgent-u. Odaberite onu za koju smatrate da je najbolji izbor za vas.
Kao primjer, uparili smo okidač Uspješna prodaja s radnjom Stvori razgovor. Kada ste ih odabrali, kliknite na plavi gumb za nastavak.

U ovom odjeljku morate odabrati svoj PayPal račun i konfigurirati okidač. Zapier vas vodi kroz postupak.

Morat ćete urediti postavke obavijesti o trenutnom plaćanju (IPN). Možete im pristupiti na svom PayPal računu.

Kada završite, preporučujemo vam da testirate okidač i provjerite radi li kako treba.

Sljedeći je korak konfiguriranje LiveAgent radnje. Obavezno popunite sva potrebna polja. Neobavezna polja mogu se popuniti kako bi se bolje odredila radnja. U našem slučaju možemo dodati više detalja o radnji vezanoj uz novi razgovor.

Nakon toga napravite konačni test integracije kako biste vidjeli funkcionira li.

Sada provjerite svoju LiveAgent upravljačku ploču i pogledajte svoje tikete. Trebali biste vidjeti novi razgovor odmah nakon testa.

To je to, uspješno ste integrirali PayPal s LiveAgent-om. U slučaju da želite izvršiti još jednu prilagođenu integraciju, vratite se na poveznicu stranice i isprobajte neke druge integracije.
Frequently asked questions
Za što se koristi PayPal?
PayPal vam omogućava sigurno primanje i slanje novčanih prijenosa širom svijeta od 1998.
Koje su prednosti korištenja PayPala s LiveAgent-om?
- jednostavno upravljajte podacima o kupcima iz LiveAgent-a
- primite obavijesti o povratima novca, prodajama i novim klijentima
- povećajte učinkovitost svojih korisničkih usluga
Kontakti službe za pomoć tvrtke PayScale
PayScale je web stranica koja pruža informacije o plaćama i analize za poslodavce i pojedince. Korisnički tim PayScale-a nudi podršku putem društvenih medija i samoposlužne podrške, a kontaktirati ih se može putem obrasca za kontakt na web stranici. PayScale nema podršku za chat uživo, niti telefonsku korisničku podršku.
LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi funkcionalnosti kao što su upravljanje pritužbama, pozivni centar za dolazne pozive i portal za podršku. Podržava integracije i alternativne softvere, a nudi i podršku putem portala, društvenih kanala i newslettera. Tvrtka Quality Unit koja stoji iza LiveAgent-a također nagrađivana je i ima partnerstva s VoIP integratorima. LiveAgent također nudi besplatnu probnu verziju, a korisnici mogu pratiti napredak instalacije na upravljačkoj ploči.
LiveAgent je platforma za podršku koja nudi različite softvere za korisničku službu, samoposlužne softvere, softvere za pozivne centre i upravljanje pritužbama. Pored toga, nudi mogućnost prebacivanja podataka, blogove, rječnik i akademiju. LiveAgent je nagradama nagrađeno poduzeće s certifikatima i recenzijama korisnika. Također nudi VoIP partnere, affiliate program, sales kontakte dostupne putem društvenih kanala i newslettera. Društvene mreže su važan kanal korisničke usluge te se zbog toga nudi web chat, interakcija s korisnicima na društvenim mrežama i aplikacija Slido za postavljanje pitanja ili podnošenje anketa. LiveAgent Demo nudi razne opcije i funkcionalnosti za upravljanje korisničkom službom.
Predlošci korisničke podrške za agente korisničke podrške uštede vremena prilikom rješavanja zahtjeva klijenata. Raspored za uređaje za pozive poboljšava vođenje pozivnog centra. LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama i još mnogo toga.