What are Canned messages?
Canned messages are predefined responses to common questions. These can effectively eliminate repeating and rephrasing answers to the customer queries that keep repeating themselves. In LiveAgent you can define an unlimited number of canned messages and make them available to all support staff in general or on a per department basis. All of the messages could be linked with specific keyword(s), so finding the right one is a breeze. Agents are able to define their own canned messages as well to personalize their respective workflows and needs.
Expert note
<p>Pripremljeni odgovori su unaprijed definirani odgovori na česta pitanja koja mogu uštedjeti vrijeme i poboljšati učinkovitost rada tima za korisničku podršku. U LiveAgentu možete definirati neograničen broj pripremljenih odgovora i povezati ih s ključnim riječima za brzo i jednostavno pronalaženje.</p>

Tražite alternativu za recepciju?
Bihevioralni dizajn pruža alate za poboljšanje korisničke usluge. Javni nastup i komunikacija su ključni za izvrsnost. LiveAgent nudi softver za korisničku službu i druge usluge.