What are Canned messages?
Canned messages are predefined responses to common questions. These can effectively eliminate repeating and rephrasing answers to the customer queries that keep repeating themselves. In LiveAgent you can define an unlimited number of canned messages and make them available to all support staff in general or on a per department basis. All of the messages could be linked with specific keyword(s), so finding the right one is a breeze. Agents are able to define their own canned messages as well to personalize their respective workflows and needs.
Ako ste zainteresirani za to kako pripremljene poruke mogu poboljšati vašu korisničku podršku, svakako istražite razlike između pripremljenih poruka i prethodno definiranih odgovora. Ova razlika može biti ključna za učinkovitije odgovaranje na upite korisnika.
Također, saznajte više o odgovaranju na pitanja vezana za proizvod/uslugu, što može dodatno unaprijediti vašu uslugu. Predlošci za odgovore na pitanja mogu vam pomoći da brzo i točno odgovorite na najčešće korisničke upite.
Na kraju, pogledajte što su prethodno definirani odgovori i kako ih koristiti za poboljšanje vaše komunikacije s klijentima. Ovi odgovori vam omogućuju brzo reagiranje na često postavljana pitanja i situacije.
Predlošci za email pozivnicu na razgovor
Otkrijte učinkovite predloške za email pozivnice na razgovor i poboljšajte poslovnu komunikaciju putem telefona. Optimizirajte svoje emailove, zakazujte važne sastanke i izbjegnite da vaša poruka izgubi se u neredu. Posjetite našu stranicu i unaprijedite odnose s klijentima već danas!
Predlošci e-pošte za odgovor korisnika
Poboljšajte korisničko iskustvo uz 10 besplatnih predložaka e-pošte za odgovor na povratne informacije. Povećajte zadovoljstvo klijenata!
Email predlošci za odgovor na zahtjev za povrat novca
Kako pristojno i brzo odgovoriti na zahtjeve kupaca za povrat novca? Isprobajte naše gotove predloške e-pošte i postignite izvrsno iskustvo kupaca.