Predlošci korisničke podrške olakšavaju korisničko iskustvo pružajući brze odgovore na najčešće probleme i upite. Ovaj članak nudi 10 primjera korisnih predložaka za odgovor na zahtjeve poput resetiranja lozinke ili obavijesti o planiranim značajkama. Uz automatizaciju procesa, podrška uživo i bazu znanja, korisnička služba postaje još efikasnija u poboljšanju iskustva klijenata.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Istraživanje je otkrilo da 69% potrošača ocjenjuje kvalitetu korisničkog iskustva na temelju toga dobiju li “brzo rješenje” svojih upita ili zahtjeva za pomoći. Međutim, ručno pisanje istih odgovora svaki put kada imate interakciju s klijentom može biti iznimno neefikasno i dugotrajno čak i za najvještije agente korisničke podrške. Tu standardne poruke odlično posluže. Zapravo, standardni odgovori (makro), predefinirani odgovori i spremni predlošci su značajke koje korisnička podrška mora imati, jer omogućuju agentima podrške povećanje efikasnosti i izvedbe, ubrzanje korisničke podrške i povećanje zadovoljstva klijenata.
Imamo 10 primjera odgovora korisničke podrške za neke od najčešćih problema i upita. Vaši agenti ih mogu prilagoditi, personalizirati i koristiti u svakodnevnim interakcijama podrške.
Email predložak je poruka koju možete ponovno koristiti u vašoj komunikaciji s klijentima. Predlošci se obično koriste za dosljednost i uštedu vremena.
Apsolutno. LiveAgent je softver korisničke podrške koji vam omogućuje kreiranje predložaka, za agente kao i za klijente, kako bi uštedjeli vrijeme. Ako želite saznati više, pogledajte značajku za email predloške..
Korisnička podrška je odjel unutar organizacije koji pruža podršku klijentima i korisnicima.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Top 5 savjeta kako koristiti Google Bard za uštedu vremena
The article discusses Google's AI chat bot, Bard, which can summarize news articles, create tables, assist with travel planning, interpret data, and aid in brainstorming new ideas. The chat bot uses Natural Language Processing and is available in over 100 countries. The article suggests using the latest news and rumors of new AI products to generate ideas for blog posts. The video also promotes LiveAgent, a customer service software.
Najnovije zakonodavstvo EU za AI
U tekstu su navedeni različiti podaci o LiveAgentu, softveru za korisničku službu i pozivne centre. Također se spominje mogućnost postavljanja partnerstva i mogućnost prijave za testiranje softvera. Tekst također sadrži informacije o podršci i kontaktima tvrtke te navodi godine postojanja tvrtke Quality Unit.
JEZIK POZIVNIH CENTARA Sve riječi koje trebate ☎️
Ispravan izgovor i dobar rječnik su ključni za pružanje izvrsne korisničke usluge i stvaranje pozitivnog dojma o tvrtki i zaposlenicima.
Što učiniti kada su klijenti loše raspoloženi?
Tekst je pretrpan različitim informacijama o tvrtki LiveAgent. Navodi se kako tvrtka ima podršku, prebacivanje podataka, status sustava, zapis izmjena, zahtjev za prijedlog, informacije o tvrtki, nagrade i certifikate, recenzije korisnika, partnere za VoIP i affiliate program. Također se navodi da postoji blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i kalkulator troškova. Navodi se i da su popularni proizvodi tvrtke softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, softver pozivnog centra za dolazne pozive, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i softver za upravljanje emailovima. Na kraju su navedeni kontakti za prodaju i informacije o newsletteru.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma