Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci korisničke podrške

Istraživanje je otkrilo da 69% potrošača ocjenjuje kvalitetu korisničkog iskustva na temelju toga dobiju li “brzo rješenje” svojih upita ili zahtjeva za pomoći. Međutim, ručno pisanje istih odgovora svaki put kada imate interakciju s klijentom može biti iznimno neefikasno i dugotrajno čak i za najvještije agente korisničke podrške. Tu standardne poruke odlično posluže. Zapravo, standardni odgovori (makro), predefinirani odgovori i spremni predlošci su značajke koje korisnička podrška mora imati, jer omogućuju agentima podrške povećanje efikasnosti i izvedbe, ubrzanje korisničke podrške i povećanje zadovoljstva klijenata.

Predlošci korisničke podrške
Save our help desk templates as canned messages and use them anytime you need

Zašto koristiti predloške za odgovor korisničke podrške?

  • Pomažu agentima uštedjeti vrijeme i trud kada se bave običnim zahtjevima, omogućuju im fokusiranje na važnije upite, osiguravaju smanjenje greški i povećaju produktivnost agenata.
  • Pomažu održati dosljednu brzinu rješavanja tiketa i ton brenda, što utječe na sveukupnu kvalitetu korisničke podrške i iskustvo korisničke službe.
  • Pomažu agentima pri lakšem rješavanju teških razgovora – kao što je govorenje klijentu da nećete napraviti značajku koju je želio ili odbijanje zahtjeva za povrat novca;
  • Pošto standardne poruke i predlošci nisu automatski odgovori, agenti ih mogu lako prilagoditi i dati osobni dodir prije slanja kako bi poboljšali zadovoljstvo korisnika.

10 primjera predložaka za odgovor korisničke podrške

Imamo 10 primjera odgovora korisničke podrške za neke od najčešćih problema i upita. Vaši agenti ih mogu prilagoditi, personalizirati i koristiti u svakodnevnim interakcijama podrške.

Potvrda da je zahtjev za podrškom primljen

Odgovor na zahtjev za informacijama

Zahtjev za resetiranje lozinke

Klijent zahtjeva značajku koju imate u planu

Klijent zahtjeva značajku koju nećete izgraditi

Klijent zahtjeva značajku koja je uklonjena

Prihvaćanje zahtjeva za povrat novca

Odbijanje zahtjeva za povrat novca

Brige u vezi politike privatnosti

Zahtjev za otkazivanjem pretplate

Predlošci korisničke podrške – Najčešća pitanja

Što je email predložak?

Email predložak je poruka koju možete ponovno koristiti u vašoj komunikaciji s klijentima. Predlošci se obično koriste za dosljednost i uštedu vremena.

Možete li kreirati predloške u svom softveru korisničke podrške?

Apsolutno. LiveAgent je softver korisničke podrške koji vam omogućuje kreiranje predložaka, za agente kao i za klijente, kako bi uštedjeli vrijeme. Ako želite saznati više, pogledajte značajku za email predloške..

Što je korisnička podrška?

Korisnička podrška je odjel unutar organizacije koji pruža podršku klijentima i korisnicima.

Ready to use our help desk templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is an email template?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “An email template is a message that you can reuse in your email correspondence with customers. Templates are often used for consistency and to save time.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Can you create templates in your help desk software?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Absolutely. LiveAgent is a help desk software that allows you to create templates for both agents and customers to save time.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What is a help desk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A help desk is a department in an organization that provides support to customers and users.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo