Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za tiketing

Iako agenti korisničke podrške obično moraju odgovarati na širok raspon pitanja – srećom, ne moraju izmišljati toplu vodu za obična pitanja, zahtjeve za podrškom i probleme. Umjesto toga, mogu koristiti već spremne predloške kako bi skratili vrijeme potrebno za odgovor i pružili dosljedno iskustvo korisničke službe. Zapravo, standardni odgovori, predefinirani odgovori i predlošci su jedna od najvažnijih značajki bilo kojeg tiketing softvera za podršku. Oni pružaju agentima više vremena i manje stresa, pomažu usmjeriti tijek rada i ubrzati korisničku podršku. Zapravo, standardne poruke i predlošci mogu:

  • Pomoći agentima u bržem pružanju točnih i prikladnih odgovora;
  • Uštedjeti puno vremena i truda vašem timu za podršku;
  • Povećati samopouzdanje, efikasnost i produktivnost agenta;
  • Smanjiti vrijeme treninga za nove agente
  • Osigurati dosljednost poruka brenda u komunikaciji s klijentima
  • Popraviti kvalitetu usluge i poboljšati zadovoljstvo klijenata
ticket template example in LiveAgent
Canned response

Najbolje prakse za korištenje standardnih odgovora i predložaka u vašem tiketing sustavu podrške

  • Uključite svoju cijelu organizaciju u kreiranje prodložaka i procjenu kako bi dobili konstruktivne povratne informacije od više profesionalaca u različitim odjelima.
  • Osigurajte da je svaki predložak za odgovor pažljivo pregledan prije nego se počne koristiti, te da u njemu nema grešaka, pogreški u pisanju ili gramatici.
  • Nemojte koristiti bezlični, robotski i previše formalan jezik – nađite pravi stil i ton glasa za vašu publiku.
  • Isprobajte i testirajte različite predloške za odgovor kako bi našli one koji su najprikladniji za vašu organizaciju.
  • 38% potrošača smatra da su neosobni, izvještačeni odgovori frustrirajući – personalizirajte predloške kad god možete i prilagodite odgovore da pristaju svakom klijentu i njegovom specifičnom slučaju.
  • Nemojte koristiti standardne odgovore i predloške samo zbog brzine podrške – samo šaljite poruku ako je 100% bitna i odgovara zahtjevu klijenta.
  • Revidirajte svoje standardne poruke i predloške redovno kako bi osigurali da ostanu relevantni i u skladu s rastom kompanije i promjenama u potrebama klijenata.
Canned messages
Example of canned messages

12 običnih primjera predložaka za odgovore na tikete

Sa setom unaprijed pripremljenih poruka, možete ostvariti personalizirani pristup te smanjiti teret kreiranja svakog odgovora od nule. Međutim, kreiranje knjižnice efikasnih standardnih poruka i predložaka zahtijeva vremena i truda. Imamo za vas nekoliko običnih predložaka za tiketing podrške temeljenih na 12 uobičajenih scenarija. Koristite ih kao početnu točku i prilagodite ih da pristaju vašim klijentima.

Potvrda primitka tiketa

Ažuriranje progresa tiketa – predložak #1 (Bavimo se vašim slučajem)

Ažuriranje progresa tiketa – predložak #2 (Nismo zaboravili na vas)

Traženje više informacija od klijenta

Informiranje klijenta da je problem riješen

Zatvaranje tiketa

Zatvaranje tiketa zbog nedostatka odgovora

Priznavanje greške pri rješavanju tiketa

Isprika za problem na razini kompanije

Odgovor na prijavu buga

Predložak za popratne poruke

Popratna poruka korisničke službe 

Najčešća pitanja

Što trebam tražiti od sustava za tiketing?

Kada birate tiketing sustav za vaše poslovanje, obratite pažnju na sljedeće značajke: Automatska distribucija tiketa, Izvješća o izvedbi, SLA, Korisnički portal, Gamifikacija i Integracije.

Zašto bih trebao koristiti predloške za tiketing?

Predlošci za tiketing vam omogućuju brži odgovor na tikete. Nadalje, pomažu da vaši agenti ostanu profesionalni.

Što je tiket korisničke podrške?

Tiket korisničke podrške je zapis zahtjeva za pomoći. Zahtjev može biti u obliku pitanja, opisa problema ili zahtjeva za informacijom.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What should I look for in a ticketing system?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “While selecting a ticketing system for your business, you should consider the following features: Automated ticket distribution, Performance reports, SLAs, Customer portal, Gamification, and Integrations. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should I use ticketing templates?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ticketing templates allow you to answer tickets faster. Moreover, they help your agents remain professional.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What is a help desk ticket?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A help desk ticket is a record of a request for assistance. The request can be in the form of a question, a problem description, or a request for information.” } }] }

Ready to put your ticketing templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo