Jeste li multinacionalna kompanija? Pružate li korisničku službu na više jezika? Neka vaši agenti korisničke podrške koriste LiveAgent na jeziku koji oni preferiraju. LiveAgent trenutno podržava 42 jezika, a novi prijevodi se redovno ažuriraju.
Ako želite naučiti postavljanje, pročitajte Jezici i prijevodi.
Popis dostupnih jezika
- Engleski
- Arapski
- Bosanski
- Bulgarian
- Katalonski
- Hrvatski
- Češki
- Danski
- Nizozemski
- Estonski
- Filipinski
- Finski
- Flamanski
- Francuski
- Njemački
- Grčki
- Hebrejski
- Mađarski
- Kineski pojednostavljeni
- Kineski tradicionalni
- Indonezijski
- Talijanski
- Japanski
- Korejski
- Latvijski
- Litvanski
- Makedonski
- Malajski
- Crnogorski (latinica)
- Norveški
- Perzijski
- Poljski
- Portugalski, Brazilski
- Rumunjski
- Ruski
- Srpski (latinica)
- Slovački
- Slovenski
- Španjolski
- Švedski
- Turski
- Vijetnamski
Nedostaje li vaš jezik na popisu?
Pomozite nam prevesti novi jezik i ostvarite 40% popusta na vaš LiveAgent cloud račun. Pošaljite nam email za više informacija.
Pregled višejezičnih značajki:
Jezično prilagodljivi widgeti
Dok prilagođavate/kreirate vaše widgete u LiveAgent-u, možete i lako postaviti preferirani jezik za svaki odjel. Tako da, ako poslujete na tržištima s različitim jezicima, možete i prilagoditi widgete na vašoj web stranici .
Ako želite znati više, pročitajte LiveAgent – Jezično prilagodljivi widgeti.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!