Jeste li multinacionalna kompanija? Pružate li korisničku službu na više jezika? Neka vaši agenti korisničke podrške koriste LiveAgent na jeziku koji oni preferiraju. LiveAgent trenutno podržava 42 jezika, a novi prijevodi se redovno ažuriraju.


Ako želite naučiti postavljanje, pročitajte Jezici i prijevodi.
Popis dostupnih jezika
- Engleski
- Arapski
- Bosanski
- Bulgarian
- Katalonski
- Hrvatski
- Češki
- Danski
- Nizozemski
- Estonski
- Filipinski
- Finski
- Flamanski
- Francuski
- Njemački
- Grčki
- Hebrejski
- Mađarski
- Kineski pojednostavljeni
- Kineski tradicionalni
- Indonezijski
- Talijanski
- Japanski
- Korejski
- Latvijski
- Litvanski
- Makedonski
- Malajski
- Crnogorski (latinica)
- Norveški
- Perzijski
- Poljski
- Portugalski, Brazilski
- Rumunjski
- Ruski
- Srpski (latinica)
- Slovački
- Slovenski
- Španjolski
- Švedski
- Turski
- Vijetnamski
Nedostaje li vaš jezik na popisu?
Pomozite nam prevesti novi jezik i ostvarite 40% popusta na vaš LiveAgent cloud račun. Pošaljite nam email za više informacija.

Pregled višejezičnih značajki:
Jezično prilagodljivi widgeti
Dok prilagođavate/kreirate vaše widgete u LiveAgent-u, možete i lako postaviti preferirani jezik za svaki odjel. Tako da, ako poslujete na tržištima s različitim jezicima, možete i prilagoditi widgete na vašoj web stranici .

Ako želite znati više, pročitajte LiveAgent – Jezično prilagodljivi widgeti.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
How to use custom fonts in LiveAgent
LiveAgent allows customers to use custom fonts in various segments, with Google Fonts being a recommended option. To work with Google Fonts, customers can search for specific font families on the website and add them to a selection drawer. From there, different font weights, styles, or language support can be configured before integrating them into the website. Once a font is selected, customers only need to copy and paste the CSS code into any "Custom CSS" or "Source" section of LiveAgent. Different examples are provided on how to use custom fonts for mail templates, chat windows, contact forms, and knowledge base articles. Customizing font styles can improve the appearance of customer interactions in LiveAgent.
Migrirajte s Gorgiasa na LiveAgent
Klijenti hvale LiveAgent kao izvrsno rješenje za podršku s dodanom vrijednošću koje pomaže u kategoriziranju tiketa i ubrzava komunikaciju putem različitih kanala. Korisnici primjećuju povećanje zadovoljstva korisnika i prodaje te učinkovitiju podršku koja poboljšava poslovanje. LiveAgent su jednostavno rješenje koje je lako koristiti i poboljšava produktivnost.
Prelazite s NovoCall-a na LiveAgent?
LiveAgent nudi usluge prebacivanja podataka na novi račun s jednostavnim kontaktom preko njihovih agenata za podršku. Ako želite prenijeti podatke sami, uskoro će biti dostupan plugin za prebacivanje s Novocall-a. Pratite LiveAgent za više informacija.
Tražite alternativu za Novocall?
LiveAgent je popularna usluga za podršku koja nudi različite funkcije, poput chat-a uživo, integracije sa društvenim mrežama, obrascima za kontakt i bazama podataka. Mnogi korisnici su zadovoljni stabilnim radom ove usluge, čak i na mobilnim platformama. Oni koji su prešli na LiveAgent iz drugih sličnih sustava su ju hvalili zbog cijene, značajki i korisničke podrške koju pružaju. Neki su čak rekli da je LiveAgent pobijedio druge sustave u svakom pogledu. Mnoge osobe su prešle na LiveAgent nakon neugodnog iskustva sa Zendeskom. Međutim, postoje i oni koji su isprobali oba sustava i izabrali LiveAgent zbog njegove jednostavnije upotrebe i velike funkcionalnosti.