Trebate pružiti podršku na više jezika? Postavite vaše widgete za chat, kontakt ili povratne informacije u jeziku koji vaši klijenti i agenti govore.

Primjer višejezične podrške
Ako pružate podršku klijentima na više jezika i želite preusmjeriti komunikaciju na agente koji govore specifičan jezik, možete to uraditi ako kreirate widgete za kontakt na prilagođenom jeziku. Onda možete preusmjeriti komunikaciju s tih widgeta na odjele kao što su “Engleski”, “Njemački”, “Španjolski” ili bilo koji drugi podržani jezik.
Postavljanje chat widgeta
Ako želite namjestiti jezike vaših chat widgeta, možete to uraditi u naprednim postavkama widgeta.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.