Partner
Kako bi aktivirali vašu BigCommere integraciju prijavite se u vaš LiveAgent račun.
- Kliknite na konfiguraciju
- Kliknite na sustav
- Kliknite na pluginove

- Nađite BigCommerce

- Kliknite na prekidač da aktivirate plugin
Kako dodati chat gumb na vašu BigCommerce stranicu
- Prvi korak je kreirati i prilagoditi novi chat gumb u vašem LiveAgent panelu (Nemate LiveAgent račun? Napravite ga ovdje). Kopirajte njegov HTML kod (Ctrl+C) u međuspremnik.

- U vašem BigCommerce admin panelu, idite na Izlog > Skripte za podnožje i zalijepite (Ctrl +V) HTML kod bilo gdje u prazni prostor uređivača podnožja. Ako u podnožju stranice već postoji aktivna skripta, zalijepite HTML kod ispod postojeće skripte koristeći jedan prazan red za razmak.

- Idite na web stranicu vaše trgovine, osvježite je i vaš chat gumb je spreman.

Što je Bigcommerce?
Vrhunsko eCommerce softversko rješenje koje vam daje sve što vam treba za online prodaju. Posjetite BigCommerce web stranicu, isprobajte ga besplatno i uvjerite se kako su pomogli tisućama ljudi u poboljšanju prodaje.
Kako ga možete koristiti?
Počnite pružati sjajnu korisničku podršku smještanjem live chat gumba na vašu Bigcommerce trgovinu.
Frequently asked questions
Što je BigCommerce platforma?
BigCommerce je platforma na kojoj bez puno truda možete kreirati funkcionalnu online trgovinu. BigCommerce pruža raznovrsne funkcije koje olakšavaju vođenje e-commerce trgovina čak i početnicima.
Kako integrirati BigCommerce web stranicu s LiveAgent-om?
1. Prijavite se u vaš LiveAgent račun
2. Idite na Konfiguracija -> Sustav-> Pluginovi
3. Aktivirajte BigCommerce
4. Kreirajte/prilagodite live chat gumb po vlastitim željama
5. Kopirajte HTML kod
6. Zalijepite kod u vašu BigCommerce web stranicu
The article discusses how to integrate a chat button into a Weebly site using LiveAgent. The process involves copying the chat button code from LiveAgent and inserting it into the global footer in Weebly's settings. The article also provides information on LiveAgent and their helpdesk software, along with popular articles and integrations.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Migrirate s Freshcaller-a na LiveAgent?
LiveAgent nudi alate sa više od 175 značajki i preko 40 integracija, uz mogućnost izbora između besplatnog trajnog i triju plaćenih planova. Može se izabrati jezik među 43 opcije, a LiveAgent podržava widgete prilagodljive jeziku. Softver je idealan za poduzeća svih veličina, a naknada iznosi 39 $ mjesečno. LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020.
CoreCommerce je e-commerce upravitelj koji nudi napredne opcije za uređivanje HTML-a. LiveAgent je podesiv softver za pomoć u korisničkoj podršci koji se prilagođava različitim poslovnim modelima. Pruža 24/7 korisničku podršku, bez potrebe za kreditnom karticom i sa besplatnim probnim periodom od 14 dana. LiveAgent nudi višekanalno help desk rješenje kroz softver za tiketiranje, chat uživo i druge značajke. Važno je naglasiti da tvrtke koje koriste LiveAgent ostvaruju veće prihode, a korisnici su zadovoljniji i vjerniji brendu. Registracija je moguća na web stranici, a postoji mogućnost odabira imena LiveAgent poddomene. Započnite s 14 dana besplatno.