Partner
Molimo slijedite instrukcije navedene ispod kako bi integrirali LiveAgent s OpenCartom.
- Preuzmite LiveAgent ekstenziju s Opencart web stranice.

- Raspakujte preuzetu datoteku i pošaljite admin+catalog datoteke u OpenCart mapu na vašem poslužitelju/hostingu.

- Idite na odjeljak Moduli u vašem OpenCart admin panelu i kliknite na LiveAgent integraciju (zeleni gumb).

- Promijenite status na Omogućeno

- Novi modul: LiveAgent integracija-> Konfiguracija je dodan u odjeljak Moduli. Sada kliknite na plavi gumb.

- Ako već imate LiveAgent račun, kliknite na > VEĆ IMAM RAČUN, PRESKOČI OVAJ KORAK i popunite URL, email i API ključ vašeg računa. Ako nemate račun, slobodno ga kreirajte u ovom prozoru.

Gdje je API ključ?
U svom LiveAgent računu idite na Konfiguracija>Sustav>API i kopirajte vaš API ključ odavde.

- Gotovo je. Standardni live chat gumb se prikazuje na vašoj web stranici. Ako ga želite promijeniti, dodajte nove gumbe u svoj LiveAgent račun i kliknite na Koristite ovaj gumb u OpenCart LiveAgent modulu.

Što je OpenCart?
OpenCart je inovativno ključ-u-ruke rješenje za kolica za kupnju. Jednostavno ga instalirate, izaberete svoj predložak, dodate proizvode i spremni ste početi prihvaćati narudžbe. Ima već ugrađeno upravljanje narudžbama i više načina plaćanja. Mi osiguravamo doživotno besplatnu podršku i besplatna ažuriranja softvera.
Kako ga možete koristiti?
LiveAgent-ova OpenCart integracija vam omogućava smještanje live chat gumba na vašu OpenCart trgovinu.
Frequently asked questions
Što je OpenCart?
OpenCart je sustav za kolica za kupovinu još od 2005. za više od 900.000 web stranica.
Koje su prednosti integracije OpenCarta s LiveAgent-om?
LiveAgent omogućuje OpenCart integraciju, koja omogućuje klijentima implementaciju live chat gumba na njihove web stranice. Ovo su neke prednosti implementacije live chat gumba:
- smanjuje troškove
- poboljšava prodaju
- povećava zadovoljstvo klijenata
LiveAgent softver za korisničku podršku nudi preko 175 značajki te je upotreba univerzalne ulazne pošte učinkovita u smanjenju radnog vremena agenata. Odličan softver za korisničku podršku ne mora biti skup te su dostupni tri plaćena plana s razumnom cijenom, a moguća je i prilagodba korisničke službe. LiveAgent je idealan izbor za lakši i ugodniji tijek rada.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Prebacivanje s Pure Chat na LiveAgent?
LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi funkcije kao što su VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver i softver za upravljanje pritužbama. Postoje mogućnosti integracije i brojni jezici su podržani. LiveAgent također nudi Portal za podršku, a postoji i affiliate program i partnerski program. Tvrtka je osvojila nagrade i ima recenzije od korisnika. Trenutno se vrši izrada vašeg LiveAgent upravljača ploču (dashboard).
Prebacujete se s Crispa na LIveAgent?
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen SMB softver za korisničku službu u 2020. Pridružite se kompanijama kao što su Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilište u Oxfordu u pružanju prvoklasne korisničke podrške vašim klijentima. Tiket i Tiket+chat su idealni za mala i srednja poduzeća, a LiveAgent je popularan među velikim kompanijama. Bez kreditne kartice, možete isprobati njihov softver za chat. LiveAgent može pomoći vašem poduzeću da migrira podatke s drugih live chat ponuđača.