X-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Počnite pružati sjajnu korisničku podršku smještanjem gumba za live chat na vašu X-cart trgovinu. Kako bi počeli s integracijom, kliknite na ovu poveznicu ili slijedite korake ispod.
- Otvorite “Ekstenzije->Trgovina” u administratorskim opcijama vaše trgovine
- Nađite LiveAgent modul po imenu ili oznaci
- Označite kućicu “Instaliraj” uz ime modula i kliknite na gumb “Instaliraj module”.
- Otvorite odjeljak Moduli, označite kućicu “Omogućeno” i kliknite na Postavke u LiveAgent-ovom modulu za postavke korisničke podrške.
- Kopirajte i zalijepite integracijski HTML kod za live chat gumb iz vašeg LiveAgent-a u prazno polje na ekranu. Ako želite da se korisničko ime i email automatski upiše, označite povezanu kućicu. Na kraju, kliknite gumb “Podnesi”.
Što je X-cart?
X-Cart je komercijalna potrošačka platforma otvorenog koda, distribuirana kroz SaaS rješenje ili putem paketa za preuzimanje.
Kako je vi možete koristiti?
LiveAgent-ova X-cart integracija vam omogućuje smještanje live chat gumba na vaše X-cart trgovine.
Frequently Asked Questions
Što je X-cart?
X-cart je platforma koja vam pomaže dizajnirati i izgraditi eCommerce trgovinu
Zašto integrirati X-cart s LiveAgent-om?
Ako želite povećati svoju prodaju, definitivno preporučujemo integraciju live chat gumba od LiveAgent-a. To omogućuje vašoj korisničkoj službi da odgovara na upite korisnika u realnom vremenu i stoga sprečava gubitak potencijalnih klijenata.
Lagani označni jezik ExpressionEngine Markdown olakšava formatiranje dokumenata. Integrately omogućava komunikaciju s drugim platformama, a API automatizaciju zadataka. LiveAgent integrira live chat u web trgovine, poboljšava korisničku podršku i omogućava jednostavnu integraciju. Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima. Ključni su lojalni, pouzdani i dobri odnosi s kupcima za uspjeh tvrtke.
Softver LiveAgent nudi različite alate za korisničku službu, uključujući VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, i softver za upravljanje pritužbama i emailovima. Također omogućuje integraciju s OpenCartom za poboljšanje komunikacije i podrške. Besplatni demo je dostupan, a korisnici mogu koristiti različite kanale komunikacije. Uz to, korisnici se potiču da prihvate kolačiće prije korištenja live chata.