CS-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CS-Cart Politika privatnosti
Da bi smjestili LiveAgent live chat gumb na vašu CS-Cart trgovinu, jednostavno slijedite vodič za integraciju ispod ili pogledajte priloženi video.
- Prvi korak je kreirati i prilagoditi novi chat gumb u vašem LiveAgent panelu (Nemate LiveAgent račun? Napravite ga ovdje). Kopirajte njegov HTML kod (Ctrl+C) u međuspremnik.
- Idite u vaš CS-cart administratorski panel i izaberite Brzi izbornik > Dizajn > Blokovi > Idite na GRID 16 > Blok ‘Korisnička služba’ > Kliknite na Opcije bloka > izaberite karticu Sadržaj > Zalijepite (Ctrl+V) HTML kod ispod ” linije > Sačuvajte
- Napomena: Nije neophodno koristiti blok ‘Korisnička služba’. Možete kreirati svoje blokove i koristiti ih.
- Idite na web stranicu vaše trgovine, osvježite je i vaš chat gumb je spreman.
Što je CS-Cart?
CS-Cart je najbolje rješenje potrošačke korpe za gradnju eCommerce web stranice bilo koje veličine: od malih web stranica do virtualnih tržnih centara. Spreman izlog, podrška za puno opcija plaćanja i dostave, puna kontrola nad stanjem artikala, neograničeni proizvodi, alati za promociju i ostale inovativne značajke softvera za e-commerce.
Kako ga možete koristiti?
LiveAgent-ova CS-Cart integracija vam omogućava smještanje live chat gumba na vašu CS-Cart trgovinu.
Frequently Asked Questions
Koje su prednosti CS-cart integracije?
Kako možete integrirati CS-cart s LiveAgent-om?
Slijedite ovaj brzi vodič za laku integraciju: 1. Prijavite se u vaš LiveAgent račun 2. Kreirajte/prilagodite live chat gumb 3. Kopirajte HTML kod 4. Zalijepite kod unutar CS-carta
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.