Tražite besplatni softver za upravljanje korisnicima?

Imamo sve što trebate – besplatan ticketing, upravljanje znanjem, live chat i mogućnosti pozivnog centra.

  • ✓ Bez troška postavljanja   
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Tražite li besplatni softver za upravljanje kupcima?

LiveAgent je pravi izbor za vaše poslovanje. Možete zauvijek uživati u besplatnom računu i pristupiti osnovnim značajkama za pružanje izvrsne korisničke podrške i upravljanja kupcima.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za MSP-ove u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Prednosti besplatnog softvera za upravljanje kupcima

Upravljanje odnosima s kupcima ne mora biti teško kada imate odgovarajući alat.

Jedno mjesto za kontakt

Upiti vaših kupaca pohranjuju se na jednom mjestu što vam omogućuje da se usredotočite na rješavanje, a ne na pretraživanje. Sva vaša komunikacija uredno je organizirana na jednom mjestu.

Zadovoljni korisnici

Možete zadovoljiti svoje kupce čak i besplatnim računom na kojem imate pristup osnovnim značajkama za pružanje korisničke podrške.

Povećanje produktivnosti

Upravljanje kupcima s LiveAgent-om omogućuje vam povećanje radnog tijeka i učinkovitiju podršku.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Upravljanje kupcima s LiveAgent-om

Neka vam interakcija s klijentima bude glavni prioritet s pravim softverom. Uz besplatni softver za upravljanje kupcima LiveAgent dobivate jedno mjesto za sve svoje e-mailove, chatoee, pozive & amp; obrasce za kontakt. Možete uživati u neograničenom broju agenata koji će upravljati vašom komunikacijom.

Popis značajki na besplatnom LiveAgent računu

Besplatni plan LiveAgent-a ograničen je i ne uključuje sve značajke ticketinga i službe za pomoć, kao što su automatizacija, pravila, SLA-ovi i napredna izvješća … Provjerite i usporedite koje su značajke uključene ili nedostaju u besplatnom planu.

Free help desk software migration icon

Besplatni plan

Besplatno

7-dnevna povijest korisničke podrške

Ograničene integracije

Bez povezivanja s društvenim mrežama

Nedostaju značajke

Free Live Chat-icon

Plaćeni račun

od $15/mj

Bez ograničenja

Mnogo korisnih značajki

Povezivanje s računima na društvenim mrežama

Potpuna povijest upita

i mnogo više…

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Besplatni live chat

Pomoću chata uživo na vašoj web stranici možete izravno stupiti u kontakt sa svojim kupcima prije nego što napuste vašu web stranicu. Live Chat nudi brzo rješenje za vaše kupce koji traže savjete ili informacije.

LiveAgent has Najbrži widget za live chat na tržištu, s brzinom prikazivanja od 2,5 sekunde. Uključen je u besplatni račun, bez ikakvih obveza.

Besplatan ticketing sustav

LiveAgent ticketing sustav pravi je odgovor za svako poslovanje. Ticketing sustav pretvara svu vašu dolaznu komunikaciju s kupcima u tickete koje se automatski sortiraju na nadzornoj ploči LiveAgent-a.

Nema više neuredne komunikacije ili nepreglednog pretraživanja u odvojenim kanalima. Sve je smješteno u jedan izvrstan alat.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Besplatni call centar

Postavite vlastiti call centar u roku od nekoliko minuta i upravljajte svojim klijentima na osobnijoj razini putem preglednika, hardverskog telefona ili mobilnih aplikacija. To znači da čak i ako ne želite, ne morate kupiti poseban hardver za postavljanje fizičkog pozivnog centra.

O svim aspektima telefonskih poziva brine LiveAgent, a vi se možete usredotočiti na pomoć svojim kupcima.

Besplatna baza znanja

Jeste li znali kako većina kupaca voli samostalno tražiti rješenja prije nego što se obrati korisničkoj podršci? Izgradnjom svoje baze znanja možete im pružiti dragocjene informacije i uštedjeti vrijeme svom timu za korisničku podršku koje bi utrošili na rješavanje ponavljajućih upita. Uz besplatni softver za bazu znanja, oni se umjesto toga mogu usredotočiti na kritična pitanja.

book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Spremni za bolje upravljanje kupcima?

Unesite promjenu u upravljanje kupcima i pružite svojim kupcima najbolje što možete. Ne mora vas ništa koštati. U slučaju da želite nešto dodatno, možete se prebaciti na plaćeni paket prepun sjajnih značajki, podrške za društvene mreže i još mnogo toga po razumnoj cijeni.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Besplatni softver za upravljanje kupcima
Dijelite prijašnje razgovore i upite vaših klijenata s povijesti online tiketa. Možete uključivati i isključivati ovu značajku ako želite.

Povijest online tiketa (URL)

Postanite partner s LiveAgentom i iskoristite njihove usluge korisničke podrške, VoIP telefonske sustave i softver za upravljanje emailovima.

Vremenska pravila su značajka u LiveAgent-u koja pomaže optimizaciji korisničke službe. Automatiziraju zadatke i poboljšavaju radno opterećenje.

Kako postaviti vremenska pravila u LiveAgent-u

Vremenska pravila su značajka u LiveAgent-u koja pomaže optimizaciji korisničke službe. Automatiziraju zadatke i poboljšavaju radno opterećenje.

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Ispravan izgovor i dobar rječnik su ključni za pružanje izvrsne korisničke usluge i stvaranje pozitivnog dojma o tvrtki i zaposlenicima.

JEZIK POZIVNIH CENTARA Sve riječi koje trebate ☎️

Ispravan izgovor i dobar rječnik su ključni za pružanje izvrsne korisničke usluge i stvaranje pozitivnog dojma o tvrtki i zaposlenicima.

Web help desk, skraćeno WHD, je tehnologija koja pruža službu za pomoć - upravljanje tiketama. Omogućuje korisnicima olakšano upravljanje korisničkom službom

Web help desk

Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.

Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.

"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo