Tražite besplatni softver za upravljanje korisnicima?

Imamo sve što trebate – besplatan ticketing, upravljanje znanjem, live chat i mogućnosti pozivnog centra.

  • ✓ Bez troška postavljanja   
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Tražite li besplatni softver za upravljanje kupcima?

LiveAgent je pravi izbor za vaše poslovanje. Možete zauvijek uživati u besplatnom računu i pristupiti osnovnim značajkama za pružanje izvrsne korisničke podrške i upravljanja kupcima.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za MSP-ove u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Prednosti besplatnog softvera za upravljanje kupcima

Upravljanje odnosima s kupcima ne mora biti teško kada imate odgovarajući alat.

Jedno mjesto za kontakt

Upiti vaših kupaca pohranjuju se na jednom mjestu što vam omogućuje da se usredotočite na rješavanje, a ne na pretraživanje. Sva vaša komunikacija uredno je organizirana na jednom mjestu.

Zadovoljni korisnici

Možete zadovoljiti svoje kupce čak i besplatnim računom na kojem imate pristup osnovnim značajkama za pružanje korisničke podrške.

Povećanje produktivnosti

Upravljanje kupcima s LiveAgent-om omogućuje vam povećanje radnog tijeka i učinkovitiju podršku.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Upravljanje kupcima s LiveAgent-om

Neka vam interakcija s klijentima bude glavni prioritet s pravim softverom. Uz besplatni softver za upravljanje kupcima LiveAgent dobivate jedno mjesto za sve svoje e-mailove, chatoee, pozive & amp; obrasce za kontakt. Možete uživati u neograničenom broju agenata koji će upravljati vašom komunikacijom.

Popis značajki na besplatnom LiveAgent računu

Besplatni plan LiveAgent-a ograničen je i ne uključuje sve značajke ticketinga i službe za pomoć, kao što su automatizacija, pravila, SLA-ovi i napredna izvješća … Provjerite i usporedite koje su značajke uključene ili nedostaju u besplatnom planu.

Free help desk software migration icon

Besplatni plan

Besplatno

7-dnevna povijest korisničke podrške

Ograničene integracije

Bez povezivanja s društvenim mrežama

Nedostaju značajke

Free Live Chat-icon

Plaćeni račun

od $15/mj

Bez ograničenja

Mnogo korisnih značajki

Povezivanje s računima na društvenim mrežama

Potpuna povijest upita

i mnogo više…

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Besplatni live chat

Pomoću chata uživo na vašoj web stranici možete izravno stupiti u kontakt sa svojim kupcima prije nego što napuste vašu web stranicu. Live Chat nudi brzo rješenje za vaše kupce koji traže savjete ili informacije.

LiveAgent has Najbrži widget za live chat na tržištu, s brzinom prikazivanja od 2,5 sekunde. Uključen je u besplatni račun, bez ikakvih obveza.

Besplatan ticketing sustav

LiveAgent ticketing sustav pravi je odgovor za svako poslovanje. Ticketing sustav pretvara svu vašu dolaznu komunikaciju s kupcima u tickete koje se automatski sortiraju na nadzornoj ploči LiveAgent-a.

Nema više neuredne komunikacije ili nepreglednog pretraživanja u odvojenim kanalima. Sve je smješteno u jedan izvrstan alat.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Besplatni call centar

Postavite vlastiti call centar u roku od nekoliko minuta i upravljajte svojim klijentima na osobnijoj razini putem preglednika, hardverskog telefona ili mobilnih aplikacija. To znači da čak i ako ne želite, ne morate kupiti poseban hardver za postavljanje fizičkog pozivnog centra.

O svim aspektima telefonskih poziva brine LiveAgent, a vi se možete usredotočiti na pomoć svojim kupcima.

Besplatna baza znanja

Jeste li znali kako većina kupaca voli samostalno tražiti rješenja prije nego što se obrati korisničkoj podršci? Izgradnjom svoje baze znanja možete im pružiti dragocjene informacije i uštedjeti vrijeme svom timu za korisničku podršku koje bi utrošili na rješavanje ponavljajućih upita. Uz besplatni softver za bazu znanja, oni se umjesto toga mogu usredotočiti na kritična pitanja.

book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Spremni za bolje upravljanje kupcima?

Unesite promjenu u upravljanje kupcima i pružite svojim kupcima najbolje što možete. Ne mora vas ništa koštati. U slučaju da želite nešto dodatno, možete se prebaciti na plaćeni paket prepun sjajnih značajki, podrške za društvene mreže i još mnogo toga po razumnoj cijeni.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Zašto bi mala tvrtka trebala imati CRM sustav?

CRM sustav omogućuje vašim agentima segmentiranje kupaca kao i pregled prošlih podataka o njima. Komunikacija s kupcima je uglađenija, a samim tim može poduzećima bilo koje veličine dati prednost u odnosu na konkurente.

Što je CRM?

CRM je kratica koja označava upravljanje odnosima s kupcima.

Što čini odličan besplatni softver za upravljanje kupcima?

Izvrsni besplatni softver za upravljanje kupcima objedinjuje e-mail, pozive, korisnički portal i chat komunikaciju u jedan univerzalni inbox. Osim toga, uključuje neka osnovna izvješća koja se odnose na ukupnu izvedbu, povijest ticketa, interne tickete, prilagođene oznake i mogućnost spajanja i dijeljenja ticketa.

Related Articles to Besplatni softver za upravljanje kupcima
Želite li prijeći s Helpshifta na drugi softver za pružanje korisničke podrške? Pogledajte LiveAgent i saznajte da li je pravi izbor za Vas.

Tražite li alternativu za Helpshift?

LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji je pohvaljen od strane mnogih korisnika zbog ubrzavanja komunikacije, poboljšanja korisničke službe te stimuliranja agenata za pružanje bolje i brže podrške. Korisnici su također izrazili zadovoljstvo cijenom i funkcionalnošću LiveAgent-a, uz porast stope konverzije i zadovoljstva korisnika. Mnogi korisnici preporučuju LiveAgent kao vrlo dobro rješenje za podršku, komunikaciju i povećanje prodaje.

LiveAgent je broj jedan help desk softver za male tvrtke u 2022. Započnite besplatno probno razdoblje i odmah proširite svoje poslovanje!

Help desk softver za male tvrtke

Kako biste imali uspješan start-up, važno je biti pristupačan i dostupan putem različitih kanala kao što su redovna pošta, telefonski pozivi i online chat. Svaki kontakt s potencijalnim kupcima ili investitorima je važan, stoga se preporučuje korištenje softvera za optimizaciju svakodnevnih zadataka putem automatizacije. To će uštedjeti vrijeme koje se može uložiti u važnije dijelove poslovanja. Saznajte više o ovim alatima.

Istraživanje pokazuje kako 39% potrošača više voli podršku putem telefona u odnosu na druge komunikacijske kanale. Pomoću liveagent-a možete postaviti virtualni pozivni centar u vašem help desk-u. Jednostavno upravljajte dolaznom komunikacijom s kupcima, poboljšajte performanse tima za podršku i generirajte više prodaje.

Softver za dolazne pozive call centra

Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.

Obrazovanje i nevladine organizacije obično žele izgraditi snažne osobne odnose, jer u njima djeluju. Međutim, dobra je ideja da pokrivaju svoje osobne aktivnosti LiveAgentom kako bi uštedjeli svoje operativne vremenske resurse.

Softver za pomoć obrazovnim i nevladinim organizacijama

Modernizirajte korisničku podršku svoje institucije uz pristupačnu i pametnu organizaciju te korisnu internetsku prisutnost usmjerenu na kupce. Potencijalne učenike i roditelje privucite uz chat uživo, a nove donatore uz modernu razmišljajuću strategiju. Sretne korisnike najbolji su korisnici, a mi nudimo recepcionarske usluge migracije iz popularnih help desk rješenja. Saznajte detaljnije.

Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Širok spektar značajki (uključujući automatizirano usmjeravanje ticketa, upravljanje SLA, mogućnosti timske suradnje i trenutni pristup sveobuhvatnim informacijama o kupcima) omogućuju brzu i personaliziranu podršku, povećavajući ocjenu zadovoljstva kupaca. Ove značajke povećavaju učinkovitost tima za podršku.

Tražite pravu alternativu za osTicket? Usporedite odmah LiveAgent i osTicket te pronađite bolji softver za korisničku podršku već danas.

Tražite osTicket alternativu?

LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji povećava zadovoljstvo korisnika i prodaju. Korisnici imaju pozitivno iskustvo s podrškom i vremena odziva se poboljšalo za 60%. Stopa konverzije kupaca je porasla za 325% nakon aktivne upotrebe LiveAgent-a. Alat se jednostavno koristi i poboljšava produktivnost. Preporučuje se svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo