Stvorite kategorije na svom korisničkom portalu na temelju svojih proizvoda, usluga ili vrsta kupaca. Dodajte članke iz baze znanja, forume ili ploče s povratnim informacijama. Stvorite widgete za pretragu baze znanja i kupcima omogućite lak pristup člancima iz vaše baze znanja. Widgeti za pretraživanje prilagodljivi su i mogu se postaviti bilo gdje na stranicama vaše baze znanja.
Odaberite temu za svoj Korisnički portal iz unaprijed definiranih predložaka ili izradite novu s prilagođenim css-om i HTML-om. Dodajte svoj logotip, naslov, kodove za praćenje, zaglavlje i podnožje.
3 predefinirane teme
- Klasična
- Minimalistička
- Montana
Možete mijenjati boju za:
- Zaglavlje
- Glavno dugme za akciju
- Glavno dugme za akciju – Označeno
- Sekundarni dugme za akcije
- Sekundarni dugme za akcije – Označeno
- Desni box
- Ikone kateogrije
- Ikonu članka
- Ikone stavki
- Boju naslova
Različit sadržaj za Agente i klijente
Možete stvoriti zasebne članke i kategorije baze znanja koji nisu dostupni vašim kupcima, ali ih mogu vidjeti samo vaši agenti (interni članci, kategorije).
Resursi Baze znanja
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
LiveAgent korisnički portal za samoposluživanje omogućuje postavljanje baze znanja s internim i javnim kategorijama. Korporacije mogu stvoriti višestruke baze znanja za različite proizvode/usluge, platforme i zajednice korisnika. Forumske značajke povećavaju korisničko iskustvo kroz zajednička pitanja i odgovore. LiveAgent omogućuje i prikupljanje povratnih informacija i prijedloga te widgete za pretraživanje sadržaja web stranice.
Osnažite klijente sa instant odgovorima
Softver za bazu znanja mora se imati pri pružanju podrške vašim kupcima. LiveAgent nudi ne samo to već i više. Otkrijte zašto biste trebali odabrati LA.
Ovaj tekst sadrži mnogo informacija o predlošcima, politikama i emailovima što se tiče korisničke službe. U njemu se nalaze informacije o tome kako napisati motivacijsko pismo za poziciju predstavnika korisničke službe te predlošci za email potvrde i odgovore na zahtjeve za povrat novca. Također, u tekstu se nalaze i informacije o tome kako napisati prodajnu prezentaciju te predlošci za zahvalu za narudžbu i nadogradnju.
LiveAgent nudi razna rješenja za korisničku službu, poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i sustava za upravljanje pritužbama. Također nude podršku za svoje korisnike putem portala za podršku, integracija i demo verzija. Poduzeće ima nagrade i certifikate te nudi affiliate program. Trenutno izrađuju LiveAgent upravljačku ploču za svoje korisnike.