Stvorite kategorije na svom korisničkom portalu na temelju svojih proizvoda, usluga ili vrsta kupaca. Dodajte članke iz baze znanja, forume ili ploče s povratnim informacijama. Stvorite widgete za pretragu baze znanja i kupcima omogućite lak pristup člancima iz vaše baze znanja. Widgeti za pretraživanje prilagodljivi su i mogu se postaviti bilo gdje na stranicama vaše baze znanja.
Odaberite temu za svoj Korisnički portal iz unaprijed definiranih predložaka ili izradite novu s prilagođenim css-om i HTML-om. Dodajte svoj logotip, naslov, kodove za praćenje, zaglavlje i podnožje.
3 predefinirane teme
- Klasična
- Minimalistička
- Montana
Možete mijenjati boju za:
- Zaglavlje
- Glavno dugme za akciju
- Glavno dugme za akciju – Označeno
- Sekundarni dugme za akcije
- Sekundarni dugme za akcije – Označeno
- Desni box
- Ikone kateogrije
- Ikonu članka
- Ikone stavki
- Boju naslova
Različit sadržaj za Agente i klijente
Možete stvoriti zasebne članke i kategorije baze znanja koji nisu dostupni vašim kupcima, ali ih mogu vidjeti samo vaši agenti (interni članci, kategorije).
Resursi Baze znanja
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
- Što je Višestruka baza znanja? (+ Besplatno probno razdoblje) | LiveAgent
- Značajke korisničkog portala (ažurirano)
- Dobar dizajn FAQ stranice - Novi vodič (+ Video)
- Što su Widgeti za Pretragu? (+Probna Verzija) | LiveAgent
- Predlošci za bazu znanja (Kopirajte i koristite) | LiveAgent
- Što je značajka za Povratne Informacije i Prijedloge? | LiveAgent
- Baza znanja (Objašnjeno)
- Baza znanja: Početak rada s predlošcima | LiveAgent