Višestruka baza znanja * pruža Vam mogućnost stvaranja neograničene količine zasebnih korisničkih portala, gdje svaki od njih može imati svoj jedinstveni dizajn, postavke i sadržaj. Ovo je vrlo korisno za one tvrtke koje žele razlikovati svoje portale za korisničku podršku i slijediti njihove smjernice za brendiranje.
Kako omogućiti Višestruku BZ
Prvi korak za stvaranje novih dodatnih portala baze znanja je prijeći na postavke LiveAgent: Konfiguracija->Sustav->Dodaci odjeljak vašeg panela i uključiti značajku klikom na prekidač. Provjerite je li prekidač zelene boje – to će vam pokazati da je aktivan. Drugi je korak zapravo stvaranje dodatne baze znanja. Nakon što prijeđete na “Korisnički portal” na vašoj administratorskoj ploči, tamo ćete vidjeti novi gumb – “Izradi”. Klikom na njega pokrenut će se postupak. Slijedite naš detaljni vodič kako biste imali najbolji mogući pregled.
Svaka baza znanja sadrži iste vrste dostupnog sadržaja: članke, forume, ploče s povratnim informacijama, widgete.
*Svaka dodatna baza znanja procjenjuje se po cijeni, $19.
Resursi baze znanja
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!