Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Korisnički portal

Što je korisnički portal?

Portal za korisnike način je vašeg poslovanja da radi 24 sata dnevno. Kako biste pružili najbolju korisničku uslugu, morate svim korisnicima dati najbolje informacije. Ali kako to možete učiniti ako vaša korisnička služba nije dostupna? Pa, korisnički portal LiveAgenta može vam pomoći pružanjem potrebnog sadržaja.

Na taj način vaši klijenti mogu pronaći odgovore na svoja pitanja ili važne vodiče. Dakle, poslujete neprekidno i ne gubite klijente. Posjedovanje baze znanja može pomoći vašim klijentima.

No, lako možete stvoriti i drugu bazu znanja za svoje zaposlenike. Na primjer; može pomoći pri uključivanju u pružanje informacija novim zaposlenicima. Ili jednostavno proširite znanje agenata; ako agent pronađe novi trik ili savjet -ovo bi se moglo podijeliti na internom forum.

Kako portal za korisnike funkcionira u LiveAgentu?

Korisnički portal ugrađen je u LiveAgentu. Prilično je jednostavan za korištenje. Ako prvi put koristite LiveAgent, jednostavno kreirajte besplatni račun ili isprobajte besplatnu probnu verziju. Nakon što kreirate svoj račun, slijedite i dovršite vodič za početak. Tako će te se brzo upoznate sa softverom.

Nakon toga možete samo kliknuti na Bazu znanja i početi stvarati. To može biti kategorija, članak, forum ili kategorija prijedloga. LiveAgent također nudi gumb plus u gornjem desnom kutu. Odatle možete jednostavno stvarati članke baze znanja i više. Gumb plus uvijek je u gornjem desnom kutu. Na primjer, možete kreirati članak sa svoje nadzorne ploče.

Nakon stvaranja sadržaja za samoposluživanje, možete dodati widget za pretraživanje i gumbe za povratne informacije. Stoga, ako vaši korisnički agenti nisu dostupni, vaši korisnici mogu kliknuti gumbe i tražiti potrebne informacije ili dati povratne informacije.

Kako postaviti korisnički portal/a> u LiveAgentu.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Troškovi korisničkog portala u LiveAgentu

LiveAgent nudi nekoliko alternativa za pretplate. Budući kako svako poduzeće ima različite potrebe, LiveAgent stvorio je 3 vrste pretplata. Postoji Ticket, Ticket+Chat i All-inclusive. Razlika je u popisu omogućenih značajki. Ako želite saznati više o njima, pogledajte Cijene.

No, dopustite mi da vam uštedim malo vremena u vezi s portalom za korisničku podršku. Portal za korisnike, forum za korisnike i baza znanja su bez dodatnih naknada. Ipak, ako je vaša tvrtka zainteresirana za više baza znanja, obratite pozornost. Svaka dodatna baza znanja košta 19 USD za pretplate – Ticket ili Ticket+chat. Ako imate pretplatu na All-Inclusive dobit ćete 2 baze znanja besplatno. Nakon toga svaka košta 19 USD.

Dakle, mogli biste se upitati zašto bi mi trebale višestruke baze znanja?

Pa, evo primjera; možda biste htjeli različitu bazu znanja za svaku marku. Ipak, ako vam ne treba više, dobit ćete samo jednu. Ako bi vas ikada zanimalo više njih, morali biste prvo aktivirati dodatak u LiveAgentu. Zatim jednostavno stvorite novu. Ako to ne učinite, nećete biti terećeni.

Postoji još jedna mogućnost koju još nismo spomenuli. Svjesni smo da pretplata na nešto što vam nije poznato često može biti rizik. Tako LiveAgent nudi 14-dnevno besplatno probno razdoblje za svaku pretplatu ili besplatni račun.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Zašto bi vaša tvrtka trebala razmotriti implementiranje korisničkog portala?

· 24/7 korisnička podrška

Ne može svaki Helpdesk reći kako pruža korisničku podršku 24 sata dnevno. Iscrpni članci baze znanja mogu pružiti bitne informacije koje korisnici traže. Čak i kad je to izvan vašeg radnog vremena.

· Smanjuje broj upita korisnika 

Predstavnici kupaca obično se svakodnevno bave sličnim upitima. S korisničkim portalom mogu smanjiti ponavljanja najčešće postavljana pitanja/problema.

· Zadržava korisnike

Ako kupci mogu brzo pronaći potrebne informacije, veće su šanse da se vrate. N,o obično što je proces jednostavniji, veće su šanse da se kupac vrati. Važan faktor nije samo koliko brzo mogu doći do informacija, već i koliko su one vrijedne.

· Povećaje promet na vašoj web stranici

Pravilni članci iz baze znanja mogu privući veliku pozornost. Stoga, ako mnogi ljudi smatraju vaše članke vrijednima, podijelit će ih s drugima. To znači da možete ostvariti veći promet na web stranici, što znači i više potencijalnih kupaca. Osim toga, jačate autoritet svoje web stranice.

Pregled korisničkog portala

Korisnički portal

Korisnički portal

Govorili smo općenito o korisničkom portalu, ali evo nekoliko dodatnih značajki koje korisnički portal LiveAgent nudi. Portal za korisnike omogućuje vama i vašim agentima pregled povijesti upita korisnika. Kupac se može jednostavno prijaviti i pogledati cijelu povijest upita na portalu. Agent može vidjeti povijest upita u LiveAgentu. Portal za korisnike također sadrži članke iz baze znanja, forume, ploče s prijedlozima i još mnogo toga.

Baza znanja

Korisnički portal

Baza znanja je mjesto gdje vaša tvrtka može stvoriti beskrajan broj članaka temeljenih na korisnim informacijama. Odlična stvar je to što možete jednostavno dodijeliti članak iz baze znanja kao ticket agentu. Sadržaj se može stvoriti za unutarnje ili vanjske svrhe. Dakle, možete stvarati članke temeljene na informacijama i za svoje zaposlenike i za klijente. Sadržaj se razlikuje od tvrtke do tvrtke.

Interno stvoreni članci baze znanja mogu vam pomoći u procesu uključivanja/obuke. Strukturirani članci s prilozima mogu učiniti ovaj proces jednostavnim i organiziranim. Interno korišteni članci također mogu biti način na koji vaši zaposlenici u svakom trenutku pružaju točne informacije vašim klijentima. Dakle, može djelovati kao neka vrsta baze znanja za vaše poslovanje. Na primjer, možete pisati vijesti o tvrtki, novosti i sl.

S druge strane, članci iz vanjske/javne baze znanja fokusirani su na korisnike. Ovih dana kupac želi odmah dobiti informacije. Ako ju kupac ne može pronaći, velika je vjerojatnost da će se obratiti službi za korisnike ili još gore otići do vašeg konkurenta. Pisanje detaljno organiziranih članaka može spriječiti ove situacije.

Evo nekoliko ideja za vanjske/javne članke:

  • Vodiči
  • Informacije o proizvodima/uslugama
  • Najčešća pitanja
  • Vizualni vodič – korak po korak – snimke zaslona ili videa

Naulite više o LiveAgent bazi znanja.

Try out Knowledge Base for FREE

Handle all customer inquiries outside the business hours. Start your self-service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Višestruka baza znanja:

Korisnički portal

Neorganizirani članci baze znanja mogu izazvati frustracije. Stoga višestruka baza znanja može spriječiti nastanak ovog problema.

Kao što smo već spomenuli, možete stvoriti onoliko baza znanja koliko vaša tvrtka želi. To se obično odnosi na tvrtke koje bi mogle imati nekoliko robnih marki ili nekoga tko voli kategorizirati sadržaj. Međutim, ako želite samo kategorizirati svoj sadržaj, to jednostavno možete učiniti sa samo jednom bazom znanja koja se daje uz bilo koju pretplatu. No, ako želite stvoriti sadržaj za više robnih marki, ovo bi bila prednost koju možete iskoristiti. U LiveAgentu jednostavno otiđite na Dodaci i aktivirajte. Nakon toga možete stvoriti koliko god želite baza znanja.

Naučite više o LiveAgent višestrukim bazama znanja.

WYSIWYG editor za članke:

Korisnički portal

Stvaranje članka zahtjevalo je puno više od dobrih vještina pisanja i odgovarajućeg znanja. Ovih dana stvaranje članka ne može biti lakše. Korištenje ovog uređivača može vam pomoći vizualizirati sadržaj prije objavljivanja. Članke u bazi znanja ili forume u LiveAgentu tako je jednostavno stvoriti pomoću uređivača WYSIWYG (Ono što vidite je ono što dobijete). Uređivač je prilagođen korisniku. Dakle, čak i neiskusna osoba može lako stvoriti članak.

Saznajte više o LiveAgent WYSIWYG editoru za članke.

Privitci u člancima:

Korisnički portal

LiveAgent nudi značajku koja vam omogućuje da priložite datoteke svojim člancima iz baze znanja. Dakle, ako želite stvoriti interni ili javni članak u bazi znanja, to možete učiniti pomoću WYSIWYG uređivača i istovremeno priložiti datoteku.

Saznajte više o LiveAgent privitcima u člancima.

Forum:

Korisnički portal

Još jedna bitna značajka na korisničkom portalu je mogućnost stvaranja foruma. Stvaranje foruma može vam pomoći u stvaranju zajednice. Ova značajka omogućuje kupcu da objavljuje na primjer; Pitanje.

Što se događa nakon toga? Ostali kupci mogu odgovoriti. Stoga su oni u mogućnosti međusobno si pomoći. S druge strane, predstavnik kupca također dobiva ticket, gdje se također može angažirati s kupcima.

Na taj način možete povećati suradnju, poboljšati komunikaciju i angažirati se s klijentima. Svi ti čimbenici pomažu pri stvaranju lojalne zajednice za vaš brand.

Learn more about LiveAgent Forum.

Povratne informacije i sugestije:

Korisnički portal

Povratne informacije pružaju mnoge prednosti vašem poslovanju. Važno je shvatiti kako je primanje povratnih informacija neizbježno. Davanje mogućnosti davanja povratnih informacija može pokazati vašim klijentima da ih aktivno slušate.

Drugim riječima, želite znati njihovo mišljenje jer ih cijenite. Upoznavanje vaših kupaca važan je aspekt poslovanja. Ova značajka može vam pokazati vaše prednosti i slabosti iz perspektive korisnika. Svjesnost svojih slabosti omogućuje vam da se poboljšate tamo gdje vam napredak nedostaje. S druge strane, to može djelovati kao motivacija za osoblje. Popis je beskrajan.

Stvaranje Feedback foruma u LiveAgentu prilično je jednostavno. Kupci se jednostavno samo prijave. Kako biste to učinili, možete odabrati prilagodljivi gumb Povratne informacije ili izraditi svoj HTML i postaviti ga u LiveAgent. Kupac tada može stvoriti povratnu informaciju ili prijedlog. Nakon izrade, predstavnik kupca dobiva ticket, gdje može odmah odgovoriti na isti.

Još jedan plus je što drugim korisnicima omogućuje glasovanje/sviđanje. Stoga, ako želite znati s čim se većina vaših kupaca slaže/ne slaže, možete to lako saznati s ovom značajkom.

Saznajte više o LiveAgent povratnim informacijama i sugestijama

Widgeti za pretraživanje:

Korisnički portal

Jeste li ikada bili frustrirani jer niste mogli pronaći ono što ste tražili na web stranici? Widget za pretraživanje u LiveAgentu pomaže vašim korisnicima da brzo pronađu relevantne informacije. Zamislite da imate nevjerojatne članke iz baze znanja, samo da biste saznali da ih vaši korisnici ne mogu pronaći.

Dakle, kako to funkcionira u stvarnom okruženju? Pa, nakon što kreirate/prilagodite svoj widget za pretraživanje, vaš administrator ga integrira u vašu web stranicu. Jedna od opcija prilagođavanja je ta da možete odabrati kategoriju u kojoj želite da kupac vidi widget. Možete izraditi više njih za određene kategorije.

Nakon što postavite svoj widget, kupac će samo upisati ono što traži i pojavit će se najrelevantniji članci. Ovaj widget vodi vaše klijente do informacija koje traže.

Widgeti za pretraživanje

Saznakte više o LiveAgent Widgetima za pretraživanje.

LiveAgent postavke:

Konfiguracija:

LiveAgent nudi korisnicima različite predloške za izbor za svoj korisnički portal. Nudimo klasičnu, minimalističku i montansku temu. Dakle, na temelju vaših poslovnih preferencija možete odabrati dizajn, logotipe, boje i još mnogo toga! Iako, ako želite imati vaš HTML zaglavlje i podnožje, to možete učiniti i tako da ih podnesete u postavkama portala za korisnike.

Predaj ticket:

Ova opcija postavljanja omogućuje vašim klijentima da predaju novi ticket. Vaša tvrtka može odabrati željeni odjel za rješavanje takvih upita. Osim toga, možete prilagoditi polja obrasca za kontakt. Na primjer; Naslov, opis, ime, poruka za potvrdu i još mnogo toga.

Započni chat:

U postavkama Pokreni chat možete jednostavno stvoriti i prilagoditi prozor za chat. To uključuje stil, mjesto i boje gumba. Štoviše, možete napisati poruku dobrodošlice koja će se pojaviti svaki put kada vaš klijent započne razgovor s vašim predstavnikom. Ova automatizacija uštedjet će vrijeme i vašem agentu i klijentima. Zanimljiva je funkcija omogućavanje skrivanja poruka. To znači da će vam poruka dobrodošlice biti skrivena ako vam se kupac prethodno obratio putem obrasca za prijavu u chat/prozora za chat. Postoje i druge pametne funkcije poput ove, poput; omogućiti ostavljanje izvanmrežnih poruka, sakriti gumb za ponovno pokretanje chata i još mnogo toga!

Ove vam postavke omogućuju prilagodbu vašeg korisničkog portala radi boljeg korisničkog iskustva. Osim toga, oni pomažu vašim agentima u upravljanju člancima iz baze znanja, forumima i pločama s prijedlozima.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo