Ohrabrite vaše korisnike da Vam šalju nove ideje i Povratne informacije za daljnji razvoj. Raspravljajte o svakoj ideji s vašim korisnicima u forumu za Povratne Informacije koji je jednostavan za korištenje. Znate li koje su najvažnije značajke za vaše korisnike? Omogućite im glasanje! Iskomunicirajte jasno napredak implementacije s vašim korisnicima.
Dugme za Povratne Informacije
- Dodavanje dugmeta za Povratne Informacije na vašu web stranicu omogućava vašim posjetiteljima da Vam daju povratne informacije i prijedloge ili glasaju za postojeće.
- Jednom kada korisnik pošalje Povratnu Informaciju, kreira se tiket tako da ste obaviješteni i možete reagirati po potrebi.
- Možete imati više dugmadi za povratne informacije koji pretražuju na različitim pločama za Povratne Informacije.
Prikupite važne Povratne Informacije od vaših korisnika postavljajući dugme za Povratne Informacije bilo gdje na vašoj web stranici. Prilagodite dugme za Povratne Informacije kako bi odgovaralo vašem poslovanju.
Izaberite iz brojnih predefiniranih pozicija i stilova dugmeta za Povratne Informacije:
Niste pronašli odgovarajući stil za vaše dugme za Povratne Informacije? Ne brinite, možete napraviti vaše, tako da učitate sliku ili napišete vaš vlastiti HTML kod.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Resursi baze znanja
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.