Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama

Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama

U današnjem digitalnom dobu morate tretirati svoje klijente kao da su vam partneri. Ne trošite puno vremena na čavrljanje, nego slušajte svoje klijente! Vaši trenutni i potencijalni klijenti vam mogu dati dosta informacija koje će vam pomoći povećati prodaju, generirati visokokvalitetne moguće kupce i jednostavno poboljšati vjernost klijenata.

Kako bi to uspjeli, možete koristiti jedan od najobičnijih i najefikasnijih kanala za komunikaciju – imenom email.

Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
LiveAgent allows you to send emails and canned messages

Možda mislite, “Dobro, nama prilično dobro ide s našim email marketingom”. Moguće, ali uvijek ima mjesta za napredak. Zašto ne iskoristiti emailove za jačanje svojih veza s kontaktima na vašem popisu tako da budu duže vjerni i postanu aktivniji? Postoji određena vrsta emaila koja se zove email zahtjev za povratnim informacijama i može vam pomoći u interakciji i građenju značajnih veza s potencijalnim i postojećim klijentima.

Email zahtjev za povratnim informacijama je jednostavan i kreativan način angažiranja vaših klijenata i dobivanja povratnih informacija, što vam može pomoći poboljšati buduće marketinške poruke, kao i vaš proizvod.

Što je email zahtjev za povratnim informacijama?  Zašto je važan?

Prije detalja, nužno je objasniti zašto je prikupljanje povratnih informacija od vaših klijenata toliko važno. Dugo vremena kompanije nisu ulagale vrijeme ni resurse na upoznavanje svojih klijenata.

To je greška jer traženje mišljenja klijenata vam omogućava da saznate više o ljudima koji su voljni kupiti vaš proizvod. Na primjer, to uključuje koje su njihove potrebe i kako ih ispuniti.

Dakle, osnovna ideja iza traženja povratnih informacija je dobiti vrijedne informacije iz prve ruke koje će vam pomoći poboljšati i razviti vaše poslovanje, proizvode ili usluge još više.

Traženjem povratnih informacija od vaših trenutnih klijenata možete saznati jesu li zadovoljni, što se može popraviti i koje njihove potrebe nisu zadovoljene.

Email predlošci za zahtjev za povratnim informacijama
LiveAgent se integrira s NiceReply i omogućuje vam prikupljanje povratnih informacija sa svakim poslanim emailom.

Analiziranje svih ovih informacija i zaključivanje će vam omogućiti:

  • Razumjeti vaše klijente. Proaktivno slušanje vaših klijenata će vam omogućiti da ih upoznate bolje i razumijete kao potrošače. Moći ćete saznati što očekuju od vaših službi i istražiti njihove potrebe. Nije sve u slušanju žalbi i upita.
  • Zadržati postojeće klijente. Oni koji se osjećaju saslušanima i cijenjenima će vjerojatnije ostati vjerni vašem poduzeću. Učinite da se klijenti tako osjećaju redovnim traženjem njihovog mišljenja i, kad je moguće, predstavljanjem promjena koje su oni predložili.
  • Zadržati vjernost postojećih klijenata. Poboljšanje korisničkog iskustva slušanjem i odgovaranjem na njihove potrebe će pomoći povećati stupanj njihovog zadovoljstva vašim poduzećem. Povećanjem vjernosti klijenta na ovaj način, dobit ćete ambasadore brenda koji će preporučiti vaše usluge i drugima.

Dakle, kako ćete upitati svoje klijente za povratne informacije? Korištenjem dobrog starog emaila.

Primjeri naslova email predložaka za traženje povratnih informacija

  • Željeli bismo znati vaše mišljenje o [proizvod/usluga]
  • Kakvi smo bili, [ime]?
  • Recite svoje mišljenje o [proizvod/usluga/kompanija]
  • Hvala na kupnji [proizvod/usluga]. Kako ste zadovoljni uslugom?
  • Trebamo razgovarati, [ime]…
  • Kakvo je bilo vaše iskustvo?
  • I, što mislite?
  • Ocijenite svoje iskustvo s [kompanija]
  • Imate [količina vremena] da podijelite svoje mišljenje o [proizvod/usluga]

Ideje predložaka za email za povratne informacije

Email predložak za zahtjev za povratnim informacijama – nakon zajedničkog projekta

“Kakvi smo bili” email predložak za zahtjev za povratnim informacijama

Email predložak za zahtjev za povratnim informacijama – ocijenite proizvode koje ste kupili

Email predložak za zahtjev za povratnim informacijama – hvala vam za zajednički projekt

Email predložak za zahtjev za povratnim informacijama – podijelite svoje mišljenje putem videa

Email predložak za zahtjev za povratnim informacijama – savjeti i najbolje prakse

Položite temelje za iskrenost 

Prije nego krenete postavljati pitanja, objasnite koliko je važno za vas da dodate vrijednost svom proizvodu ili usluzi. Recite svojim klijentima da želite naučiti iz njihovog iskustva kako bi mogli nastaviti poboljšavati se i osigurati dobru uslugu i u budućnosti.

Objasnite koliko to unaprijed cijenite i dajte vašim klijentima do znanja da razumijete da je njihovo vrijeme dragocjeno, pa ćete zato stvarno cijeniti bilo koju povratnu informaciju koju podijele s vama.

Pitajte klijente koji im se elementi/značajke sviđaju

Odgovor na ovo pitanje će vam pomoći identificirati sve dobre stvari koje radite.

Pitajte klijente što bi željeli eliminirati

Ova točka je ključna. Radi se o pitanju klijenata koji dio kupovine/usluge im se nije svidio.

Obratite posebnu pažnju na te odgovore. Ako ne reagirate na savjet, nećete imati nikakav izgovor ako se nešto slično dogodi s ostalim klijentima.

Email za povratne informacije – Najčešća pitanja

Kada trebate slati email zahtjev za povratnim informacijam?

Resolution time

To zbilja ovisi o specifikacijama vašeg proizvoda ili usluge. Nemojte čekati predugo jer će vaši klijenti vjerojatno zaboraviti iskustvo koje su imali s vašom kompanijom (osim ako je bilo baš negativno). Slanje email zahtjeva za povratnim informacijama do pet dana nakon kupnje je dobra ideja.

Trebam li slati email zahtjev za povratnim informacijama čak i kad znam da je određeni klijent nezadovoljan s mojim proizvodom/uslugom?

Churn rate sad face

Da, trebate brinuti o iskustvu svih vaših klijenata i ne ignorirati one koji su izrazili negativno mišljenje o vašem proizvodu ili usluzi. Bilo koja negativna povratna informacija treba biti detaljno analizirana i na nju se treba reagirati kako bi poboljšali svoje proizvode ili usluge.

Ready to put our feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “When should you send a feedback request email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It is recommended to send a feedback request email up to 5 days after purchase. Thus, the customers do not forget about the interaction with your company. However, it depends on the specifics of your product or service. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I send a feedback request email to an unhappy customer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yes, you pay attention to all your customers and not ignore those who have expressed a negative opinion about your product or service. Any negative feedback should be analyzed thoroughly and acted upon to help you improve your products and services.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What should you write in a feedback request email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Express your appreciation in advance and let your clients know that you understand that their time is precious, which is why you will appreciate any feedback they share.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo