Što su gumbovi za pozive?
Gumb za poziv je gumb “klikni za poziv” koji posjetiteljima web stranice omogućuje pozivanje vaše tvrtke. Kad kliknu gumb za poziv, računalo ili telefon automatski će izvršiti poziv.
Zašto su dugmadi za poziv bitni?
Dodavanje gumba za poziv na vašu web stranicu izvrsna je taktika za smanjenje napora kupaca. Umjesto da zapišu ili ručno unesu svoj telefonski broj, vaši kupci mogu jednostavno kliknuti i nazvati. Ali zašto je to tako važno? Pa, smanjenje napora kupaca siguran je način da povećate zadovoljstvo kupaca, poboljšate njihovo iskustvo s vašim poduzećem i uspostavite dobar odnos koji može dovesti do veće prodaje i ponovnog poslovanja. Štoviše, pozitivna iskustva kupaca mogu dovesti do pozitivnih preporuka putem usmene predaje, donoseći vam još više novih kupaca.
Koje vrste dugmadi za poziv pruža LiveAgent?
LiveAgent vam nudi dvije mogućnosti. Možete odabrati iz galerije unaprijed napravljenih dugmeta za pozive ili možete stvoriti prilagođeno dugme pomoću slike ili vlastitog HTML koda.
Unaprijed izrađeno dugme za pozive ima različite mogućnosti poravnanja, uključujući bočnu, kutnu ili linijsku. Nakon što odaberete dugme, možete prilagoditi njegovu boju pozadine, tekst, Z-indeks, animaciju i pozicioniranje. LiveAgent također vam omogućuje pregled i testiranje svakog dugmeta prije nego što ga implementirate na svoju web stranicu.
Kako funkcionira dugme za poziv?
Dugme za poziv omogućuje vam uspostavu:
- PC na PC pozivi
- Mobitel na PC pozivi
Bez obzira na to klikne li kupac gumb za poziv na svom računalu ili mobilnom telefonu, računalo će započeti poziv unutar preglednika. Agenti za podršku moći će odgovoriti na poziv izravno unutar LiveAgent-a.
Napominjemo kako će uređaj prije nego što se poziv izvrši možda zatražiti dopuštenje za upotrebu vašeg mikrofona.
Kako kreirati i deploy-ati dugme za poziv
- Prijavite se u LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija
- Kliknite na Poziv
- Kliknite na Dugme
- Kliknite na narančasto Kreiraj dugme
6. Pregledajte galeriju i klikom na nju odaberite gumb po vašem izboru.
7. Dajte svom gumbu naziv.
8. Odaberite odjel u koji želite usmjeravati pozive upućene pomoću ovog gumba.
9. Označite Snimanje poziva ako želite snimiti sve pozive upućene pomoću ovog gumba.
10. Odaberite jezik na kojem želite prikazati gumb za poziv.
11. Označite potvrdni okvir Aktivno.
12. Na lijevoj ploči Postavke kliknite gumb i prilagodite animaciju, boje, pozicioniranje, tekst, izgled na mobilnom uređaju i izgled označenog stanja prema vašoj želji.
13. Ponovno idite na Postavke, kliknite na prozor Pozivi i prilagodite ga prema vlastitim željama. Ne zaboravite kliknuti Spremi.
14.Kliknite na Integracija i kopirajte isječak koda. 15. Postavite kod ispred </body> ili zatražite od administratora weba da to učini umjesto vas.
Napomena: Nakon što na svom web mjestu imate kod, možete promijeniti dizajn gumba za poziv i način na koji gumb za poziv funkcionira bez mijenjanja koda na vašoj stranici.
Kreiranje prilagođenih dugmeta za pozive
Kako biste stvorili prilagođeno dugme za poziv, morat ćete prenijeti prilagođenu sliku ili izmijeniti postojeći HTML kôd.
- Prijavite se u LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija
- Kliknite na Poziv
- Kliknite na Dugme
- Kliknite na narančasto Kreiraj dugme
- Kliknite na Prilagođeno
- Odaberite “Slika” ili “vlastiti HTML kod”
- Ako odlučite napisati vlastiti HTML kôd, kliknite gumb na lijevoj strani.
- Nakon HTML-a i CSS-a
10.Kliknite na Integracija i kopirajte isječak koda.
15. Postavite kod ispred </body> ili zatražite od administratora weba da to učini umjesto vas.
Prednosti dugmeta za poziv
Postavljanje dugmeta za poziv na vašu web stranicu može imati koristi i za vas i vaše korisnike.
Smanjen napor kupaca i više praktičnosti
Integrirani gumb za poziv na vašoj web stranici osigurava kako vaši kupci ne moraju pretraživati vašu web stranicu ili tražiti vaš telefonski broj na Googleu. Možda izgleda kako traženje telefonskog broja nije velika stvar. Međutim, kada žurite i trebate kontaktirati tvrtku, želite li gubiti vrijeme tražeći njihove kontakt podatke? Ukoliko je lako dostupan na njihovoj web stranici i možete jednostavno kliknuti gumb za započinjanje poziva, ne biste li bili zahvalni na tome koliko je to bez muke i prikladno? Znam da mrzim kad na mobilnom telefonu pretražujem poslovnu web stranicu i nema integriranog gumba za poziv.
Ready to improve customer satisfaction?
Try placing a call button on your site for free!
Poboljšano korisničko iskustvo
Stvaranjem gumba za poziv svojim kupcima činite malu uslugu i pokazujete kako cijenite njihovo vrijeme. To ne samo da će poboljšati njihovu percepciju vašeg poslovanja, već će poboljšati i korisničko iskustvo. Kao što već znate, sretni kupci temelj su svakog poslovanja. U osnovi, oni su ono što tvrtke održava u poslu. Zadovoljni kupac vjerojatno će ponoviti kupnju, potrošiti više i ostati vjeran marki .
Mogućnost zagovaranja
Zadovoljni kupci također rado dijele svoja pozitivna iskustva s drugima. Stvarajući iskustvo bez muke, možete biti sigurni kako će, ako se vaše poslovanje pojavi u budućim razgovorima s prijateljima, kolegama ili obitelji, sjetiti se svog pozitivnog iskustva i preporučiti vašu tvrtku. Ova vrsta zagovaranja brenda je neprocjenjiva, jer većina potrošača prije svega vjeruje preporukama prijatelja. Ove pozitivne preporuke dovode do novih i ponovljenih poslova, što rezultira većom prodajom i prihodom. Sve dok svoje kupce održavate sretnima, možete ponavljati ovu petlju i uživati u većem angažmanu kupaca i rastu prihoda.
Resursi baze znanja
Kako biste saznali više o dugmetu za pozive ili srodnim temama, pogledajte našu bazu znanja, pojmovnik, članke o akademiji, videozapise ili postove na blogu.
- Postavljanje dugmeta za poziv
- Korištenje LiveAgent pozivnog centra s softfonskim klijentima i aplikacijama
- Kako odrađivati pozive iz LiveAgent
- Podržani VoIP pružatelji usluga
- Neograničeno snimanje poziva
Spremni ste za postavljanje dugmeta za pozive na vašoj stranici?
Otkrijte koliko je jednostavno pružiti podršku uz LiveAgent. Započnite svoje besplatno 14-dnevno probno razdoblje već danas. Kreditna kartica nije potrebna.
Frequently Asked Questions
Što su dugmadi za pozive?
Dugme za poziv je dugme “klikni za poziv” koji posjetiteljima web stranica omogućuje pozivanje vaše tvrtke. Kad kliknu dugme za poziv, računalo ili telefon automatski će nazvati vaš broj.
Koje vrste dugmadi za poziv pruža LiveAgent?
LiveAgent vam nudi dvije mogućnosti. Možete odabrati iz galerije unaprijed napravljenih dugmeta za pozive ili možete stvoriti prilagođeno dugme pomoću slike ili vlastitog HTML koda.
Kako funkcionira dugme za poziv?
Dugme za poziv omogućuje vam uspostavljanje: PC na PC poziveMobile na PC pozive Bez obzira na to klikne li kupac gumb za poziv na svom računalu ili mobilnom telefonu, računalo će započeti poziv unutar preglednika. Agenti za podršku moći će odgovoriti na poziv izravno unutar LiveAgent-a.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!