Briga o kupcima

Što je briga o kupcima?

Kupci su vrlo važni ljudi za svaku tvrtku. Način na koji se tvrtka brine o svojim kupcima vrlo je važan za izgradnju dobrog imidža i imena tvrtke.

Briga o kupcima rad je na brizi o potrebama kupaca i ispunjavanju njihovih očekivanja. Kupci prenose svoje probleme, pitanja i upite predstavnicima kupaca i oni su odgovorni za njihovo rješavanje. To je također proces u kojem im trebate pružiti više nego što traže čime se može povećati zadovoljstvo kupaca.

Customer care illustration

Frequently asked questions

Što znači pojam briga o kupcima?

Briga o kupcima rad je na brizi o potrebama i očekivanjima kupaca, kao i pružanju više toga nego što oni očekuju. Tim za korisničku podršku prvenstveno je odgovoran za to.

Zašto je briga o kupcima važna?

Služba za korisnike jedno je od najvažnijih područja u prodajnom procesu. Zahvaljujući tome, brand gradi trajne odnose s kupcima i može detaljno upoznati njihove probleme i očekivanja. Služba za korisnike je također prva točka kontakta s kupcem, pa ima priliku brzo odgovoriti na njihove potrebe.

Koja su 3 načela brige o kupcima?

Prvo i najvažnije načelo je da korisnička služba mora slušati kupca. Zahvaljujući tome, tvrtka može biti u toku s time zadovoljava li potrebe kupaca i dobiva povratne informacije o tome što može poboljšati u funkcioniranju cijelog branda.

Drugo pravilo je individualni pristup klijentu. Klijent mora osjećati da se s njim postupa kao s posebnom jedinkom, a ne kao s jednim od mnogih kupaca.

Treće načelo je empatija. Služba za korisnike trebala bi pokušati razumjeti zašto se kupac ponaša na određeni način.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo