Što je briga o kupcima?
Kupci su vrlo važni ljudi za svaku tvrtku. Način na koji se tvrtka brine o svojim kupcima vrlo je važan za izgradnju dobrog imidža i imena tvrtke.
Briga o kupcima rad je na brizi o potrebama kupaca i ispunjavanju njihovih očekivanja. Kupci prenose svoje probleme, pitanja i upite predstavnicima kupaca i oni su odgovorni za njihovo rješavanje. To je također proces u kojem im trebate pružiti više nego što traže čime se može povećati zadovoljstvo kupaca.

Frequently asked questions
Što znači pojam briga o kupcima?
Briga o kupcima rad je na brizi o potrebama i očekivanjima kupaca, kao i pružanju više toga nego što oni očekuju. Tim za korisničku podršku prvenstveno je odgovoran za to.
Zašto je briga o kupcima važna?
Služba za korisnike jedno je od najvažnijih područja u prodajnom procesu. Zahvaljujući tome, brand gradi trajne odnose s kupcima i može detaljno upoznati njihove probleme i očekivanja. Služba za korisnike je također prva točka kontakta s kupcem, pa ima priliku brzo odgovoriti na njihove potrebe.
Koja su 3 načela brige o kupcima?
Prvo i najvažnije načelo je da korisnička služba mora slušati kupca. Zahvaljujući tome, tvrtka može biti u toku s time zadovoljava li potrebe kupaca i dobiva povratne informacije o tome što može poboljšati u funkcioniranju cijelog branda.
Drugo pravilo je individualni pristup klijentu. Klijent mora osjećati da se s njim postupa kao s posebnom jedinkom, a ne kao s jednim od mnogih kupaca.
Treće načelo je empatija. Služba za korisnike trebala bi pokušati razumjeti zašto se kupac ponaša na određeni način.