Što su korisnički odnosi?
Korisnički odnosi su poslovni odnosi koje svaka tvrtka ima s kupcima. Bez obzira koliko je velika tvrtka, važnost odnosa s kupcima je ogromna. Dakle, potrebno je izgraditi lojalne, pouzdane i dobre odnose. Postoji mnogo načina, kako to učiniti.
Svaka tvrtka mora procijeniti korisnički odnosi i razumjeti motivaciju i zahtjeve kupaca. Tada moraju pružiti izvrsnu uslugu, ponuditi kvalitetan proizvod ili usluge i brinuti se o svojim kupcima. CRM je strategija upravljanja odnosima s kupcima.
Frequently asked questions
Kako se definiraju korisnički odnosi?
Korisnički odnos je odnos koji se stvara između tvrtke i kupca. Odnosi na ovoj liniji izuzetno su važni za uspjeh tvrtke. Zahvaljujući izgradnji dobrih, trajnih odnosa temeljenih na povjerenju, tvrtka ima priliku uspjeti.
Jesu li korisnički odnos važni za tvrtku?
Korisnički odnosi trebali bi biti najvažnija stvar za tvrtku. Zahvaljujući dobrim odnosima, tvrtka zadržava kupce i donosi im vrijednost. Za dobar odnos najvažnije je pružiti prvoklasnu korisničku uslugu. Zahvaljujući tome, klijent se osjeća zbrinut i ima povjerenje u tvrtku. Osim toga, idealan je izvor povratnih informacija.
Kako poboljšati korisničke odnose?
Da biste razvili odnos s klijentom, prije svega morate voditi brigu o klijentu. Ponašajte se prema njima pojedinačno i shvatite njegove potrebe. Brend mora potaknuti povjerenje kupaca, a to će biti učinjeno, među ostalim, zahvaljujući činjenici da će njegove aktivnosti biti transparentne i da će također djelovati pošteno. Bolje je priznati da nešto ne radi nego to sakriti. Prilikom izgradnje odnosa ne biste trebali razmišljati prvenstveno o prodaji. Glavna stvar je izgraditi ovaj odnos i prodaja će biti oblik nuspojave.
Expert note
Korisnički odnosi su ključni za uspjeh bilo koje tvrtke. Važno je graditi povjerenje i lojalnost kod kupaca, pružati kvalitetne proizvode i usluge te njegovati kvalitetnu korisničku podršku.

Artikl govori o važnosti usredotočenosti na korisnika u poslovanju, s naglaskom na pružanje sveobuhvatne korisničke usluge i izgradnju dugoročnih odnosa s klijentima. Radnici korisničke podrške trebaju biti obučeni za dobru komunikaciju i empatiju. Tvrtke bi također trebale koristiti softver za upravljanje interakcijom s kupcima, a kreativne ponude su inovativni način poboljšanja iskustva kupaca.
Angažiranje klijenata je ključno za oblikovanje i održavanje odnosa s klijentima, što utječe na profit. Korištenje softvera za upravljanje angažmanom klijenata, kao i praćenje metrika poput stopa konverzije, preporuka i pozitivnih recenzija su važni za izračunavanje angažmana klijenata. U fokusu treba biti zadovoljstvo klijenata, što dovodi do rasta poduzeća i smanjenja odljeva klijenata. Pružanje izvrsne korisničke usluge i praćenje izvedbe pozivnog centra su također važni elementi angažiranja klijenata.
Što je vrijednost za klijenta?
Vrijednost za klijenta je percepcija koliko proizvod ili usluga vrijede klijentu naspram mogućih alternativa. Prijedlog vrijednosti za kupca je izjava koja naglašava zašto potencijalni klijenti mogu imati koristi od kupovine proizvoda ili korištenja usluge. Međutim, 83% marketinških stručnjaka pridaje jako malo vrijednosti prijedlogu vrijednosti za klijenta u svojim strategijama, kampanjama i oglasima. To može dovesti do nedovoljne prodaje jer vrijednost proizvoda nije dokazana.
Mjerenje lojalnosti kupaca (NPS)
LiveAgent je softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustav, samoposlužni softver, softver pozivnog centra za dolazne pozive, sustav za upravljanje pritužbama i softver za korisnički portal. Postoje i mogućnosti integracija i alternativa. Postoje i podrška, portal za podršku, zahtjev za prijedlog i status sustava. Postoje nagrade i certifikati, kao i različiti načini da postanete partner. Tu su i blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i testiranje tipkanja. Kontakti za prodaju, društveni kanali i newsletter su također dostupni, dok tvrtka nudi podršku za GDPR i pravila o sigurnosti i privatnosti.