Što je CRM?
Upravljanje korisničkim odnosima, poznato i kao CRMse odnosi na strategije i tehnologije koje se koriste za upravljanje odnosima i interakcijama s korisnicima. Glavni cilj CRM -a je poboljšati i analizirati poslovne odnose.
Informacije o kupcima dobivaju se putem CRM sustava s različitih kanala kao što su web stranice, društveni mediji, marketinški materijali i drugi. Možete pohraniti prodaju, potencijalne klijente, mogućnosti, podatke za kontakt i još mnogo toga. Upravljanje odnosima s klijentima također ima veliki utjecaj na vašu tvrtku. Pomaže vam u prikupljanju podataka, upravljanju timom za korisničku podršku i povećanjem zadovoljstva korisnika.
Frequently Asked Questions
Što znači kratica CRM?
Kratica CRM označava upravljanje odnosima s klijentima. Jednostavno rečeno, zahvaljujući CRM-u, tvrtke mogu upravljati poslovnim odnosima, podacima i informacijama u vezi s njima.
Koje su vrste CRM-a?
Postoji nekoliko vrsta CRM -a. Prvi je operativni CRM koji, zahvaljujući svojim mogućnostima, pruža uslugu korisničke službe, odjel za marketing i prodaju mogućnost boljeg djelovanja i podrške trenutnim i budućim kupcima. Druga vrsta je suradnički CRM koji podržava interakciju s dobavljačima i distributerima. Temelji se na zajedničkim podacima o klijentima. Druga vrsta je analitički CRM, zahvaljujući kojem možete analizirati podatke i na temelju njih donijeti odgovarajuće zaključke. Zanimljiv je strateški tip CRM-a, koji u svojoj namjeri stavlja kupce na prvo mjesto korištenjem podataka o njima i trenutnim trendovima. Posljednja vrsta je CRM koji se koristi za upravljanje kampanjom, zahvaljujući kojoj možete na učinkovit način voditi prodajne i marketinške kampanje.
Je li LiveAgent CRM?
LiveAgent je alat koji se može integrirati s CRM-om i podržati njegove aktivnosti. U LiveAgent-u možete pohraniti korisničke podatke u okvir s podacima za kontakt.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!