Customer Relationship Management (CRM) (upravljanje odnosa s kupcima) bavi se podacima i informacijama o vašim klijentima i korisnicima. Oni se često koriste za pružanje bolje pomoći, bolje podrške te bolje usluge vašim korisnicima kada je to potrebno.
Customer Relationship Management je ključan dio svakog uspješnog poslovanja, posebice u današnjem svijetu kada se svakodnevno pojavljuje konkurencija koja raste. Kompanije diljem svijeta počele su koristiti Customer Relationship Management softver kako bi bolje rješavale probleme sa svojim tokom rada i pružile bolju uslugu svojim korisnicima.
LiveAgent nije iznimka u ovome i zbog toga nije samo jednostavan softver za korisničku podršku, već i odličan alat za upravljanje odnosa s kupcima.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
S LiveAgent-om možete pohranjivati, organizirati i jednostavno dostupiti do baš svake informacije, zapisa i podatka povezano s vašim korisnicima. Bilo da se radi o kontaktima, narudžbama, interesima, onome što se nekom sviđa ili ne sviđa, možete dostupiti do ovih informacija kad god su vam potrebne. Može vam i pomoći s vašim praćenjem potencijalnih klijenata, ugovora, upravljanja imovinom i resursima osim što vam pomaže da pružite najbolju korisničku podršku s najbolijm alatima.
Možete dodatno poboljšati LiveAgent CRM mogućnosti pomoću integracija kao što su PipeDrive, SharpSpring ili Highrise kako biste dobili naprednije upravljanje odnosa s korisnicima.
Efikasan softver za odlazne pozive
LiveAgent-ova funkcija odlaznih interakcija omogućuje prodajnim agentima brzu i praktičnu obradu izlaznih interakcija te pokretanje poziva ili e-mailova u samo nekoliko klikova. LiveAgent-ov CRM softver pruža detaljne uvide u kupce, uključujući osobne podatke, povijest kupnji i usluga u jednom hibridnom streamu ticketa za proaktivni kontakt postojećih kupaca i učinkovitu prodaju ili unakrsnu prodaju proizvoda.
CRM softver platforma omogućuje lak pristup podacima svih zaposlenika i kontakt s različitim odjelima u tvrtki. Bitne značajke CRM softvera uključuju integraciju e-pošte i upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama. Najbolje prakse za korištenje CRM softvera uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i uspostavu pravila suradnje. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Važno je educirati kupce i poboljšati korisničku uslugu kako bi zadržali lojalne kupce i dobili uvid u razloge odlazaka drugih kupaca. Tvrtke za korisničku podršku, poput LiveAgent, nude sustave za prodaju tiketa, email predloške i softver za upravljanje pritužbama koji pomažu u povećanju angažmana i pružaju izvanrednu korisničku podršku. LiveAgent također nudi alternative za softver za korisničku službu i pozivni centar te podršku za razne integracije.
Criteo je globalna tehnološka kompanija koja pruža pouzdano oglašavanje za svjetske marketinške stručnjake. Nudi podršku putem e-pošte, pozivnog centra, društvenih mreža i samouslužne podrške. Kontakt se može ostvariti slanjem e-pošte ili pozivom hotline-a. Criteo nema chat podršku uživo. E-poštanska adresa za kontakt je contact@criteo.com.