Customer Relationship Management (CRM) (upravljanje odnosa s kupcima) bavi se podacima i informacijama o vašim klijentima i korisnicima. Oni se često koriste za pružanje bolje pomoći, bolje podrške te bolje usluge vašim korisnicima kada je to potrebno.
Customer Relationship Management je ključan dio svakog uspješnog poslovanja, posebice u današnjem svijetu kada se svakodnevno pojavljuje konkurencija koja raste. Kompanije diljem svijeta počele su koristiti Customer Relationship Management softver kako bi bolje rješavale probleme sa svojim tokom rada i pružile bolju uslugu svojim korisnicima.
LiveAgent nije iznimka u ovome i zbog toga nije samo jednostavan softver za korisničku podršku, već i odličan alat za upravljanje odnosa s kupcima.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
S LiveAgent-om možete pohranjivati, organizirati i jednostavno dostupiti do baš svake informacije, zapisa i podatka povezano s vašim korisnicima. Bilo da se radi o kontaktima, narudžbama, interesima, onome što se nekom sviđa ili ne sviđa, možete dostupiti do ovih informacija kad god su vam potrebne. Može vam i pomoći s vašim praćenjem potencijalnih klijenata, ugovora, upravljanja imovinom i resursima osim što vam pomaže da pružite najbolju korisničku podršku s najbolijm alatima.
Možete dodatno poboljšati LiveAgent CRM mogućnosti pomoću integracija kao što su PipeDrive, SharpSpring ili Highrise kako biste dobili naprednije upravljanje odnosa s korisnicima.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!