Ako ste tijekom vremena dobili veliki broj tiketa, možda ćete ih teško pratiti i pronaći onaj koji Vam je potreban. Zato imamo na raspolaganju značajku filtera koji će Vam pomoći organizirati svoj rad.
U Tiket odjeljku možete stvoriti Filtere kako bi sortirali Tikete po Vašim uvjetima. Možete stvoriti kategorije i usmjeravati željenje tikete do određenih kategorija.
Primjer
Možete stvoriti novu kategoriju naziva “Potreban je odgovor” s uvjetima statusa filtera: Novo + Otvoreno + Odgođeno tako da možete vidjeti sve tikete koji trebaju Vaš odgovor u jednoj urednoj kategoriji.
Popis uvjeta za filtre:
Status:
- Odgovoreno
- Pozivanje
- Čavrljanje
- Neželjena pošta
- Izbrisano
- Novo
- Otvoren
- Riješen
- Odloženo
Izvor:
- Gumb za chat
- Kontakt obrazac
- Facebook poruka
- Poziv
- Forum
- Prijedlog
- Poziv
- Widget za pozive
- Predmet poput
- Na zahtjev
- Dodijeljeno
- Nije dodijeljeno
- Odjel
- Odjel (izuzeto)
- Poruka dodana
- Poruka
- Stvoreno
- Promijenjeno
- SLA razina
- Kategorija prijedloga
- Kategorija foruma
- Oznake
- Oznake izuzeto
- Platforma
- Stanje narudžbe
- Prioritet
- Status
- Kategorija
- Url
- Poštanska adresa
- Tvoja pozicija
- Tvrtka
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Resursi baze znanja
LiveAgent je softver za korisničku službu koji podržava integracije i nudi mogućnost pretplate na newsletter. Registracija na LiveAgent daje pristup upravljačkoj ploči s mogućnostima poput upravljanja pritužbama, korisničkim portalima i samoposlužnim softverom, kao i affiliate program i besplatne alate. Web stranica koristi kolačiće i nudi GDPR politiku privatnosti. LiveAgent funkcionira kao spajanje tiketa za korisničku službu, VoIP telefonskih sustava, pozivnog centra i emailova. Nudi se demo, podrška, portal za podršku, prebacivanje podataka, status sustava, zapis izmjena i mogućnost zahtjeva za prijedlog. LiveAgent je dobitnik nagrada i certifikata, a postoji i affiliate program i mogućnost društvenih kanala. Naučite putem bloga, rječnika, akademije, predložaka, webinara i testova tipkanja. Postoje različiti alati poput kalkulatora troškova i softvera za upravljanje pritužbama, korisnički portal, emailove i samoposlužni softver. Kontakti za prodaju su dostupni.
Kvalitetan izbor za online sustav tiketa za Shopify trgovine
LiveAgent-ova baza znanja pruža tvrtkama korisničku podršku, unutarnje znanje i višejezičnu podršku, poboljšavajući korisničko iskustvo i zadovoljstvo.