Korištenje dobro promišljenih skripti pozivnog centra osigurava dosljednu i visoku kvalitetu komunikacije agenata za podršku s vanjskim dionicima. Uz revidiranje politika i procedura te korištenje govorne analitike, važno je imati dobre profile zaposlenika i pristup znanju kroz internu bazu podataka. Call centar za korisničku podršku igra ključnu ulogu u poboljšanju korisničkog iskustva i unaprjeđenju reputacije tvrtke.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Većina tvrtki koje pružaju korisničku službu putem telefona koriste različite vrste skripti pozivnog centra. Ako želite slijediti njihov primjer i ponuditi svojim klijentima izvrsna korisnička iskustva, morate im pružiti dobru uslugu koristeći dobro promišljene skripte pozivnog centra.
Korištenje skripti pozivnog centra osigurava dosljednu i visoku kvalitetu komunikacije Vaših agenata za podršku s vanjskim dionicima. Da biste stvorili dobru skriptu za korisničku podršku, potrebno je razmotriti neka područja interesa koja su važna i za Vašu tvrtku i za kupce.
Dobra skripta pozivnog centra trebala bi sadržavati:
Važno je napomenuti da agent za korisničku službu ne bi trebao nikada biti neučtiv ili nestrpljiv kada ima posla s klijentom. Pretpostavimo da ton kupca graniči s drskošću. U tom slučaju agent bi trebao uljudno zamoliti kupca da se javi u drugo vrijeme ili poziv prebaci na kolegu koji zna kako se bolje nositi s takvim situacijama. Međutim, nikad nije prihvatljivo da se agent svađa s kupcem ili mu spusti slušalicu.
Prednost pružanja kvalitetne korisničke usluge uvijek će se isplatiti više nego biti sitničav ili nepoštovan. Važno je imati na umu da za izgradnju čvrstih odnosa s korisnicima morate biti empatični, pokazati razumijevanje i uvjeriti kupca da će njihov problem biti riješen i da će se zaposlenici tvrtke potruditi pružiti najbolju moguću pomoć. Pogledajmo sada neke predloške skripti pozivnog centra.
Create your own virtual call center
LiveAgent gives you the power to design your own call center and scripts. Curious about all the opportunities?
Call center templates that build relationships #2
Budući da se skripte poziva izrađuju na temelju konverzacijskih scenarija, gotovo je nemoguće predložiti idealnu duljinu skripte pozivnog centra. Međutim, prilikom stvaranja skripte, ne zaboravite je napraviti što je moguće sažetijom i točnijom. Vaši kupci očekuju da ćete ih podržati i žele dobiti Vašu pomoć što je brže moguće. Prema industry benchmarks, korisnici kontaktiraju pozivne centre očekujući skoro istovremene odgovore. Prosječno vrijeme za odgovor ne smije biti duže od 20 sekundi. To ne znači da vaši agenti u to vrijeme trebaju riješiti probleme kupaca, ali pokazuje da ljudi očekuju da će im se brzo pomogne.
Prije svega, svaku skriptu pozivnog centra treba prilagoditi tako da pokriva teme povezane s područjima interesa Vašeg poslovanja. Kada ovaj dio pokrijete, možete prijeći na ispunjavanje skripte snažnijim riječima ili frazama koje prenose pravu poruku. Te riječi mogu uključivati: apsolutno, brzo, izvrsno, preporučiti, uzbudljivo, molim Vas, zadovoljstvo, sjajno, izvinite, svakako, pogodnost, vrijeme, bitno.
Neke fraze koje bi se trebale koristiti u gotovo svakoj skripti pozivnog centra uključuju: “Kako Vam mogu pomoći?”, “Čime Vam danas mogu pomoći?”, „Da odgovorim na Vaše pitanje …“, „Čini mi se kao da Vam treba [nešto] …“, „Razumijem to …“, „Što kažete na to da [zajedno nešto napravimo / planiramo] …“, „Cijenim Vaše strpljenje.”, “Ispričavam se zbog neugodnosti …”, i naravno “Hvala”.
Stavite vaše klijente u središte SVEGA što radite
Razumijevanje perspektive klijenata je ključno za uspjeh i vjernost. Mašta i empatija pomažu poduzećima stvoriti klijentima usmjeren pristup.
Jezik korisničke službe: smirivanje frustriranih klijenata
Korištenje pravih riječi ključno je za izvrsnu korisničku uslugu. Aktivno slušanje, jasna komunikacija i rješenja za probleme mogu poboljšati percepciju klijenata i povećati vjerojatnost preporuke tvrtke. Isprike, empatija i suradnja su važni izrazi za korisničku službu.
Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela
Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela je ključno za dugoročni uspjeh. Razumijevanje potreba klijenata i prilagodba proizvoda tim potrebama stvara vjernost i potiče inovacije.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma