Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Odnosi s kupcima

Što su odnosi s kupcima?

Customer relationship - the way in which a business and its customers feel and behave towards each other over a period of time, and the effect of this on the business.

Cambridge dictionary

Odnos s kupcima posebna je vrsta odnosa. Počinje kada se kupac počne baviti vašom tvrtkom. Svaka je tvrtka odgovorna za izgradnju zadovoljstva i odanosti kupaca. Svaka interakcija kupaca s tvrtkom ima utjecaj na klijente. Odnos uključuje prodajnu podršku, tehničku podršku i marketinšku komunikaciju. Odnosi s kupcima mogu se mjeriti zadovoljstvom korisnika.

Prednosti dobrih odnosa s kupcima:

  • Kompetitivna prednost
  • Zadržavanje kupaca
  • Odanost kupaca
  • Veći povrat ulaganja
  • Novi kupci
  • Svjesnost o brandu
  • Zadovoljstvo kupaca

Koja su načela dobrih odnosa s kupcima?

  • Aktivno slušanje
  • Pokazivanje empatije
  • Personalizirano korisničko iskustvo
  • Razumijevanje/poznavanje vaših kupaca – CRM sustav

Kako izgraditi odnose s kupcima?

Automatizirajte procese

Kako bi zadržala kupce, vaša tvrtka mora uspostaviti procese automatizacije.

Podijelimo ih u kategorije za ovo objašnjenje. Mogu postojati “interna automatizacija” i “eksterna automatizacija”.  Interna automatizacija čini da unutarnji procesi rade glatko. Na primjer, za različite odjele/agente možete postaviti Automatiziranu distribuciju tiketa u LiveAgentu. To pomaže vašim agentima da učinkovito rade.

Odnosi s kupcima
Tiketi se automatski dodjeljuju odjelima

S druge strane, stvaranje “eksterne automatizacije”, poput marketinga putem e-pošte, može vam pomoći da ostanete u kontaktu sa svojim kupcima. Oba procesa automatizacije imaju jednu zajedničku stvar, a to je da vam pomažu zadržati kupce na različite načine.

Podijelite podatke o kupcima s različitim odjelima

Za sigurno dijeljenje podataka o kupcima možete koristiti softver za korisničku podršku. Ovaj softver će vam pomoći u stvaranju SLA-ova, pravila i još mnogo toga. Tako će se podaci o korisnicima dijeliti samo sa zaposlenicima/odjelima kojima je to dopušteno.

Personalizirajte svako korisničko iskustvo

Evo nekoliko načina za stvaranje osobnog korisničkog iskustva:

  • Nazovite kupca njegovim imenom
  • Koristite podatke o kupcima za bolje korisničko iskustvo
  • Budite pozitivni
  • Mogućnost/opcija samoposluživanja

Komunicirajte

Komunikacija je ključna u svakom odnosu. Stoga vas ne treba čuditi da je tako i u odnosima s kupcima. Da biste ih uspostavili, morate komunicirati s kupcima na mnogim platformama. Na primjer; FacebookuTwitteru, putem e-pošte ili u stvarnom životu. Gdje god imate priliku! Ovdje obično do izražaja dolazi vaša služba za korisnike.

Kako softver za korisničku podršku može pomoći vašim odnosima s kupcima?

Službi za korisnike može biti teško riješiti sve upite kupaca. Povrh toga, moraju se posvetiti kupcima kad je riječ o različitim objavama na društvenim mrežama. Dakle, softver za korisničku podršku može im pomoći u određivanju važnosti tiketa. Osim toga, može im pomoći i da uspiju odgovoriti na sve objave na društvenim mrežama ili drugim platformama.

Softver za korisničku podršku, kao što je LiveAgent, može automatski distribuirati tikete. Vaša tvrtka može postaviti svoje preferencije na temelju svojih potreba. Time se osigurava interakcija s korisnicima, a istovremeno se odgovara i na redovne upite kupaca.

Ako želite doznati više o LiveAgentu, pročitajte o svim Značajkama.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

FAQ

Što su odnosi s kupcima?

Odnos s klijentom je odnos između klijenta i tvrtke. Počinje kada kupac počne komunicirati s tvrtkom. Tu se ne mora raditi o kupnji - to može biti gledanje oglasa i prva pomisao kupca o tvrtki i njezinim proizvodima. Svaka je tvrtka odgovorna za izgradnju ovog odnosa.

Kako izgraditi odnose s kupcima?

Komunikacija je temelj za izgradnju dobrih i kvalitetnih odnosa s klijentom. Ona je ključ. Sadrži jezik i način na koji tvrtka komunicira s klijentom. Drugo važno pitanje je premašivanje očekivanja kupaca. Ako dođe do toga, kupac je zadovoljan i spreman je postati stalni kupac. Treća ideja je postaviti klijentu pitanja o tvrtki i zatražiti njegovo mišljenje. Kupac tada shvaća da je važan za tvrtku. Cijenjenje kupaca također je iznimno važno.

Kako poboljšati odnose s kupcima?

Kako bi poboljšali odnos s klijentom, prije svega personalizirajte komunikaciju s njim. Kupac se mora osjećati kao pojedinac, a ne ‘jedan od mnogih’. Klijent mora osjećati da se s njim postupa kao s ljudskim bićem. Vrlo važna točka nije samo provedba obećanja danih klijentu, već i premašivanje njegovih očekivanja. Važan plus je i transparentnost aktivnosti tvrtke.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo