Što su odnosi s kupcima?
Customer relationship - the way in which a business and its customers feel and behave towards each other over a period of time, and the effect of this on the business.
Odnos s kupcima posebna je vrsta odnosa. Počinje kada se kupac počne baviti vašom tvrtkom. Svaka je tvrtka odgovorna za izgradnju zadovoljstva i odanosti kupaca. Svaka interakcija kupaca s tvrtkom ima utjecaj na klijente. Odnos uključuje prodajnu podršku, tehničku podršku i marketinšku komunikaciju. Odnosi s kupcima mogu se mjeriti zadovoljstvom korisnika.
Benefits of good customer relationships:
- Kompetitivna prednost
- Zadržavanje kupaca
- Odanost kupaca
- Veći povrat ulaganja
- Novi kupci
- Svjesnost o brandu
- Zadovoljstvo kupaca
What are the principles of good customer relationships?
- Aktivno slušanje
- Pokazivanje empatije
- Personalizirano korisničko iskustvo
- Understanding/knowing your customers – CRM system
How do you build customer relationships?
Automate processes
Kako bi zadržala kupce, vaša tvrtka mora uspostaviti procese automatizacije.
Let’s divide them into categories for this explanation. There can be “internal automation” and “external automation”. Internal automation is to make the internal processes work smoothly. For example, for different departments/agents, you can set Automated ticket distribution in LiveAgent. This helps your agents work efficiently.
S druge strane, stvaranje “eksterne automatizacije”, poput marketinga putem e-pošte, može vam pomoći da ostanete u kontaktu sa svojim kupcima. Oba procesa automatizacije imaju jednu zajedničku stvar, a to je da vam pomažu zadržati kupce na različite načine.
Share customer data with different departments
To share customer data safely, you can use customer service software. This software will help you create SLAs, Rules, and more. Thus, the customer information will be only shared with employees/departments that are allowed to.
Personalize each customer experience
Evo nekoliko načina za stvaranje osobnog korisničkog iskustva:
- Nazovite kupca njegovim imenom
- Koristite podatke o kupcima za bolje korisničko iskustvo
- Budite pozitivni
- Mogućnost/opcija samoposluživanja
Communicate
Communication is key in any relationship. So, it should not surprise you that it is no different from customer relationships. To establish these, you need to communicate with customers on many platforms. For instance; Facebook, Twitter, Email, or in real life. Everywhere you get a chance! This is where your customer service usually comes in.
How can customer service software help your customer relationships?
It can be difficult for customer service to take care of all customer inquiries. On top of that, they need to engage with customers on different posts on Social media. Thus, having customer service software can help them prioritize the importance of tickets. Besides, still managing to answer the posts from Social Media or other platforms.


Customer service software, such as LiveAgent, can automatically distribute the tickets. Your company can set their preferences based on their needs. This ensures you engage with your customers while also answering regular customer inquiries.
If you would like to learn more about LiveAgent, read about all Features.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Što su odnosi s kupcima?
Odnos s klijentom je odnos između klijenta i tvrtke. Počinje kada kupac počne komunicirati s tvrtkom. Tu se ne mora raditi o kupnji - to može biti gledanje oglasa i prva pomisao kupca o tvrtki i njezinim proizvodima. Svaka je tvrtka odgovorna za izgradnju ovog odnosa.
Kako izgraditi odnose s kupcima?
Komunikacija je temelj za izgradnju dobrih i kvalitetnih odnosa s klijentom. Ona je ključ. Sadrži jezik i način na koji tvrtka komunicira s klijentom. Drugo važno pitanje je premašivanje očekivanja kupaca. Ako dođe do toga, kupac je zadovoljan i spreman je postati stalni kupac. Treća ideja je postaviti klijentu pitanja o tvrtki i zatražiti njegovo mišljenje. Kupac tada shvaća da je važan za tvrtku. Cijenjenje kupaca također je iznimno važno.
Kako poboljšati odnose s kupcima?
Kako bi poboljšali odnos s klijentom, prije svega personalizirajte komunikaciju s njim. Kupac se mora osjećati kao pojedinac, a ne ‘jedan od mnogih’. Klijent mora osjećati da se s njim postupa kao s ljudskim bićem. Vrlo važna točka nije samo provedba obećanja danih klijentu, već i premašivanje njegovih očekivanja. Važan plus je i transparentnost aktivnosti tvrtke.
Expert note
Razvijanje kvalitetnih odnosa s kupcima ključno je za uspjeh poslovanja. Personalizirajte komunikaciju, premašite očekivanja i cijenite kupce.

Artikl govori o važnosti usredotočenosti na korisnika u poslovanju, s naglaskom na pružanje sveobuhvatne korisničke usluge i izgradnju dugoročnih odnosa s klijentima. Radnici korisničke podrške trebaju biti obučeni za dobru komunikaciju i empatiju. Tvrtke bi također trebale koristiti softver za upravljanje interakcijom s kupcima, a kreativne ponude su inovativni način poboljšanja iskustva kupaca.
Ankete o zadovoljstvu korisnika su važne za razumijevanje misli klijenata o proizvodima, uslugama i korisničkoj podršci. LiveAgent nudi podršku kroz softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i sustav za upravljanje pritužbama. Bonusi se nude korisnicima koji odgovore na anketu kako bi se povećao postotak odgovora. Postavite jasna i specifična pitanja. LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi podršku u više oblika i omogućuje korisnički obrazac za izvrsnu podršku kupcima.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Prikupljanje povratnih informacija od kupaca je važno za poslovanje, a Nicereply i Simplesat mogu olakšati proces. Odabir prave metrike za mjerenje zadovoljstva kupaca, kao što su CSAT, CES i NPS, je također važan. LiveAgent je softver za zadovoljstvo kupaca koji omogućuje mjerenje zadovoljstva i integraciju s drugim softverskim rješenjima za podizanje zadovoljstva vaših korisničkih usluga na višu razinu.
Mjerenje lojalnosti kupaca (NPS)
LiveAgent je softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustav, samoposlužni softver, softver pozivnog centra za dolazne pozive, sustav za upravljanje pritužbama i softver za korisnički portal. Postoje i mogućnosti integracija i alternativa. Postoje i podrška, portal za podršku, zahtjev za prijedlog i status sustava. Postoje nagrade i certifikati, kao i različiti načini da postanete partner. Tu su i blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i testiranje tipkanja. Kontakti za prodaju, društveni kanali i newsletter su također dostupni, dok tvrtka nudi podršku za GDPR i pravila o sigurnosti i privatnosti.