Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Twitter

Twitter je platforma društvene mreže koja se često naziva web stranicom za mikroblogove. Korisnici Twittera mogu međusobno komunicirati i slati kratke poruke koje se nazivaju Tweetovi, a koji su ograničeni na 280 znakova.

Twitter je odlična platforma za brzo širenje informacija, praćenje najnovijih događaja, dopiranje do nove publike, traženje povratnih informacija, sudjelovanja u raspravama i izražavanje svojih stavova.

Zašto je korisnička podrška putem Twittera važna?

Twitter ima više od 187 milijuna aktivnih dnevnih korisnika. Mnogi od tih korisnika koriste Twitter kako bi izrazili svoje mišljenje o proizvodima i tvrtkama, postavljali pitanja i davali povratne informacije tako da dijele i pozivitna i negativna iskustva.

Budući da se Twitter smatra kanalom koji je “uvijek aktivan”, korisnici (i postojeći i potencijalni) očekuju da platforma potvrdi kada pokušavaju kontaktirati tvrtku. Često tvrtke ne uspijevaju odmah odgovoriti na način koji je odgovarajući za korisnike te se susreću s posljedicama, kulturom otkazivanja i izbjegavanjem.

Twitter

Zbog prirode Twittera, ova negativna iskustva i reakcije se mogu proširiti poput šumskog požara, a mogu im se priključiti i tisuće drugih ljudi. Zbog toga je iznimno važno biti aktivan na Twitteru uz to da ste prilično upućeni u proaktivnu korisničku podršku.

Kako mogu pružiti brzu korisničku podršku na Twitteru?

Kako biste osigurali da se obaviješteni o svakom Tweetu koji vas se tiče, morat ćete koristiti napredan alat kao što je LiveAgent. 

Korištenjem naše Twitter integracije možete nadzirati svoj brend i konkurenciju. Možete također pravovremeno odgovarati na Tweetove i komentare koji to zahtjevaju jer će vas sustav obavještavati i pretvarati svaki Tweet koji sadrži vaše ključne riječi, komentare i spominjanja u zahtjev za podršku.

Twitter-feature-LiveAgent
Twitter ticket

Što možete uraditi s integracijom?

  • Pratite spominjanja brenda i ključne riječi
    • Postavite jednostavne pojmove za pretragu te nadzirite i arhivirajte sve Tweetove koji ih sadrže u svoju bazu podataka
    • Nadzirite sva spominjanja svog brenda u stvarnom vremenu
    • Provodite nadzor svog brenda na društvenim mrežama u stvarnom vremenu
  • Povežite nekoliko Twitter računa
  • Odgovarajte na Tweetove, komentare i spominjanja s jednog mjesta
  • Jednostavno kategorizirajte i pretražujte svoju komunikaciju na Twitteru i korisničke komentare
  • Automatski zabilježite javna spominjanja kao Zahtjeve za podršku

Kako to izgleda/radi u praksi?

Recimo da se vaša kompanija zove “Helicompany” i da je vaš Twitter profil “@Helico”. Svaki Tweet ili retweet koji sadrži spominjanje stranice vaše kompanije (@Helico) će automatski biti pretvoren u Zahtjev za podršku.

Nadalje, LiveAgent može pratiti odabrane ključne riječi ili skupove ključnih riječi i pretvoriti ih u Zahtjeve za podršku. U ovom će slučaju svaki Tweet koji sadrži ključnu riječ “Helicompany” biti praćen, pretvoren u zahtjev za podršku i spremljen u vašem sustavu za korisničku službu.

Ako vas zanima hoće li vaši korisnici vidjeti da koristite vanjski alat za odgovaranje na njihove Tweetove i komentare, odgovor glasi ne. Pogledajte kako radi u ovom detaljnom videovodiču.

Kako integrirati Twitter s LiveAgent-om

  1. Prijavite se na LiveAgent
  2. Idite na Configuration (ikona sa zupčanikom na lijevoj traci izbornika)
  3. Kliknite Twitter
  4. Kliknite Twitter račun
  5. Kliknite Add Twitter Account
Twitter veza
  1. Pojavit će se skočni prozor. Prijavite se sa svojim Twitter korisničkim imenom i lozinkom i zatim kliknite na Authorize app.
Twitter
  1. Nakon što je vaš LiveAgent račun povezan s Twitterom, kliknite na Edit kako biste aktivirali račun
Twitter
  1. Na sljedećem ekranu potvrdite “Status” potvrdni okvir
Twitter
  1. Odaberite odjel u koji želite preusmjeravati dolazne Tweetove, retweetove, Twitter komentare i Twitter spominjanja
  2. Kliknite na “Add new query” kako biste odredili čije retweetove želite pretovriti u zahtjeve za podršku. Također možete dodati i konkretne ključne riječi u dio Query za određivanje koje ključne riječi želite pratiti (i naknadno pretvoriti Tweetove koji sadrže te ključne riječi u zahtjeve za podršku)
  3. Kliknite Save
Twitter

Kakve vaše poslovanje može imati koristi od integracije?

Povećano zadovoljstvo korisnika i poboljšana odanost brendu

Najvažnija stvar u korisničkoj službi je održavanje zadovoljstva vaših korisnika. Kada imate implementiranu našu integraciju, ne morate nadzirati svoje Twitter račune i mobilne uređaje poput sokola. Moći ćete se jednostavno pridružiti razgovorima u tijeku, čak i kada niste izravno označeni.

Kada ste uključeni u rasprave koje vaši korisnici vode o vama ili vašim konkurentima, to vam daje konkurentsku prednost i pokazuje da vam je stalo te da slušate što imaju za reći.

Osim toga, kada imate sve prošle Twitter zahtjeve za podršku pohranjene u arhivi korisničke službe, možete jednostavno zadiviti svoje klijente znanjem o njihovim prošlim upitima, pojedinostima kupnje i drugom. Ovo će, zauzvrat, povećati odanost brendu, vrijednost i zadovoljstvo kupca.

Twitter

Brzo rješavanje problema

Danas nije samo bitno imati odličan proizvod ili cijenu. Korisnici žele personalizirano iskustvo podrške bez problema i posebice brze odgovore na svoja pitanja.

Ako vas vaši korisnici kontaktiraju na Twitteru i ne dobiju odgovor u roku jednog sata (većina korisnika očekuje da će dobiti odgovor u roku sata od objave), vjerojatno će vas napustiti i podijeliti svoje negativno iskustvo online.

Dajte svojim korisnicima ono što žele i očekuju s LiveAgent-om — personaliziranu, brzu podršku bez poteškoća. LiveAgent softver korisničke službe će vas obavijestiti svaki put kada dobijete novi Twitter zahtjev za korisničku podršku, zahvaljujući čemu možete bez poteškoća odgovoriti na sve korisničke upite.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Bolja učinkovitost tijeka rada

Odgovaranje na korisničke upite preko LiveAgent-a poboljšava učinkovitost agenta. Zašto?

  • Vaši agenti neće trebati stalno nadzirati višestruke račune i uređaje
  • Vaše agente neće ometati njihovi Twitter sažeci sadržaja
  • Vaše agente neće ometati rastući broj obavijesti
  • Vaši će agenti moći upravljati višestrukim poslovnim računima odjednom

Snažnija prisutnost brenda

Ako vaši korisnici pregledavaju vaš Twitter, velika je vjerojatno da istražuju vaše proizvode/usluge. Zašto ih ne biste pridobili tako da im pokažete da odgovarate na sve korisničke upite pravovremeno, a i odlično? 

Twitter
Sainsbury korisnička služba na Twitteru

Veća sigurnost, manje kršenja sigurnosti podataka

Odgovaranje na Tweetove preko LiveAgent-a je sigurnije. Zašto? Twitter zahtjevi za podršku se pohranjuju u dijeljenom univerzalnom pretincu ulazne pošte kojemu može pristupiti svaki agent podrške. To znači da ne morate brinuti o:

  • dijeljenju svojih podataka za pristup Twitteru s mnogo zaposlenika
  • tome da ste ostali prijavljeni na javim uređajima
  • tome da ćete izgubiti uređaje koji su prijavljeni u vaš Twitter račun

Kompetitivna prednost

Iako podrška preko Twittera postaje sve popularnija, i nadalje postoji mnogo kompanija koje ju ne pružaju. Steknite kompetitivnu prednost već danas tako da jednostavno spojite svoj Twitter račun s LiveAgent-om.

Spremni ste isprobati našu integraciju s Twitterom?

Pustite nas da se pobrinemo o teškom poslu kako biste se vi mogli posvetiti pružanju dobre i pouzdane podrške svim svojim kupcima. Započnite već danas svoj besplatni 14-dnevni probni rok. Kreditna kartica nije potrebna.

Izvori baze znanja o Twitteru

Saznajte više o praćenju ključnih riječi pomoću našeg vodiča o bazi znanja ili naše stranice o integracijama.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je Twitter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Twitter je društvena mreža za vođenje mikroblogova koja ima više od 187 milijuna aktivnih korisnika dnevno diljem svijeta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je korisnička podrška preko Twittera važna?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Twitter korisnička podrška je važna jer se platforma smatra kanalom koji je uvijek aktivan. Korisnici očekuju brze odgovore unutar jednog sata od objave svog upita, i ako ga ne dobiju, vjerojatno će podijeliti svoje negativno iskustvo s vašom tvrtkom online.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što radi integracija korisničke službe s Twitterom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Integracija korisničke službe s Twitterom usmjerava sve Tweetove, spominjanja, retweetove i komentare koji spominju vaš račun u vašu upravljačku ploču zahtjeva za podršku i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Također omogućava korisnicima nadzor konkretnih ključnih riječi.” } }] }

Streamline your Instagram support today

Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Free trial

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo