Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pravi izbor za poduzeća

Prebacite se na LiveAgent & besplatno ćemo premjestiti Vaše podatke iz SolarWinds-a.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravno korisničko iskustvo koje će povećati prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite veću prodaju održavajući svoje korisnike lojalnima Vašem brendu.

Business background

Softver službe za pomoć poduzećima

Pridružite se širokom spektru uspješnih poduzeća koja koriste LiveAgent i pouzdajte se u najpregledaniji i najbolje ocijenjeni softver za pomoć malim i srednjim poduzećima u 2020. Budite bliži svojim kupcima i pomozite im brže pomoću LiveAgent-a.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Person holding gift

S lakoćom proširite svoje poslovanje

Svjesni smo da implementacija tako složenog rješenja kao što je LiveAgent zahtijeva posebne postupke i pravila koja moraju biti ispunjena u većini poduzeća. Pomoću našeg rješenja možete dodavati i uklanjati agente na temelju potrebnog opterećenja podrške, sezonalnosti ili promjena unutarnje strukture. Neka Vaši najbolji agenti budu nagrađeni u pravo vrijeme i drugima dospustite da se odmore kad bude manje zahtjeva.

Implementacija bez ikakvih problema

LiveAgent radi na odvojenoj nadzornoj ploči i usmjerava podatke iz više izvora poslovnog poslovanja u jednu univerzalnu ulaznu poštu. Bilo da se radi o web lokaciji, društvenim mrežama, korisničkom portalu, e-pošti ili podršci pozivnog centra, LiveAgent olakšava implementaciju svakog kanala u određeni odjel tvrtke. Možete si pomoći i s naprednim značajkama kao što su konzervirane poruke kako biste uštedjeli vrijeme.

Implementation without issues
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Prilagodite svoju nadzornu ploču

Poduzeća imaju tendenciju da imaju specifične zahtjeve za značajke i prilagodbu na temelju svojih internih politika i procesa. Imajući to na umu razvili smo naš softver za pomoć i nudimo prilagodljivo rješenje koje će se prilagoditi Vašem željenom tijeku rada, a ne obrnuto. Osim toga, velika poduzeća često dobivaju svoj povrat ulaganja od LiveAgent-a pomoću značajke prikaza tipkanja u stvarnom vremenu , koja im omogućuje bržu pripremu odgovora.

Proaktivna komunikacija po pristupačnoj cijeni

Pojednostavite komunikaciju uslugom trenutnih poruka koja je softver za chat uživo. Osnažite svoje agente za podršku sposobnošću da dođu do kupaca na više uređaja pomoću proactive chat invitations. Poslovni se poslovi više ne odvijaju na lokalnoj razini. Idite globalno, adapt your widgets i pozdravite međunarodne klijente na njihovom preferiranom jeziku.

Live chat as a part of the help desk software

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo usluge migracije vratarica iz većine popularnih help desk rješenja.

badges

Kakva će korist imati Vaša poduzeća od implementacije LiveAgent-a?

euro

Povećajte zadovoljstvo

Dajte svojim kupcima slobodu da Vas kontaktiraju na bilo kojem kanalu koji im se sviđa – bilo da se radi o chatu uživo, e-pošti, telefonu ili društvenim mrežama.

increase

Poboljšajte s podacima

Upotrijebite analitiku za praćenje izvedbe, prepoznavanje ponavljajućih problema i stvaranje uvida i planova poboljšanja koji se mogu primijeniti.

icon lightbulb

Poboljšajte produktivnost

Pružite bržu korisničku podršku putem chata uživo, interaktivne tehnologije glasovnog odgovora (IVR) i jedinstvenog CRM uvida.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Učinkovita raspodjela resursa

Pravilna raspodjela i upravljanje resursima presudno je za ukupnu dobrobit svake tvrtke. LiveAgent Vam pruža fleksibilnost za dodavanje ili uklanjanje agenata za korisničku podršku na temelju vaših potreba, trenutne sezone ili vremenskog razdoblja u godini. Nikad nemojte svoje poslovanje vezati za stroga pravila. LiveAgent Vam daje moć odlučivanja gdje ćete uložiti svoje vrijeme i financije. ROI implementacije službe za pomoć za poduzeća može se brzo vidjeti u obliku povećane sreće i lojalnosti korisnika.

Napredne značajke automatizacije

Ponavljajući zadaci i aktivnosti brzo postaju dosadni, i troše vrijeme & vrijeme i resurse. Vaši agenti za podršku trebali bi se usredotočiti na interakciju čovjeka i čovjeka i tamo pružiti potrebnu podršku. Ti mali, ali nevjerojatno potrebni poslovi mogu se obaviti pomoću moćnih značajki automatizacije kao što su konzervirane poruke, vremenska pravila, unaprijed definirani odgovor ili čak SLA. Olakšajte si svoj svakodnevni život pomoću odgovarajuće službe za pomoć poduzećima.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Jednostavno rješavanje zahtjeva kupaca

Kupci očekuju da će se njihovi problemi riješiti odmah i bez ikakvih zapreka, bez obzira na platformu koju su koristili za kontakt s tvrtkama. Pružanje besprijekornog iskustva na svim vašim digitalnim kanalima za njih donosi pozitivan utjecaj na Vaš brend i poslovanje općenito. Dopustite našem softveru za pomoć da uredno kombinira sve Vaše kontaktne točke u jednu univerzalnu ulaznu poštu i usredotočite se na važne stvari. Započnite razgovor u chatu uživo, nastavite putem e-pošte i dovršite problem pozivom, sve s istog mjesta.

Najbolja opcija na tržištu

LiveAgent-ove besplatni plan nudi besplatnu bazu znanja među ostalim značajkama. Uz plaćeni plan možete dobiti još više po razumnoj cijeni.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

For SMBs, professional marketers and large agencies

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

For large businesses and international corporations

$39/mo

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
+ police

FAQ

Što je služba za pomoć poduzećima?

Služba za pomoć poduzećima pomoć je koju korporacija pruža kupcima. Zahtjevima kupaca obično se upravlja putem softvera za korisničku službu, koji okuplja svu komunikaciju u jedinstvenu platformu. Kao rezultat toga, korporacija može učinkovito i učinkovito upravljati sve upite kupaca.

Kako softver za pomoć djeluje za poduzeća?

Softver za pomoć u službama poduzeća automatski prikuplja svu korisničku komunikaciju u jedno sučelje. Na primjer, e-mailovi, chatovi uživo, upiti na društvenim mrežama, pozivi i još mnogo toga. Štoviše, softver može automatizirati mnoge zadatke kako bi stvorio učinkovit tijek rada agenata Najznačajnije značajke su SLA-ovi, automatizirana distribucija karata, portal kupaca i pripremljeni odgovori.

Koje su prednosti službe za pomoć u poduzeću?

Pogodnosti službe za pomoć u poduzeću uključuju povećani prihod, zadovoljstvo kupaca, zadržavanje kupaca, učinkovit tijek rada agenta, smanjene troškove i kraće vrijeme odgovora.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo