Pravi izbor za poduzeća

Prebacite se na LiveAgent & besplatno ćemo premjestiti Vaše podatke iz SolarWinds-a.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravno korisničko iskustvo koje će povećati prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite veću prodaju održavajući svoje korisnike lojalnima Vašem brendu.

Business background

Softver službe za pomoć poduzećima

Pridružite se širokom spektru uspješnih poduzeća koja koriste LiveAgent i pouzdajte se u najpregledaniji i najbolje ocijenjeni softver za pomoć malim i srednjim poduzećima u 2020. Budite bliži svojim kupcima i pomozite im brže pomoću LiveAgent-a.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person holding gift

S lakoćom proširite svoje poslovanje

Svjesni smo da implementacija tako složenog rješenja kao što je LiveAgent zahtijeva posebne postupke i pravila koja moraju biti ispunjena u većini poduzeća. Pomoću našeg rješenja možete dodavati i uklanjati agente na temelju potrebnog opterećenja podrške, sezonalnosti ili promjena unutarnje strukture. Neka Vaši najbolji agenti budu nagrađeni u pravo vrijeme i drugima dospustite da se odmore kad bude manje zahtjeva.

Implementacija bez ikakvih problema

LiveAgent radi na odvojenoj nadzornoj ploči i usmjerava podatke iz više izvora poslovnog poslovanja u jednu univerzalnu ulaznu poštu. Bilo da se radi o web lokaciji, društvenim mrežama, korisničkom portalu, e-pošti ili podršci pozivnog centra, LiveAgent olakšava implementaciju svakog kanala u određeni odjel tvrtke. Možete si pomoći i s naprednim značajkama kao što su konzervirane poruke kako biste uštedjeli vrijeme.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Prilagodite svoju nadzornu ploču

Poduzeća imaju tendenciju da imaju specifične zahtjeve za značajke i prilagodbu na temelju svojih internih politika i procesa. Imajući to na umu razvili smo naš softver za pomoć i nudimo prilagodljivo rješenje koje će se prilagoditi Vašem željenom tijeku rada, a ne obrnuto. Osim toga, velika poduzeća često dobivaju svoj povrat ulaganja od LiveAgent-a pomoću značajke prikaza tipkanja u stvarnom vremenu , koja im omogućuje bržu pripremu odgovora.

Proaktivna komunikacija po pristupačnoj cijeni

Pojednostavite komunikaciju uslugom trenutnih poruka koja je softver za chat uživo. Osnažite svoje agente za podršku sposobnošću da dođu do kupaca na više uređaja pomoću proactive chat invitations. Poslovni se poslovi više ne odvijaju na lokalnoj razini. Idite globalno, adapt your widgets i pozdravite međunarodne klijente na njihovom preferiranom jeziku.

Saznajte više
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo usluge migracije vratarica iz većine popularnih help desk rješenja.

Kakva će korist imati Vaša poduzeća od implementacije LiveAgent-a?

Povećajte zadovoljstvo

Dajte svojim kupcima slobodu da Vas kontaktiraju na bilo kojem kanalu koji im se sviđa – bilo da se radi o chatu uživo, e-pošti, telefonu ili društvenim mrežama.

Poboljšajte s podacima

Upotrijebite analitiku za praćenje izvedbe, prepoznavanje ponavljajućih problema i stvaranje uvida i planova poboljšanja koji se mogu primijeniti.

Poboljšajte produktivnost

Pružite bržu korisničku podršku putem chata uživo, interaktivne tehnologije glasovnog odgovora (IVR) i jedinstvenog CRM uvida.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Učinkovita raspodjela resursa

Pravilna raspodjela i upravljanje resursima presudno je za ukupnu dobrobit svake tvrtke. LiveAgent Vam pruža fleksibilnost za dodavanje ili uklanjanje agenata za korisničku podršku na temelju vaših potreba, trenutne sezone ili vremenskog razdoblja u godini. Nikad nemojte svoje poslovanje vezati za stroga pravila. LiveAgent Vam daje moć odlučivanja gdje ćete uložiti svoje vrijeme i financije. ROI implementacije službe za pomoć za poduzeća može se brzo vidjeti u obliku povećane sreće i lojalnosti korisnika.

Napredne značajke automatizacije

Ponavljajući zadaci i aktivnosti brzo postaju dosadni, i troše vrijeme & vrijeme i resurse. Vaši agenti za podršku trebali bi se usredotočiti na interakciju čovjeka i čovjeka i tamo pružiti potrebnu podršku. Ti mali, ali nevjerojatno potrebni poslovi mogu se obaviti pomoću moćnih značajki automatizacije kao što su konzervirane poruke, vremenska pravila, unaprijed definirani odgovor ili čak SLA. Olakšajte si svoj svakodnevni život pomoću odgovarajuće službe za pomoć poduzećima.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Jednostavno rješavanje zahtjeva kupaca

Kupci očekuju da će se njihovi problemi riješiti odmah i bez ikakvih zapreka, bez obzira na platformu koju su koristili za kontakt s tvrtkama. Pružanje besprijekornog iskustva na svim vašim digitalnim kanalima za njih donosi pozitivan utjecaj na Vaš brend i poslovanje općenito. Dopustite našem softveru za pomoć da uredno kombinira sve Vaše kontaktne točke u jednu univerzalnu ulaznu poštu i usredotočite se na važne stvari. Započnite razgovor u chatu uživo, nastavite putem e-pošte i dovršite problem pozivom, sve s istog mjesta.

Najbolja opcija na tržištu

LiveAgent-ove besplatni plan nudi besplatnu bazu znanja među ostalim značajkama. Uz plaćeni plan možete dobiti još više po razumnoj cijeni.

$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
+ police
Related Articles to Poduzetništvo
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s njime za 5 minuta.

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.

Page - 2582

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

Na temelju analize tržišta, utvrđeno je da postoji potreba za novim proizvodom. Cilj je povećati prodaju i osvojiti nove kupce. Plan je usmjeren na razvoj proizvoda i promociju putem digitalnog oglašavanja. Nakon provedbe plana, očekuju se pozitivni rezultati u poslovanju.

Page - 4

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

Sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI's use case policy.

Istraživanje koje je proveo Gartner je pronašlo da većina pružatelja rješenja daje prevelik fokus na značajke proizvoda i tehnologiju, zaboravljajući vrijednost za klijenata.

Što je vrijednost za klijenta?

Prijedlog vrijednosti za kupca je ključna marketinška strategija za pridobivanje i zadržavanje klijenata. Važno je razumjeti potrebe klijenata, istaknuti se od konkurencije, segmentirati klijente i prilagoditi cijenu kako bi se pružila vrijednost klijentima i ostvarila profitabilnost.

Omogućite svojim kupcima samostalan pronalazak odgovora koji su im potrebni. LiveAgent FAQ softver omogućava vam kreiranje odličnih korisničkih portala.

Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja

Povećajte produktivnost agenata s FAQ i bazom znanja. Prilagodite ih brandu i smanjite broj ponavljajućih pitanja za 70%. LiveAgent nudi 180 značajki za poboljšanje korisničke podrške.

LiveAgent je sposoban ispuniti zahtjeve više poslovnih sfera. Vidite kako LiveAgent može ispuniti vaše zahtjeve i poboljšati vašu korisničku podršku.

Vrijedan u svakoj industriji

LiveAgent pruža personaliziranu podršku i pretvara web promet u rastući izvor prihoda u maloprodaji, SaaS i internetskom softveru. Također nudi podršku za putovanja, web hosting i druge industrije. Identificira potencijalne klijente i nudi napredne značajke poput chat-a u stvarnom vremenu i HD video poziva. Pruža sveobuhvatne profile klijenata i podršku preko više kanala u bankarstvu i osiguranju. LiveAgent je također koristan za računovodstvo i pravo te u industriji automobila.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x