Pravi izbor za agencijsko poslovanje

Potpuno podesiv, fleksibilan & prilagodljiv Vašim potrebama.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravno korisničko iskustvo koje će povećati prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite veću prodaju održavajući svoje korisnike lojalnima Vašem brendu.

Business background

Softver službe za pomoć agencijama

Privucite pažnju svog klijenta dramatičnim smanjenjem njegovih operativnih zadataka pomoću LiveAgent-a, najpregledanijeg i najbolje ocijenjenog softvera za pomoć malim i srednjim poduzećima u 2019. Budite bliže svojim korisnicima i pomozite im da rastu brže sa LiveAgent-om.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman looking at her watch

Proširivanje bez problema

Agencije za marketing, HR ili web razvoj obično su one koje se najviše šire po Internetu. Stoga je vrlo lako izračunati ROI iz pojednostavljenog softverskog rješenja za korisničku podršku. Agencije u velikoj mjeri koriste LiveAgent za razvoj vlastitog poslovanja, što čini vrlo jednostavnim i brzim odgovaranjem na prijedloge prijedloga. Također ga koriste za svoje klijente, a prema našem iskustvu zadovoljni su koliko brzo se LiveAgent može implementirati.

Koristite chat uživo

Live chat se često smatrao samo velikim tvrtkama s puno zahtjeva. Ne više. Živimo u eri u kojoj svi odmah traže odgovore i gdje primjena softvera za chat uživo može Vašu tvrtku učiniti uspješnom.

Saznajte više
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Spojite svoje kontaktne točke

Podignite ruku ako Vam se sviđa Gmail. Ha, sve ruke gore? Pa, napravite malo prostora za univerzalnu ulaznu poštu tvrtke LiveAgent i otkrijte snagu centraliziranog čvorišta za Vašu komunikaciju. Sve je uredno sortirano po prioritetu s vlastitim ID-om i dodatnim podacima o korisniku. Pa, tko voli univerzalnu ulaznu poštu?

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo recepcionarske usluge migracije iz većine popularnih help desk rješenja.

Kakvu će korist imati Vaša agencija od primjene LiveAgent-a?

Organizirajte upite kupaca

Organizirajte svoju univerzalnu ulaznu poštu automatskim usmjeravanjem upita kupaca prema odgovarajućim odjelima i agentima.

Uštedite vrijeme i novac

Uštedite vrijeme i novac smanjivanjem broja alata koje koristite za pružanje izvrsne korisničke usluge.

Neka zadovoljstvo bude visoko

Osigurajte da su Vaši kupci zadovoljni Vašom uslugom redovitim analizama ocjena učinka agenta.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Pripazite na više klijenata

LiveAgent često koriste agencijske tvrtke koje upravljaju svojim klijentima s ugrađenim odjelima, te one koje vole koristiti rješenja za klijente. Implementacija višekanalnog rješenja pomaže klijentima da smanje širenje podataka na internetu, pazeći tako da ostanu u kontroli iznad svih zahtjeva & prošlim razgovorima sa svojim kupcima i potencijalnim klijentima.

Uštedite vrijeme rada na ponavljajućim zadacima

Nema više ručnog rada i odvojenih komunikacijskih kanala zbog čega je teško biti u toku sa zahtjevima i dnevnim administrativnim zadacima. Bez obzira želite li koristiti LiveAgent za vlastitu komunikaciju s klijentima ili ga implementirati za njih, riješit ćete se uobičajenog problema operativnog preopterećenja uzrokovanog rutinskim operativnim zadacima. Riješite ove probleme pomoćusloženog help desk rješenja s chatom uživo, korisničkim portalom, forumima ili naprednim tiketnim sustavom.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Povećajte svoju dostupnost

Zamislite da nudite veću dostupnost uz manje utrošenog vremena. Sve je to sada moguće s implementacijom LiveAgent-a u procese Vaših klijenata. Optimizirajte tijek rada iskorištavanjem snage univerzalne ulazne pošte, kombinirajući nekoliko komunikacijskih kanala i primjenjujući napredne automatizacije. Pravi softver za višekanalni help desk pružit će Vam u prosjeku još 15 sati tjedno koje možete iskoristiti za fokusiranje na nove klijente i njihove potrebe.

Najjeftinije rješenje za korisničku službu

Besplatni LiveAgent plan nudi besplatnu bazu znanja među ostalim značajkama. Uz plaćeni plan možete dobiti još više po razumnoj cijeni.

$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Related Articles to Agencija
LiveAgent nudi visokokvalitetne usluge podrške i komunikacije putem telefona. GXV 3380 Android IP telefon je impresivan i nudi izvrsne značajke poput podrške za video pozive, integracije s Android operativnim sustavom i bežične povezivosti. Pruža fleksibilnost i performanse za poslovne potrebe.

Grandstream GXV3380 – recenzija telefona

LiveAgent nudi visokokvalitetne usluge podrške i komunikacije putem telefona. GXV 3380 Android IP telefon je impresivan i nudi izvrsne značajke poput podrške za video pozive, integracije s Android operativnim sustavom i bežične povezivosti. Pruža fleksibilnost i performanse za poslovne potrebe.

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x