Pravi izbor za agencijsko poslovanje

Potpuno podesiv, fleksibilan & prilagodljiv Vašim potrebama.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravno korisničko iskustvo koje će povećati prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite veću prodaju održavajući svoje korisnike lojalnima Vašem brendu.

Business background

Softver službe za pomoć agencijama

Privucite pažnju svog klijenta dramatičnim smanjenjem njegovih operativnih zadataka pomoću LiveAgent-a, najpregledanijeg i najbolje ocijenjenog softvera za pomoć malim i srednjim poduzećima u 2019. Budite bliže svojim korisnicima i pomozite im da rastu brže sa LiveAgent-om.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Woman looking at her watch

Proširivanje bez problema

Agencije za marketing, HR ili web razvoj obično su one koje se najviše šire po Internetu. Stoga je vrlo lako izračunati ROI iz pojednostavljenog softverskog rješenja za korisničku podršku. Agencije u velikoj mjeri koriste LiveAgent za razvoj vlastitog poslovanja, što čini vrlo jednostavnim i brzim odgovaranjem na prijedloge prijedloga. Također ga koriste za svoje klijente, a prema našem iskustvu zadovoljni su koliko brzo se LiveAgent može implementirati.

Koristite chat uživo

Live chat se često smatrao samo velikim tvrtkama s puno zahtjeva. Ne više. Živimo u eri u kojoj svi odmah traže odgovore i gdje primjena softvera za chat uživo može Vašu tvrtku učiniti uspješnom.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Spojite svoje kontaktne točke

Podignite ruku ako Vam se sviđa Gmail. Ha, sve ruke gore? Pa, napravite malo prostora za univerzalnu ulaznu poštu tvrtke LiveAgent i otkrijte snagu centraliziranog čvorišta za Vašu komunikaciju. Sve je uredno sortirano po prioritetu s vlastitim ID-om i dodatnim podacima o korisniku. Pa, tko voli univerzalnu ulaznu poštu?

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo recepcionarske usluge migracije iz većine popularnih help desk rješenja.

Kakvu će korist imati Vaša agencija od primjene LiveAgent-a?

Organizirajte upite kupaca

Organizirajte svoju univerzalnu ulaznu poštu automatskim usmjeravanjem upita kupaca prema odgovarajućim odjelima i agentima.

Uštedite vrijeme i novac

Uštedite vrijeme i novac smanjivanjem broja alata koje koristite za pružanje izvrsne korisničke usluge.

Neka zadovoljstvo bude visoko

Osigurajte da su Vaši kupci zadovoljni Vašom uslugom redovitim analizama ocjena učinka agenta.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Pripazite na više klijenata

LiveAgent često koriste agencijske tvrtke koje upravljaju svojim klijentima s ugrađenim odjelima, te one koje vole koristiti rješenja za klijente. Implementacija višekanalnog rješenja pomaže klijentima da smanje širenje podataka na internetu, pazeći tako da ostanu u kontroli iznad svih zahtjeva & prošlim razgovorima sa svojim kupcima i potencijalnim klijentima.

Uštedite vrijeme rada na ponavljajućim zadacima

Nema više ručnog rada i odvojenih komunikacijskih kanala zbog čega je teško biti u toku sa zahtjevima i dnevnim administrativnim zadacima. Bez obzira želite li koristiti LiveAgent za vlastitu komunikaciju s klijentima ili ga implementirati za njih, riješit ćete se uobičajenog problema operativnog preopterećenja uzrokovanog rutinskim operativnim zadacima. Riješite ove probleme pomoćusloženog help desk rješenja s chatom uživo, korisničkim portalom, forumima ili naprednim tiketnim sustavom.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Povećajte svoju dostupnost

Zamislite da nudite veću dostupnost uz manje utrošenog vremena. Sve je to sada moguće s implementacijom LiveAgent-a u procese Vaših klijenata. Optimizirajte tijek rada iskorištavanjem snage univerzalne ulazne pošte, kombinirajući nekoliko komunikacijskih kanala i primjenjujući napredne automatizacije. Pravi softver za višekanalni help desk pružit će Vam u prosjeku još 15 sati tjedno koje možete iskoristiti za fokusiranje na nove klijente i njihove potrebe.

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Najjeftinije rješenje za korisničku službu

Besplatni LiveAgent plan nudi besplatnu bazu znanja među ostalim značajkama. Uz plaćeni plan možete dobiti još više po razumnoj cijeni.

$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Agencija
Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

Kako kontaktirati Travelstop-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Travelstop help desk kontakti

Travelstop je softver za upravljanje putovanjima koji nudi podršku putem društvenih medija, e-pošte i live chata. Kontaktirajte ih na hello@travelstop.com.

Kako kontaktirati Itilite korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Itilite help desk kontakti

Digitalna platforma za upravljanje putovanjima Itilite pruža podršku putem e-pošte, telefona i live chata. Za više informacija posjetite njihovu web stranicu. Itilite kontakti za podršku su contact@itilite.com i + 1 83346 05669.

Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale s mobilnim MEX ekstenzijama. Pročitajte više o Teletek integraciji.

Teletek

Teletek je pružatelj VoIP usluga u Europi od 2008. Integracija Teleteka u LiveAgent omogućuje ekonomičan način pristupa klijentima putem više uređaja. Nema dodatnih troškova za integraciju u LiveAgent.

Ako vas zanima integracija ClickPhone-a s LiveAgent pozivnim centrom, možete to učiniti odmah. Saznajte kako u ovome članku.

ClickPhone

Dobijte najnovije vijesti o ažuriranjima i popustima za LiveAgent. Isprobajte različite komunikacijske kanale i dogovorite demo poziv.

Pobrinite se za vaše klijente na vašim OpenCart web stranicama s live chatom. OpenCart integracija za LiveAgent vam omogućava da smjestite live chat gumb na vašu web stranicu.

OpenCart

Uvođenje live chata u OpenCart i Shopify trgovine poboljšava komunikaciju s kupcima, smanjuje vrijeme rješavanja problema i povećava prodaju.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo