Osobno odgovaranje kupcima je naravno vrlo cijenjeno, ali nije uvijek prikladno. Neprestano pisanje istih odgovora kupcima može biti dugotrajno i nedovoljno učinkovito. Zbog toga vam pripremljene poruke mogu uštedjeti vrijeme koje možete iskoristiti za odgovaranje na upite koji se ne ponavljaju.
Navedeni primjer: Daisy dobiva tiket od kupca koji govori o poznatom problemu s njihovim softverom. Rješenje tog problema je jednostavno. Umjesto da utipka odgovor, ona koristi pripremljenu poruku kojom kupca obavještava kako riješiti problem.
Pripremljene poruke omogućuju vam da standardnim odgovorom brzo odgovorite na uobičajene zahtjeve. Dopuštaju da ubrzate odgovor korištenjem prethodno definiranog dijela teksta.
Po čemu se pripremljene poruke razlikuju od prethodno definiranih odgovora?
- Pripremljene poruke mogu pohraniti samo kratki dio teksta
- Prilikom stvaranja Prethodno definiranog odgovora možete odrediti predmet e-poruke
Answer FAQs with a single click
Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.
Resursi iz baze znanja
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Maksimalna duljina reda čekanja
Izvoda stvara vjernost klijenata i potiče inovacije. Kvalitetna korisnička usluga je ključ za uspjeh. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela je ključno.