Pripremljene poruke (Macros)

Osobno odgovaranje kupcima je naravno vrlo cijenjeno, ali nije uvijek prikladno. Neprestano pisanje istih odgovora kupcima može biti dugotrajno i nedovoljno učinkovito. Zbog toga vam pripremljene poruke mogu uštedjeti vrijeme koje možete iskoristiti za odgovaranje na upite koji se ne ponavljaju.

Navedeni primjer: Daisy dobiva tiket od kupca koji govori o poznatom problemu s njihovim softverom. Rješenje tog problema je jednostavno. Umjesto da utipka odgovor, ona koristi pripremljenu poruku kojom kupca obavještava kako riješiti problem.

Pripremljene poruke omogućuju vam da standardnim odgovorom brzo odgovorite na uobičajene zahtjeve. Dopuštaju da ubrzate odgovor korištenjem prethodno definiranog dijela teksta.

Po čemu se pripremljene poruke razlikuju od prethodno definiranih odgovora?

Answer FAQs with a single click

Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.

Resursi iz baze znanja

Doznajte više detalja

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo