Osobno odgovaranje kupcima je naravno vrlo cijenjeno, ali nije uvijek prikladno. Neprestano pisanje istih odgovora kupcima može biti dugotrajno i nedovoljno učinkovito. Zbog toga vam pripremljene poruke mogu uštedjeti vrijeme koje možete iskoristiti za odgovaranje na upite koji se ne ponavljaju.
Navedeni primjer: Daisy dobiva tiket od kupca koji govori o poznatom problemu s njihovim softverom. Rješenje tog problema je jednostavno. Umjesto da utipka odgovor, ona koristi pripremljenu poruku kojom kupca obavještava kako riješiti problem.
Pripremljene poruke omogućuju vam da standardnim odgovorom brzo odgovorite na uobičajene zahtjeve. Dopuštaju da ubrzate odgovor korištenjem prethodno definiranog dijela teksta.
Po čemu se pripremljene poruke razlikuju od prethodno definiranih odgovora?
- Pripremljene poruke mogu pohraniti samo kratki dio teksta
- Prilikom stvaranja Prethodno definiranog odgovora možete odrediti predmet e-poruke
Answer FAQs with a single click
Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.
Resursi iz baze znanja
Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima
Brendovi trebaju voditi brigu o kupcima prije, tijekom i nakon prodaje. Planiranje korisničke službe na društvenim medijima donosi mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Automatizacija procesa korisničke službe omogućuje agentima fokus na važnije probleme. Predlošci korisničke podrške i baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima. Online portal za samoposlugu omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno.
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama omogućava tvrtkama jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje online ugleda. Pruža važne informacije o posjetiteljima web stranice i omogućuje proaktivno pozivanje na chat. Također pruža uvid u broj posjetitelja i dostupnih agenata za chat, te omogućuje praćenje URL-ova koje posjetitelji pregledavaju.
Predlošci za popratne emailove
Slanje popratnog e-maila je dobar način za nastavak poslovne konverzacije. Personalizirajte poruku, držite se kratko, budite uljudni i poštujte vrijeme primatelja. Spomenite prethodnu konverzaciju kako biste osvježili sjećanje primatelja i istaknuli svoj interes za daljnjem kontaktu. Najbolje vrijeme za slanje e-maila je sredinom tjedna. Ako ne dobijete odgovor, pošaljite drugi e-mail nakon tjedan ili dva. Ne čekajte predugo prije novog kontakta, ali nemojte ni prebrzo reagirati. Predlošci e-maila za zahvalu i isprike mogu pomoći u gradnji vjernosti klijenata.
Canned messages are pre-defined responses to common questions that eliminate the need for repetitive answers. LiveAgent allows for an unlimited amount of canned messages, which can be personalized by agents and linked to specific keywords for easy access. The system also offers a ticketing system that can be integrated with various channels and includes gamification features to motivate agents. LiveAgent is a reliable and affordable solution for customer support management.