Besplatna proba

Korisnička podrška

Customer support - help and advice that a company makes available to customers when they have bought somethingú>

Cambridge Dictionary

Na što se misli pod korisničkom podrškom?

Korisnička podrška je skup usluga koje tvrtka pruža kupcu. Također je dio upravljanja odnosima s klijentima. Tvrtke koriste Helpdesk za pružanje korisničke podrške. Tako se kupci mogu povezati s tvrtkom putem različitih vrsta kanala. Na primjer: e -pošta, telefon ili chat uživo.

Tvrtke pomažu u instalaciji i obuci. Štoviše, pokušavaju riješiti probleme i upite kupaca.

Koja je razlika između korisničke službe i korisničke podrške?

Glavna razlika između ova dva je u tome što korisnička podrška korisnicima pruža uglavnom tehničku pomoć. Tako pomažete riješiti bilo koji tehnički problem/problem s kojim se kupac susreće s vašim proizvodima/uslugama. S druge strane, korisnička služba pomaže kupcu u korištenju proizvoda/usluge u potpunosti. Ovdje se bavite kupcima i razvijate odnose s klijentima. Dakle, pružajući najbolju vrijednost.

Ako želite saznati više pojedinosti, pročitajte Služba za korisnike u odnosu na korisničku podršku.

Zašto je korisnička podrška važna?

Podrška korisnicima važna je jer stvara bazu lojalnih kupaca. Međutim, prednosti su mnogo veće.

Evo nekoliko prednosti dobre korisničke podrške:

  • Veću prodaju
  • Veći prihod
  • Zadovoljstvo kupaca
  • Zadržavanje kupaca
  • Učinkovit radni tok

Koji su najučinkovitiji kanali korisničke podrške?

LiveChat

LiveChat važan je dio svakog softvera za korisničku podršku. Omogućuje predstavnicima vaših korisnika da razgovaraju ili jednostavno pristupe klijentima u stvarnom vremenu. Vjeruje se da Milenijalci jedini koriste LiveChat. Međutim, postoje i druge dobne skupine koje koriste LiveChat. Nemojte odgađati na LiveChatu ili ćete izgubiti.

Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – LiveChat.

Email

E-pošta uobičajen je i osnovni dio svake korisničke podrške. Neki bi mogli reći da to može biti dugotrajan oblik kanala podrške. Zašto? Pa jednostavno, jer rješavanje problema/problema može potrajati dulje. Međutim, doseg putem e-pošte u cijelom je svijetu i još uvijek se dobro koristi kanal.

Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – e-pošta.

Telefon

Telefon je također jedan od željenih načina kontaktiranja korisničke podrške. Koriste ga korisnici koji možda nisu tehnološki potkovani ili jednostavno više vole razgovarati (ljudski dodir).

Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – Telefon.

Društveni mediji (SoMe)

Facebook, Instagram ili Twitter. Ovo je samo nekoliko platformi na kojima klijenti međusobno komuniciraju. Štoviše, oni surađuju s vašim brendom/tvrtkom. Odgovaranje na upite kupaca ili pomoć korisnicima putem SoMe -a ključan je dio ovih dana za svaku korisničku podršku. Softver za korisničku podršku, kao što je LiveAgent, može vam pomoći u upravljanju SoMe upitima s jednog sučelja. Na taj način možete učinkovito odgovoriti i angažirati se sa svim vrstama kupaca.

Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – društveni mediji.

Portal za korisnike/samoposluživanje

Imati korisnički portal/samoposluživanje važno je za poslovanje 24 sata dnevno i 7 dana u tjednu. Stoga, iako vaši klijentski zastupnici nisu dostupni, vaši korisnici i dalje dobivaju potrebnu podršku. To bi moglo biti putem članaka iz baze znanja koji pružaju; vodiče, informacije o proizvodu, video zapise i još mnogo toga.

Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – Baza znanja.

Što je softver za korisničku podršku?

Softver za korisničku podršku, kao što je LiveAgent, stvara optimalni tijek rada za vaše korisničke agente koji ih čini učinkovitijima i učinkovitijima u isto vrijeme. Sposobnost koja se najviše ističe jest da predstavnik korisnika ne mora prebacivati između sučelja tijekom rada. Dakle, mogućnost rješavanja upita kupaca sa svih vrsta kanala s jednog mjesta. Svi gore navedeni kanali uključeni su u LiveAgent.

Ostale značajke LiveAgent:

  • CRM
  • Pripremljene poruke/ Unaprijed definirane poruke
  • Spoji ulaznice/upite
  • Pravila/SLA
  • Analitički pregled
  • Video chat s klijentima i kolegama

Ako želite saznati više, pročitajte o svim LiveAgent – značajkama ovdje.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Kako definirati korisničku podršku?

Korisnička služba je niz usluga koje nudi organizacija kako bi pomogla korisnicima u rješavanju problema s vašim proizvodom ili uslugama te im pomogla da na najbolji način iskoriste vaš proizvod. Uključuje odgovaranje na pitanja kupaca i pomoć u rješavanju problema.

Koja su načela korisničke podrške?

Ključ dobre usluge korisnicima je prije svega izgradnja trajnih, dobrih odnosa s klijentima. Da bi se to dogodilo, tim za korisničku podršku mora znati što kupci misle da je dobra korisnička usluga, biti u toku s povratnim informacijama koje pomažu poboljšati korisničku uslugu i tražiti načine za poboljšanje korisničke usluge i premašiti očekivanja korisnika.

Koje alate koristiti za najbolju korisničku podršku?

Kako bi se pružila najbolja korisnička usluga, dobro je koristiti nekoliko alata i komunikacijskih kanala koji omogućuju sveobuhvatnu uslugu. Vrijedi se uključiti u komunikaciju pomoću komunikatora na društvenim mrežama, e-pošti, tekstualnim porukama. Osim ovih tradicionalnih oblika, vrijedno je izgraditi zajednice u grupama na društvenim medijima ili internetskim forumima, gdje se klijenti mogu međusobno kontaktirati i razgovarati sa stručnjacima. Chat uživo važan je alat koji vam omogućuje da razgovarate u stvarnom vremenu kada korisniku treba brza pomoć. Korisničku uslugu također poboljšava responzivna i intuitivna mobilna aplikacija. Osim toga, tim za korisničku podršku trebao bi imati odgovarajući sustav iz kojega će moći upravljati svim kanalima.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo