Customer support - help and advice that a company makes available to customers when they have bought something
What is meant by customer support?
Customer support is a set of services provided by a company to a customer. It is also a part of customer relationship management. Companies use a Helpdesk to provide customer support. Thus, customers can connect with the company through different types of channels. For instance: Email, Phone, or Live chat.
Tvrtke pomažu u instalaciji i obuci. Štoviše, pokušavaju riješiti probleme i upite kupaca.
What is the difference between customer service and customer support?
Glavna razlika između ova dva je u tome što korisnička podrška korisnicima pruža uglavnom tehničku pomoć. Tako pomažete riješiti bilo koji tehnički problem/problem s kojim se kupac susreće s vašim proizvodima/uslugama. S druge strane, korisnička služba pomaže kupcu u korištenju proizvoda/usluge u potpunosti. Ovdje se bavite kupcima i razvijate odnose s klijentima. Dakle, pružajući najbolju vrijednost.
If you would like to learn more details, read Customer service vs Customer support.
Why is customer support important?
Podrška korisnicima važna je jer stvara bazu lojalnih kupaca. Međutim, prednosti su mnogo veće.
Evo nekoliko prednosti dobre korisničke podrške:
- Veću prodaju
- Veći prihod
- Zadovoljstvo kupaca
- Zadržavanje kupaca
- Učinkovit radni tok
What are the most effective customer support channels?
LiveChat
LiveChat važan je dio svakog softvera za korisničku podršku. Omogućuje predstavnicima vaših korisnika da razgovaraju ili jednostavno pristupe klijentima u stvarnom vremenu. Vjeruje se da Milenijalci jedini koriste LiveChat. Međutim, postoje i druge dobne skupine koje koriste LiveChat. Nemojte odgađati na LiveChatu ili ćete izgubiti.
If you would like to learn more, read LiveAgent – LiveChat.
E-pošta uobičajen je i osnovni dio svake korisničke podrške. Neki bi mogli reći da to može biti dugotrajan oblik kanala podrške. Zašto? Pa jednostavno, jer rješavanje problema/problema može potrajati dulje. Međutim, doseg putem e-pošte u cijelom je svijetu i još uvijek se dobro koristi kanal.
If you would like to learn more, read LiveAgent – Email.
Telefon
Telefon je također jedan od željenih načina kontaktiranja korisničke podrške. Koriste ga korisnici koji možda nisu tehnološki potkovani ili jednostavno više vole razgovarati (ljudski dodir).
If you would like to learn more, read LiveAgent – Phone.
Social Media (Some)
Facebook, Instagram ili Twitter. Ovo je samo nekoliko platformi na kojima klijenti međusobno komuniciraju. Štoviše, oni surađuju s vašim brendom/tvrtkom. Odgovaranje na upite kupaca ili pomoć korisnicima putem SoMe -a ključan je dio ovih dana za svaku korisničku podršku. Softver za korisničku podršku, kao što je LiveAgent, može vam pomoći u upravljanju SoMe upitima s jednog sučelja. Na taj način možete učinkovito odgovoriti i angažirati se sa svim vrstama kupaca.
If you would like to learn more, read LiveAgent – Social Media.
Portal za korisnike/samoposluživanje
Imati korisnički portal/samoposluživanje važno je za poslovanje 24 sata dnevno i 7 dana u tjednu. Stoga, iako vaši klijentski zastupnici nisu dostupni, vaši korisnici i dalje dobivaju potrebnu podršku. To bi moglo biti putem članaka iz baze znanja koji pružaju; vodiče, informacije o proizvodu, video zapise i još mnogo toga.
If you would like to learn more, read LiveAgent – Knowledge Base.
What is a customer support software?
Softver za korisničku podršku, kao što je LiveAgent, stvara optimalni tijek rada za vaše korisničke agente koji ih čini učinkovitijima i učinkovitijima u isto vrijeme. Sposobnost koja se najviše ističe jest da predstavnik korisnika ne mora prebacivati između sučelja tijekom rada. Dakle, mogućnost rješavanja upita kupaca sa svih vrsta kanala s jednog mjesta. Svi gore navedeni kanali uključeni su u LiveAgent.


Other LiveAgent features:
- CRM
- Pripremljene poruke/ Unaprijed definirane poruke
- Spoji ulaznice/upite
- Pravila/SLA
- Analytics overview
- Video chat s klijentima i kolegama
If you would like to learn more, read about all LiveAgent – Features here.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Kako definirati korisničku podršku?
Korisnička služba je niz usluga koje nudi organizacija kako bi pomogla korisnicima u rješavanju problema s vašim proizvodom ili uslugama te im pomogla da na najbolji način iskoriste vaš proizvod. Uključuje odgovaranje na pitanja kupaca i pomoć u rješavanju problema.
Koja su načela korisničke podrške?
Ključ dobre usluge korisnicima je prije svega izgradnja trajnih, dobrih odnosa s klijentima. Da bi se to dogodilo, tim za korisničku podršku mora znati što kupci misle da je dobra korisnička usluga, biti u toku s povratnim informacijama koje pomažu poboljšati korisničku uslugu i tražiti načine za poboljšanje korisničke usluge i premašiti očekivanja korisnika.
Koje alate koristiti za najbolju korisničku podršku?
Kako bi se pružila najbolja korisnička usluga, dobro je koristiti nekoliko alata i komunikacijskih kanala koji omogućuju sveobuhvatnu uslugu. Vrijedi se uključiti u komunikaciju pomoću komunikatora na društvenim mrežama, e-pošti, tekstualnim porukama. Osim ovih tradicionalnih oblika, vrijedno je izgraditi zajednice u grupama na društvenim medijima ili internetskim forumima, gdje se klijenti mogu međusobno kontaktirati i razgovarati sa stručnjacima. Chat uživo važan je alat koji vam omogućuje da razgovarate u stvarnom vremenu kada korisniku treba brza pomoć. Korisničku uslugu također poboljšava responzivna i intuitivna mobilna aplikacija. Osim toga, tim za korisničku podršku trebao bi imati odgovarajući sustav iz kojega će moći upravljati svim kanalima.
Expert note
Korisnička podrška uključuje tehničku pomoć i savjete koje tvrtka pruža kupcima nakon kupnje proizvoda ili usluge.

LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi značajku "prikaza tipkanja u stvarnom vremenu" kako bi se agentima omogućilo da brže analiziraju situaciju i pruže točan odgovor. Ova značajka se koristi u mnogim tvrtkama, uključujući Paypal i Ikea, kako bi se pružila vrhunska korisnička usluga i povećala učinkovitost. Korisnici cijene brze i precizne odgovore, a LiveAgent nudi i alat za chat i brojne druge funkcionalnosti kako bi se osigurala podrška korisnicima.
Tekst sadrži informacije o podršci, portalu za podršku i blogu tvrtke. Također se spominju proizvodi za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi i softver za pozivni centar. Kontakt informacije su također navedene. Na kraju teksta se spominje registracija i proces izrade upravljačke ploče za LiveAgent.
Chat podrška je oblik komunikacije između agenata korisničke podrške i klijenata koji su online, koji se obično nalazi na web stranicama u obliku pop-up dijaloga. Važno je pružati brze i točne odgovore te personalizirane odgovore. Aktiviranjem značajke "prikaza tipkanja u stvarnom vremenu" agenti mogu brže analizirati situaciju i pružiti točan odgovor. LiveAgent-ovo dugme za chat je alat koji omogućuje kvalitetnu korisničku podršku i prilagođavanje web stranice. Cijena LiveAgent-ovog chat widgeta je povoljnija od konkurenata.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
LiveAgent pomaže povećati korisničko zadovoljstvo i stope konverzije, smanjuje vrijeme rada agenata, ima više od 175 značajki i preko 40 integracija te je pouzdan sustav za tiketiranje i upravljanje komunikacijom na e-pošti, chatu uživo ili društvenim mrežama. LiveAgent je moćna alternativa za LiveHelpNow koja vam pomaže pružiti sjajnu korisničku podršku.