Tražite bolji softver za korisničku službu?

LiveAgent je najviše puta ocjenjivan i najbolje ocijenjen SMB softver za korisničku podršku u 2019. Budite blizu vašim klijentima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razloga zašto kompanije za razvoj softvera biraju LiveAgent

Osnažite svoje korisnike sa samoposlužnim opcijama kreirajući sveobuhvatne baze znanja pune članaka, vodiča, foruma i najčešćih pitanja.

Vodite svoje potencijalne klijente kroz sales funnel odgovarajući na sva njihova pitanja u realnom vremenu.

Iskoristite prednost naših sandučića za povratne informacije i prijedloge i nađite točno što vaši klijenti žele i očekuju od vas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Fokusirajte se na potrebe

Različiti klijenti imaju različite potrebe i trebate se fokusirati na sve njih. Zahvaljujući sposobnostima višekanalnog softvera korisničke podrške, možete ostati u kontaktu s njima na različitim nivoima – bilo to društvene mreže, pozivi, emailovi ili live chat u realnom vremenu. Nebitno odakle vaši klijenti dolaze, vi ćete uvijek biti tu za njih.

Kreirajte baze znanja

Baza znanja i portal za podršku su prvo mjesto koje će većina vaših klijenata pogledati u potrazi za odgovorima. Robusne mogućnosti LiveAgent-a vam daju dovoljno moći za napraviti dio za najčešća pitanja, napisati članke o samoposlužnoj pomoći ili napraviti više kategorija u ovisnosti od vašeg poslovanja.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Završite sales funnel

Neki od vaših budućih klijenata mogu stupiti u kontakt s vama putem live chata, gdje im možete dati brze odgovore. Poslije vas mogu kontaktirati putem emaila i na kraju, ali ne manje važno, nazvati vas. Imate sve dostupne informacije u univerzalnoj ulaznoj pošti, tako da možete ispratiti sve njihove potrebe i zahtjeve. Nije loše, je li tako?

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte pozitivni utjecaj implementacije softvera korisničke podrške u softversku industriju

Related Articles to Softver i internet
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Dogovorite demo

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Dogovorite demo
Start Free Trial x