Tražite bolji softver za korisničku službu?

LiveAgent je najviše puta ocjenjivan i najbolje ocijenjen SMB softver za korisničku podršku u 2019. Budite blizu vašim klijentima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 razloga zašto kompanije za razvoj softvera biraju LiveAgent

Osnažite svoje korisnike sa samoposlužnim opcijama kreirajući sveobuhvatne baze znanja pune članaka, vodiča, foruma i najčešćih pitanja.

Vodite svoje potencijalne klijente kroz sales funnel odgovarajući na sva njihova pitanja u realnom vremenu.

Iskoristite prednost naših sandučića za povratne informacije i prijedloge i nađite točno što vaši klijenti žele i očekuju od vas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Fokusirajte se na potrebe

Različiti klijenti imaju različite potrebe i trebate se fokusirati na sve njih. Zahvaljujući sposobnostima višekanalnog softvera korisničke podrške, možete ostati u kontaktu s njima na različitim nivoima – bilo to društvene mreže, pozivi, emailovi ili live chat u realnom vremenu. Nebitno odakle vaši klijenti dolaze, vi ćete uvijek biti tu za njih.

Kreirajte baze znanja

Baza znanja i portal za podršku su prvo mjesto koje će većina vaših klijenata pogledati u potrazi za odgovorima. Robusne mogućnosti LiveAgent-a vam daju dovoljno moći za napraviti dio za najčešća pitanja, napisati članke o samoposlužnoj pomoći ili napraviti više kategorija u ovisnosti od vašeg poslovanja.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Završite sales funnel

Neki od vaših budućih klijenata mogu stupiti u kontakt s vama putem live chata, gdje im možete dati brze odgovore. Poslije vas mogu kontaktirati putem emaila i na kraju, ali ne manje važno, nazvati vas. Imate sve dostupne informacije u univerzalnoj ulaznoj pošti, tako da možete ispratiti sve njihove potrebe i zahtjeve. Nije loše, je li tako?

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte pozitivni utjecaj implementacije softvera korisničke podrške u softversku industriju

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Softver i internet
Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

Kako kontaktirati Travelstop-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Travelstop help desk kontakti

Travelstop je softver za upravljanje putovanjima koji nudi podršku putem društvenih medija, e-pošte i live chata. Kontaktirajte ih na hello@travelstop.com.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite li alternativu za Rocket.Chat?

LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Kako kontaktirati Email on Acid-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Email on Acid help desk kontakti

Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.

Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale s mobilnim MEX ekstenzijama. Pročitajte više o Teletek integraciji.

Teletek

Teletek je pružatelj VoIP usluga u Europi od 2008. Integracija Teleteka u LiveAgent omogućuje ekonomičan način pristupa klijentima putem više uređaja. Nema dodatnih troškova za integraciju u LiveAgent.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo