Vrijedan u svakoj industriji

Otkrijte kako LiveAgent poboljšava vaše računovodstveno i pravno poslovanje.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Poboljšajte zastupništvo

Kreirajte pozitivno CX o kojem će vaši klijenti pričati.

24%

Srežite vrijeme odgovora

Poboljšajte stopu prvog odgovora s automatskim usmjeravanjem tiketa

37%

Smanjite količinu tiketa

Smanjite navalu tiketa podrške s bazom znanja

Industry background

Softver korisničke podrške za računovodstvo i pravo

Računajte na LiveAgent i povisite vrijednost svoje imovine. LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen SMB softver korisničke podrške u 2019. Ostanite bliski sa svojim klijentima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Smanjite troškove

Uštedite vrijeme i novac minimizirajući broj alata koje koristite za pružanje odlične korisničke usluge.

Postignite visok povrat investicije

Konvertirajte kvalitetne potencijalne klijente u mušterije i generirajte više od 500% prihoda koji uložite.

Zaštitite važne podatke

Zaštitite podatke vaših klijenata uz najsuvremenije sigurnosne mjere koje uključuju HTTPS enkripciju, DDoS mitigaciju i više.

Ubrzajte rješavanje korisničkih zahtjeva

Klijenti žele pristup informacijama odmah i odgovore na pitanja što je prije moguće. Implementacijom live chata u realnom vremenu na vašu web stranicu možete im pružiti munjevito brze odgovore, povećati njihovu vjernost vašoj kompaniji i povećati zadovoljstvo korisnika. Pošto je vrijeme novac i sve se vrti oko novca, zašto čekati?

LiveAgent answering ticket-gif
Interface of ticketing system
LiveAgent answering ticket-gif
Unlimited ticket history

Zaključite više poslova u realnom vremenu

Sa svom komunikacijom preusmjerenom na jedno mjesto, lako je provjeriti prošlost konverzacije. Ne sjećate se adrese ili dogovorenih uvjeta? Nema veze. Uz LiveAgent možete jasno vidjeti sve prethodne informacije.

Organizirajte svoje projekte

Nikad više ne pretražujte svoje stare mailove. Možete iskoristiti složenost LiveAgent upravljačkih ploča za različite projekte/klijente, korisnički portal za informacije o njihovim uslugama i live chat softver za direktne upite. Ne trebate trošiti sate i sate na komunikacijske probleme, već na vaš posao.

LiveAgent answer to ticket-gif
Značajka pregleda tipkanja u realnom vremenu
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Srežite troškove

Budimo realni. Svaka kompanija želi imati minimalne troškove i maksimalni prihod na saldu. S live chatom u realnom vremenu vaš predstavnik korisničke podrške može rješavati 3 chata u isto vrijeme, što je puno efikasnije. LiveAgent za računovodstvo vam pomaže optimizirati troškove.

Calculating illustration
reports-illustration

Izaberite pobjednički povrat ulaganja

Investiranje novca u nešto nepoznato može biti zastrašujuće iskustvo za neke kompanije. Izračun iznosa eura/dolara i odlučivanje gdje ih investirati je prava borba. Sa svojim Sve-uključeno planom, LiveAgent je jedna od najsigurnijih investicija za vas. Ne samo da će vam donijeti sretne klijente, nego će i povećati prihod, dotok novca i vaš udio na tržištu. Računajte na LiveAgent.

Povećajte svoj prihod

Održavanje klijenata sretnima i zadovoljnima bi trebala biti osnova poslovanja. Sretni klijenti šire vijesti naokolo, bilo po digitalnom svijetu ili offline, kolegama i prijateljima. Jedan od načina za to postići je dostavljanje korisničke podrške za čistu peticu. U svojoj osnovi, LiveAgent je napravljen za klijente. Kombinirajte to dvoje i vidjet ćete pozitivan utjecaj na vaše poslovanje.

customer touchpoints report-illustration

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte pozitivni utjecaj implementacije softvera korisničke podrške na računovodstvenu i pravnu industriju.

Volimo cijene i podršku pruženu od strane LiveAgent-a.

Kako je broj klijenata i emaila za podršku rastao, prebacili smo se s Gmaila na Zendesk Support. Ali ubrzo smo shvatili da im treba vraški puno vremena za popraviti probleme i ponekad je to eskaliralo sve do rukovoditelja druge razine. Čak i nakon dosta uloženog vremena, novca i truda, ako vam alati nisu korisni, bolje se prebaciti na nove. To smo i uradili. Volimo cijene i podršku pruženu od strane LiveAgent-a.

RTIwala services logo

Sumeet Mahendra, RTIwala Services

Uštedite više uz LiveAgent

Analizirajte i usporedite LiveAgent s različitim rješenjima za korisničku podršku i izaberite ono s najvažnijim značajkama za vašu industriju i najboljom cijenom.

Related Articles to Računovodstvo i pravo
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Grandstream GXV3350 telefon spaja fizičku tastaturu i Android touchscreen sučelje. Kompatibilan je s Accent cloud telefon uslugom. Utjecaj virtualnog call centra omogućuje optimizaciju rada agenta i širenje prisutnosti diljem svijeta. Ovaj model nudi napredne mogućnosti i visoku kvalitetu izrade.

Grandstream GXV3350 – recenzija telefona

Grandstream GXV3350 telefon spaja fizičku tastaturu i Android touchscreen sučelje. Kompatibilan je s Accent cloud telefon uslugom. Utjecaj virtualnog call centra omogućuje optimizaciju rada agenta i širenje prisutnosti diljem svijeta. Ovaj model nudi napredne mogućnosti i visoku kvalitetu izrade.

Kad je riječ o upravljanju poslovnim odnosima, softver za odnose s kupcima osmišljen je za analizu i upravljanje informacijama. CRM je jedan od LiveAgent alata.

CRM softver

CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.

Imajte na umu važnost empatije i komunikacije u korisničkoj službi. Izbjegavajte manipulaciju i gradite odnose s klijentima kako biste postigli uspjeh. Keisha Brewer naglašava važnost strateške komunikacije za postizanje uspjeha u osobnom i profesionalnom životu.

Kada bi zaposlenici pozivnog centra bili iskreni

Imajte na umu važnost empatije i komunikacije u korisničkoj službi. Izbjegavajte manipulaciju i gradite odnose s klijentima kako biste postigli uspjeh. Keisha Brewer naglašava važnost strateške komunikacije za postizanje uspjeha u osobnom i profesionalnom životu.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x