Vrijedan u svakoj industriji

Otkrijte kako LiveAgent poboljšava vaše računovodstveno i pravno poslovanje.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Poboljšajte zastupništvo

Kreirajte pozitivno CX o kojem će vaši klijenti pričati.

24%

Srežite vrijeme odgovora

Poboljšajte stopu prvog odgovora s automatskim usmjeravanjem tiketa

37%

Smanjite količinu tiketa

Smanjite navalu tiketa podrške s bazom znanja

Industry background

Softver korisničke podrške za računovodstvo i pravo

Računajte na LiveAgent i povisite vrijednost svoje imovine. LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen SMB softver korisničke podrške u 2019. Ostanite bliski sa svojim klijentima i pomozite im brže uz LiveAgent.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Smanjite troškove

Uštedite vrijeme i novac minimizirajući broj alata koje koristite za pružanje odlične korisničke usluge.

Postignite visok povrat investicije

Konvertirajte kvalitetne potencijalne klijente u mušterije i generirajte više od 500% prihoda koji uložite.

Zaštitite važne podatke

Zaštitite podatke vaših klijenata uz najsuvremenije sigurnosne mjere koje uključuju HTTPS enkripciju, DDoS mitigaciju i više.

Ubrzajte rješavanje korisničkih zahtjeva

Klijenti žele pristup informacijama odmah i odgovore na pitanja što je prije moguće. Implementacijom live chata u realnom vremenu na vašu web stranicu možete im pružiti munjevito brze odgovore, povećati njihovu vjernost vašoj kompaniji i povećati zadovoljstvo korisnika. Pošto je vrijeme novac i sve se vrti oko novca, zašto čekati?

LiveAgent answering ticket-gif
Interface of ticketing system
LiveAgent answering ticket-gif
Unlimited ticket history

Zaključite više poslova u realnom vremenu

Sa svom komunikacijom preusmjerenom na jedno mjesto, lako je provjeriti prošlost konverzacije. Ne sjećate se adrese ili dogovorenih uvjeta? Nema veze. Uz LiveAgent možete jasno vidjeti sve prethodne informacije.

Organizirajte svoje projekte

Nikad više ne pretražujte svoje stare mailove. Možete iskoristiti složenost LiveAgent upravljačkih ploča za različite projekte/klijente, korisnički portal za informacije o njihovim uslugama i live chat softver za direktne upite. Ne trebate trošiti sate i sate na komunikacijske probleme, već na vaš posao.

LiveAgent answer to ticket-gif
Značajka pregleda tipkanja u realnom vremenu
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Srežite troškove

Budimo realni. Svaka kompanija želi imati minimalne troškove i maksimalni prihod na saldu. S live chatom u realnom vremenu vaš predstavnik korisničke podrške može rješavati 3 chata u isto vrijeme, što je puno efikasnije. LiveAgent za računovodstvo vam pomaže optimizirati troškove.

Calculating illustration
reports-illustration

Izaberite pobjednički povrat ulaganja

Investiranje novca u nešto nepoznato može biti zastrašujuće iskustvo za neke kompanije. Izračun iznosa eura/dolara i odlučivanje gdje ih investirati je prava borba. Sa svojim Sve-uključeno planom, LiveAgent je jedna od najsigurnijih investicija za vas. Ne samo da će vam donijeti sretne klijente, nego će i povećati prihod, dotok novca i vaš udio na tržištu. Računajte na LiveAgent.

Povećajte svoj prihod

Održavanje klijenata sretnima i zadovoljnima bi trebala biti osnova poslovanja. Sretni klijenti šire vijesti naokolo, bilo po digitalnom svijetu ili offline, kolegama i prijateljima. Jedan od načina za to postići je dostavljanje korisničke podrške za čistu peticu. U svojoj osnovi, LiveAgent je napravljen za klijente. Kombinirajte to dvoje i vidjet ćete pozitivan utjecaj na vaše poslovanje.

customer touchpoints report-illustration

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte pozitivni utjecaj implementacije softvera korisničke podrške na računovodstvenu i pravnu industriju.

Volimo cijene i podršku pruženu od strane LiveAgent-a.

Kako je broj klijenata i emaila za podršku rastao, prebacili smo se s Gmaila na Zendesk Support. Ali ubrzo smo shvatili da im treba vraški puno vremena za popraviti probleme i ponekad je to eskaliralo sve do rukovoditelja druge razine. Čak i nakon dosta uloženog vremena, novca i truda, ako vam alati nisu korisni, bolje se prebaciti na nove. To smo i uradili. Volimo cijene i podršku pruženu od strane LiveAgent-a.

RTIwala services logo

Sumeet Mahendra, RTIwala Services

Uštedite više uz LiveAgent

Analizirajte i usporedite LiveAgent s različitim rješenjima za korisničku podršku i izaberite ono s najvažnijim značajkama za vašu industriju i najboljom cijenom.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Računovodstvo i pravo
Kako kontaktirati Travelstop-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Travelstop help desk kontakti

Travelstop je softver za upravljanje putovanjima koji nudi podršku putem društvenih medija, e-pošte i live chata. Kontaktirajte ih na hello@travelstop.com.

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Kako kontaktirati Itilite korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Itilite help desk kontakti

Digitalna platforma za upravljanje putovanjima Itilite pruža podršku putem e-pošte, telefona i live chata. Za više informacija posjetite njihovu web stranicu. Itilite kontakti za podršku su contact@itilite.com i + 1 83346 05669.

Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

Kako kontaktirati Email on Acid-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Email on Acid help desk kontakti

Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.

LiveAgent nudi mogućnost dogovora za poziv kako bi se otkrile pogodnosti njihovog softvera. Dostupni su na više datuma.

Recenzije softvera za tiketing

LiveAgent nudi mogućnost dogovora za poziv kako bi se otkrile pogodnosti njihovog softvera. Dostupni su na više datuma.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo