Softver korisničke podrške za E-commerce industriju

Budite bliski s vašim potencijalnim kupcima uz LiveAgent – najviše puta recenziran i najbolje ocijenjen SMB softver korisničke službe u 2019.

Poboljšajte svoju brzinu odgovora za do 26% usmjeravanjem svih korisničkih poruka iz emaila i društvenih medija u jednu ulaznu poštu.

Vodite svoje klijente kroz proces plaćanja i odgovorite na sva pitanja koja mogu imati u realnom vremenu, koristeći naš izvorni live chat widget.

Poboljšajte vjernost vaših kupaca čineći svako iskustvo podrške pamtljivim i osobnim s našim ugrađenim CRM-om.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Poboljšajte sreću i zadovoljstvo

Implementacija LiveAgent-a za e-commerce na vašu web stranicu je pitanje sekundi. Međutim, utjecaj na vaš e-commerce ostaje zavijek. Dovođenje LiveAgent-a u vaš web shop može podići zadovoljstvo vaših klijenata za više od 60%.

Saznajte više
happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Vodite vaše klijente

Nuđenje pomoći vašim klijentima u pravo vrijeme može imati značajan utjecaj na vaš posao. Svaki put kada imaju pitanje, vaš live chat ili pozivni centar su tu za njih. Osnažite svoju korisničku uslugu uz LiveAgent za e-commerce.

Saznajte više

Izgradite bazu vjernih klijenata

Vjernost klijenata bi trebala biti jedna od glavnih metrika za vaše poslovanje. Oni preferiraju vaše proizvode i usluge i ostat će s vama sve dok su zadovoljni. Što više vjernih klijenata imate, to ćete imati bolje rezultate na kraju svakog mjeseca.

Saznajte više
ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Smanjite napuštanje kolica za kupovinu

Nadzirite vaše klijente, pripremite se unaprijed i kontaktirajte ih prije nego odu, koristeći proaktivne chat pozivnice. S live chatom možete pružati korisničku podršku 24/7 čak i kada ste offline, koristeći obrazac za kontakt

Saznajte više

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših poslovnih partnera.

Related Articles to E-commerce usluge
Kad je riječ o upravljanju poslovnim odnosima, softver za odnose s kupcima osmišljen je za analizu i upravljanje informacijama. CRM je jedan od LiveAgent alata.

CRM softver

CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x