Softver korisničke službe za maloprodaju

Prodajte više i povećajte stupanj zadovoljstva – sve s LiveAgent-om. Pružite vašim klijentima odličnu korisničku službu. Omogućite im da vas kontaktiraju putem društvenih medija, vaših web stranica, emaila, live chata

Pružite podršku 24/7/365 kreirajući samoposlužne centre pune bitnih informacija i odgovora na najčešća pitanja.

Smanjite napuštanje kolica za kupnju nudeći pomoć u realnom vremenu izravno na vašoj web stranici.

Kontaktirajte i konvertirajte posjetitelje web stranice koju pregledavaju stranice visoke namjere koristeći proaktivne chat pozivnice u roku par sekundi.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Poboljšajte iskustvo kupovine

Pružite besprijekorno iskustvo vašim klijentima uz brick-and-click koncept. Vođenje e-trgovine sa standardnom fizičkom radnjom može biti izvor mnogih pitanja od strane vaših kupaca. Budite bliski s njima i postanite klijentocentrična kompanija, sve uz LiveAgent za maloprodaju.

woman with shopping bags-illustration
Valentine's day-woman with hearts

Pružite pomoć

Klijenti vole postavljati pitanja – bilo to izravno u vašoj trgovini ili online na različitim portalima. Kreirajte ultimativni izvor znanja s LiveAgent-om za maloprodaju i njegovim korisničkim portalom, bazom znanja ili najčešćim pitanjima. Ako preferirate live chat i osobno pružanje pomoći, mi smo tu za vas!

Povećajte dotok novca

Pomaganje vašim klijentima u ispunjenju njihovih potreba s odličnom korisničkom uslugom će donijeti mnoge prednosti za vaš posao. Jesu li neki od vaših klijenata imali ne tako dobro iskustvo? Riješite to odmah i kontaktirajte ih uz LiveAgent za maloprodaju.

retail-man scanning phone-illustration

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših klijenata.

Related Articles to Maloprodaja
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s njime za 5 minuta.

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.

Page - 2582

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

Na temelju analize tržišta, utvrđeno je da postoji potreba za novim proizvodom. Cilj je povećati prodaju i osvojiti nove kupce. Plan je usmjeren na razvoj proizvoda i promociju putem digitalnog oglašavanja. Nakon provedbe plana, očekuju se pozitivni rezultati u poslovanju.

Page - 4

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

Sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI's use case policy.

LiveAgent pomaže u maloprodaji pružanjem najbolje moguće korisničke usluge. LiveAgent - jedno višekanalno rješenje za zadovoljstvo svakog klijenta.

Softver korisničke službe za maloprodaju

LiveAgent pomaže u maloprodaji pružanjem najbolje moguće korisničke usluge. LiveAgent - jedno višekanalno rješenje za zadovoljstvo svakog klijenta.

Za pružanje bolje podrške potrebno je imati više podataka o kupcima. Saznajte više o informacijama o kupcima.

Informacije o kupcima

"Najnovija istraživanja pokazuju rastuću potražnju za organskim proizvodima među potrošačima. Ovo predstavlja priliku za kompanije da prošire svoju ponudu i privuku nove kupce."

Naučite kako stvoriti predloške help desk obrazaca zahtjeva koje Vaši kupci mogu koristiti za prijavu poteškoća, programskih pogrešaka i praćenje svojih zahtjeva.

Predlošci obrazaca help desk zahtjeva

Obrasci zahtjeva za Help desk trebaju biti kratki i sadržavati samo najvažnije polja poput podataka o kupcu i polje za opisivanje zahtjeva. Jezik u obrascu mora biti jednostavan, bez tehničkog žargona ili složenih rečenica. Odgovor na zahtjev kupca treba biti što brži moguć, a vrijeme odgovora se može razlikovati ovisno o raznim uvjetima poput broja agenata u timu i količine zahtjeva. Agenti za korisničku službu trebaju težiti odgovoriti na zahtjeve kupaca odmah.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x