Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Stvorite besprijekorno iskustvo podrške pomoću softvera kontaktnog centra

Današnji tehnološki pametni potrošači koriste više platformi za kontaktiranje tvrtki i očekuju jedinstveno iskustvo na svakoj od njih. Zbog toga je većina tvrtki okrenutih prema kupcima već prihvatila rješenja kontaktnih centara kako bi udovoljila potražnji svojih kupaca za besprijekornim višekanalnim iskustvom.

Bez obzira na kanale koje vaši kupci koriste – pomoću softvera za kontaktne centre LiveAgent možete jednostavno, prikladno i učinkovito upravljati svim interakcijama svojih kupaca s jednog mjesta.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw key points ig28

Što je softver kontaktnog centra?

Softver kontaktnog centra alat je koji tvrtkama omogućuje usmjeravanje komunikacije s kupcima kroz sve potencijalne dodirne točke i kanale. To može uključivati ​​pozive, VoIP, e-mail, live chat, poruke i platforme društvenih mreža.

S rastućim brojem tvrtki koje implementiraju rješenja kontaktnih centara, očekuje se da će tržište globalnih kontaktnih centara doseći 47,76 milijardi dolara do 2025. godine.

Zašto trebate softver kontaktnog centra u oblaku?

Softver kontaktnog centra temeljen na oblaku uklanja potrebu za oslanjanjem na tradicionalna rješenja na lokaciji. To znači kako mogućnost postavljanja i pokretanja moćnog sustava kontaktnog centra s robusnim značajkama više ne zahtijeva skupi hardver, infrastrukturu i profesionalne IT timove za upravljanje.

Rješenja zasnovana na oblaku prikladna su i za mala poduzeća i za velike organizacije jer pružaju veliku skalabilnost, fleksibilnost, nude povećanu sigurnost i visoko su isplativa.

undraw maintenance cn7j

Što možete očekivati od upotrebe softvera kontaktnog centra

Statistic icon

Bolje upravljanje uslugom

Mogućnosti izvještavanja i analitičkih alata sustava kontaktnih centara olakšavaju menadžerima nadzor i upravljanje svim aspektima njihovih uslužnih operacija, praćenje kritičnih mjernih podataka usluga i stjecanje uvida u učinak agenata.

Union icon

Veća sigurnost podataka

Softverska rješenja kontaktnog centra pružaju napredne sigurnosne značajke, uključujući enkripciju podataka i izradu sigurnosnih kopija podataka radi zaštite osjetljivih podataka kupaca.

Tachometer icon

Veća produktivnost

Platforme sustava kontaktnih centara opremljenu su bogatim setom značajki koje agentima omogućavaju praćenje podataka o kupcima i omogućuju brzo i profesionalno rješavanje problema uz održavanje visoke razine produktivnosti.

Dodatne pogodnosti softvera kontaktnog centra

live chat increase sales

Smanjeni troškovi podrške

Racionalizacija, automatizacija i optimizacija vaših procesa podrške znači kraće vrijeme odziva, brže rješavanja i manje ponovljenih poziva – sve to doprinosi povećanoj učinkovitosti podrške i nižim operativnim troškovima.

Integrations pricing

Više prilika za prodaju

Uz trenutni pristup sveobuhvatnim podacima o kupcima, od osobnih podataka do kupnje i povijesti usluga svakog kupca, agenti mogu prema potrebi proaktivno nuditi i prodati relevantne proizvode ili usluge.

All-in-one LiveAgent-ov višekanalni softver kontakt centra

Sustav kontaktnog centra LiveAgent je višekanalno rješenje bogato značajkama koje vašu podršku čini učinkovitijom, a kupce sretnijima.

Potpuno funkcionalan ticketing sustav

Softver kontaktnog centra LiveAgent nudi čitav niz značajki za ticketing, uključujući pametnu distribuciju ticketa, automatizaciju tijeka rada, jednostavno upravljanje odgovornošću, spremljene odgovore i predloške, upravljanje SLA, dijeljenje i spajanje ticketa, alate za timsku suradnju, izvještavanje i još mnogo toga za brzo i učinkovito rješavanje ticketa.

Live chat podrška

Live chat jedna je od osnovnih funkcionalnosti platforme kontaktnog centra LiveAgent koja vam omogućava trenutnu podršku koju današnji potrošači očekuju.

LiveAgent live chat je prepun standardnih i jedinstvenih značajki, uključujući više opcija usmjeravanja chata, proaktivne pozivnice za chat, mrežni nadzor posjetitelja, prikaz tipkanja u stvarnom vremenu i još mnogo toga.

Glasovni i video pozivi

Pozivni centar u oblaku sastavni je dio složenog rješenja LiveAgent kontaktnog centra. Omogućuje vam primanje poziva s fiksnih telefona ili sa vaše web stranice, dizajn čak i najsloženijih i personaliziranih stabala IVR, definiranje pravila za automatizaciju usmjeravanja poziva i prijenosa poziva, neograničeno snimanje poziva i još mnogo toga.

Integracija sa društvenim mrežama

65% ljudi u dobi od 18 do 34 godine vjeruje kako su društveni mediji učinkovit kanal za korisničku uslugu. LiveAgent integrira se s najpopularnijim kanalima društvenih mreža poput Facebooka, Twittera i Instagrama kako bi vam pomogao pratiti i odgovarati na sve vaše poruke na društvenim mrežama, komentare i spominjanja i to sve putem jedne nadzorne ploče. Uz LiveAgent nema potrebe za prebacivanjem između različitih računa niti za nadgledanjem više uređaja.

Kompletan portal za samopodršku

70% potrošača radije koristi web stranicu tvrtke kako bi dobilo odgovore na svoja pitanja, nego telefon ili e-mail. Pomoću LiveAgent-a možete proširiti svoje mogućnosti podrške omogućavanjem potpuno prilagodljivog samoposlužnog portala s bazom znanja, često postavljanim pitanjima i forumima kupaca, koji omogućavaju kupcima da samostalno rješavaju probleme bez uključivanja vaših agenata.

undraw book lover mkck

Trebate softver kontaktnog centra?

Kod različitih pružatelja softvera kontaktnih centara na tržištu, odabir može biti kompliciran. Jednom kad saznate koju vrstu softvera kontaktnog centra tražite, razmislite o stvaranju popisa značajki koje su neophodne za vaš tim za korisničku podršku. Iako neki nude osnovne funkcije kontaktnog centra, drugi uključuju napredne mogućnosti. U LiveAgentu izgradili smo rješenje za višekanalni kontaktni centar s više od 179+ značajki dostupnih u ovom trenutku i više od 40 integracija.

Zašto je LiveAgent-ovo rješenje za kontakt centar pravo za vas?

Cloud icon

Cloud-based tehnologija

Uživajte u brzom postavljanju, lakoći korištenja, naprednoj sigurnosti i drugim pogodnostima cloud-based tehnologije.

Lovely customer icon

Vjeruje mu 30k tvrtki

Preko 30,000 tvrtki u brojnim industrijama odabrali su LiveAgent kao njihov alat za korisničku podršku.

Buble icon

Skalabilan & prilagodljiv

Softver se može jednostavno skalirati i prilagoditi prema vašim specifičnim zahtjevima.

undraw Savings dwkw

Odaberite plan pretplate koji odgovara vašem poduzeću

Najbolji softver za kontaktne centre je onaj koji se savršeno usklađuje s vašim poslovnim ciljevima, potrebama za korisničkom podrškom i vašim budžetom.

LiveAgent nudi 4 različita plana pretplate – uključujući i jedan potpuno besplatan – bez ugovora ili skrivenih naknada, s potpuno transparentnim i poštenim cijenama, naplaćuju se samo za stvarnu upotrebu svakog mjeseca. Također možete nadograditi svoj plan te dodati ili ukloniti agente u bilo kojem trenutku.

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Contact Center Software FAQ

Što je sustav kontaktnog centra?

Sustav kontaktnog centra je softver u kojem se sva komunikacija s kupcima spaja u jedno sučelje. Dakle, sva komunikacija s kupcima odvija se u jednom sučelju, što ga čini učinkovitim rješenjem kontaktnog centra za vaše agente i kupce. Kupci brzo dobivaju odgovore, a agenti mogu lako riješiti upite kupaca. Kontakt centar je obično dio složenog rješenja službe za pomoć koje nudi razne značajke za stvaranje najboljeg mogućeg CX-a.

Što je višekanalno rješenje kontaktnog centra?

Višekanalni kontaktni centar znači kako je vaša tvrtka sposobna integrirati sve kanale u jedno rješenje kontaktnog centra i pružiti besprijekorno korisničko iskustvo. Štoviše, rješenje kontaktnog centra uključuje podatke o vašim kupcima kao i prethodnu povijest ticketa.

Koja je svrha kontaktnog centra?

Svrha kontaktnog centra je pružiti podršku svojim kupcima kada je to potrebno i to na najučinkovitiji mogući način.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo