Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pravila

Što su pravila automatizacije?

Pravila automatizacije su sustavne akcije koje se automatski izvršavaju ako su predefinirani uvjeti izvršeni. Najčešće se koriste za transferiranje tiketa u određene odjele, dodavanje oznaka, označavanje tiketa kao spam ili rješavanje tiketa. Pravila automatizacije su generalno dostupna u svim softverima za korisničku podršku i okidač im može biti akcija, vrijeme ili SLA.

Rules-feature-LiveAgent

Kako pravila automatizacije rade?

Sustavi koji imaju pravila automatizacije rade pozadinske periodične samoprovjere. Ako sustav nađe da su uvjeti određenog pravila ispunjeni, pravilo je automatski izvršeno.

Zašto su pravila automatizacije bitna?

Pravila automatizacije su iznimno važna za bilo koje poduzeće s velikim opsegom tiketa jer mogu izvršiti svakodnevne ponavljajuće zadatke u kratkom vremenskom roku. Glavne prednosti pravila automatizacije su:

  • Poboljšana efikasnost/tijek rada agenata
  • Poboljšano vrijeme odgovora
  • Manje prostora za ljudske pogreške
  • Smanjuje trošak podrške i čuva vrijeme
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Koje vrste pravila automatizacije postoje u LiveAgent-u?

Akcijska pravila

Akcijska pravila su osnovna pravila aktivirana okidačem. LiveAgent korisnici mogu postaviti okidač i akciju. Kada se uvjeti za okidač ispune, akcija bude izvršena. Na primjer, možete postaviti pravilo koje će automatski dodijeliti bilo koji tiket koji sadrži riječ “naplata” ili “plaćanje” odjelu za naplate.

Create-rule-in-LiveAgent

Vremenska pravila

Vremenska pravila su vremenski uvjetovana, dakle jedino izvršena kada se vremenski uvjeti pravila izvrše. Na primjer, možete postaviti pravilo koje će podsjetiti sustav da se automatski javi klijentu ako on nije odgovorio na vašu poruku u određenom vremenskom periodu, recimo 48 sati.

SLA pravila

SLA pravila se odnose samo na SLA postavke i određene su SLA stupnjevima. Primjer SLA pravila je promjena SLA stupnja tiketa ili sprečavanje izvršenja ostalih pravila.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Start free trial

Što možete uraditi s pravilima automatizacije u LiveAgent-u?

Pravila se mogu koristiti kada:

  • Tiket je kreiran od emaila
  • Tiket je kreiran
  • Status tiketa je promijenjen
  • Tiket je transferiran
  • Offline grupa poruka je dodana
  • Agent dobije ocjenu
  • Oznake tiketa se promijene

Uvjeti koji mogu biti primijenjeni za pravila

  • Predmet
  • Šalje
  • Carbon copy (CC)
  • Blind carbon copy (BCC)
  • Prima
  • Sadržaj
  • Status tiketa
  • Tiket kreiran (datum)
  • Tiket promijenjen (datum)
  • Tiket izbrisan
  • Startni referentni URL tiketa
  • Prioritet tiketa
  • Zadnja poruka
  • Status dodijeljenog agenta
  • Prilagođeno polje
  • Odjel tiketa
  • Tiket dodijeljen
  • Korisnička grupa
  • Kreiran od pozivnice
  • Oznake tiketa

Akcije koje mogu biti izvršene pravilima

  • Premjesti tiket
  • Riješi tiket
  • Izbriši tiket
  • Promijeni prioritet tiketa
  • Promijeni SLA stupanj
  • Označi kao spam
  • Označi kao nije spam
  • Očisti tiket
  • Pošalji odgovor
  • Promijeni predmet tiketa
  • Pozovi URL
  • Dodaj oznaku
  • Makni oznaku
  • Pošalji mail
  • Zaustavi ostala pravila
  • HTTP zahtjev

Kako pravila automatizacije izgledaju u praksi?

Ako se pravilo primijeni na tiket, promjena će biti prikazana u detaljnom pregledu tiketa (da osigura jasnu odgovornost za rukovanje tiketom). I administratori i agenti mogu vidjeti promjene na tiketu koje su rezultat aktivnih pravila.

Pravila

Kako postaviti pravila u LiveAgent-u?

  1. 1. Prijavite se u LiveAgent.
  2. Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u lijevoj traci izbornika).
  3. Kliknite na Automatizacija.
  4. Kliknite na Pravila, Vremenska pravila, ili SLA (u ovisnosti o tome koje pravilo želite kreirati). U ovom vodiču za postavljanje, nastavit ćemo kao da ste kliknuli Pravila.
  5. Kliknite Kreiraj.
  6. Označite kućicu Aktivan status
  7. Dajte naziv vašem pravilu.
  8. Možete ostaviti dio s bilješkama prazan ili detaljnije opisati pravilo. Ovo polje je tu za lakše rukovanje.
  9. Izaberite varijablu.
  10. Kliknite Dodaj grupu uvjeta.
  11. Izaberite uvjete po vlastitom izboru.
  12. Izaberite polja izvršenja akcije po vlastitom izboru
  13. Kliknite Sačuvaj. 
Pravila

Prednosti pravila automatizacije

Manje prostora za ljudske greške 

Automatizacija je precizna — ljudi nisu. Eliminirajte sve pogreške koje vas mogu koštati klijenata, prihoda ili ugleda tako da izbacite ljudski faktor. Što je vaša podrška preciznija to su vaši klijenti zadovoljniji.

Poboljšano zadovoljstvo korisnika

Zadovoljni klijenti su kamen temeljac svakog poslovanja, jer utječu na preporuke, online ocjene, usmenu predaju i prodaju. Stoga, svako poduzeće bi trebalo održavati klijente sretnima s odličnom uslugom, brzim odgovorima i osobnim pristupom.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Pravila automatizacije štede vrijeme i novac

Možete li zamisliti da morate ručno pregledati svaki neodgovoreni tiket? Ne samo da bi to pojelo vaše vrijeme, nego bi i bilo skupo i stresno. Srećom, softver za korisničku podršku kao što je LiveAgent može izvršiti bezbrojna pravila automatizacije koja štede vašim agentima hrpu vremena. Prepustite logistiku nama, tako da se vaši agenti mogu fokusirati na ono što je bitno – njegovanje veza s klijentima.

Resursi baze znanja

Da saznate više o pravilima automatizacije, pogledajte naše izvore baze znanja:

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Spremni kreirati pravila automatizacije?

Otkrijte beskrajne mogućnosti automatizacije s našim besplatnim 14-dnevnim probnim periodom. Kreditna kartica nije potrebna. Započnite vaš besplatni probni period danas.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što su pravila automatizacije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pravila automatizacije su sustavne akcije koje se automatski izvršavaju ako su predefinirani uvjeti izvršeni.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako pravila automatizacije rade?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “SSustavi koji imaju pravila automatizacije rade pozadinske periodične samoprovjere. Ako sustav nađe da su uvjeti određenog pravila ispunjeni, pravilo je automatski izvršeno.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto su pravila automatizacije bitna?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pravila automatizacije su iznimno važna za bilo koje poduzeće s velikim opsegom tiketa jer mogu izvršiti svakodnevne ponavljajuće zadatke u kratkom vremenskom roku.” } }] }

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo