Grupne akcije su standardna značajka u većini softverskih rješenja svugdje, bez obzira na njihovu posebnost. Ove vam radnje mogu uštedjeti puno vremena jer ne morate prolaziti kroz gnjavažu brinući se o svakoj stavci na nadzornoj ploči zasebno. To bi bilo jako dugotrajno.
LiveAgent nije iznimka i zato podržava masovne akcije mnogih vrsta. Odaberite više ticketa odjednom i pokrenite masovne akcije kako biste uštedjeli vrijeme. Pomoću ove značajke možete riješiti, prenijeti ili izbrisati više ulaznica s dva klika.
Moguće akcije
- Premjesti tiket
- Riješi tiket
- Dodaj bilješku
- Izbriši tiket
- Promijeni prioritet tiketa
- Promijeni SLA razinu
- Označi kao spam
- Označi kao “nije spam”
- Očisti tiket
- Pošalji odgovor
- Promijeni predmet tiketa
- Pozovi URL
- Odgodi tiket
- Dodaj oznaku
- Makni oznaku
- Pošalji e-mail na
Primjer
Primili ste nekoliko spam e-mailova. Odaberite ih sve i označite ih kao neželjenu poštu sa samo dva klika.
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!