Odgovornost

Što je značajka odgovornosti?

LiveAgent-ova značajka odgovornosti je upravitelj zadataka korisničke podrške koji prati koji je odjel i koji agent odgovoran za rješavanje svakog tiketa podrške. Ako je tiket prebačen s jednog agenta na drugog, i odgovornost za tiket je automatski prebačena.

Tickets-assigned-to-agent-LiveAgent

Kako značajka odgovornosti funkcionira?

Ako ste samostalni poduzetnik i jedini administrator i agent vašeg računa, svi tiketi će automatski biti dodijeljeni vama.

Ako vaš račun ima više agenata podrške, svi tiketi će zadano biti nedodijeljeni. Ako želite automatski dodijeliti dolazne tikete određenom agentu, možete kreirati automatsko pravilo. Ako želite dodjeljivati tikete ručno, možete kliknuti na gumb za transfer.

Transfer-ticket-LiveAgent

Promjena odgovornosti za tiket

Vlasništvo/odgovornost za tiket može biti promijenjeno:

  • Transferom tiketa u drugi odjel
  • Dodjelom tiketa drugom agentu

Zapamtite, ako se tiket premjesti u drugi odjel, neće biti automatski dodijeljen agentu unutar tog odjela. Tiket će samo biti premješten u njihov odjel. Jedan od agenata tog odjela mora preuzeti odgovornost i odgovoriti na tiket ili ga dodijeliti drugom agentu.

Chat distribution

Hoću li biti obaviješten kada mi se dodijeli odgovornost za tiket?

Email obavijesti

Ako želite obavijestiti svoje agente o njihovim novim odgovornostima za tiket, možete postaviti automatske email obavijesti. Oni će primiti email obavijest kad god:

  • Tiket dodijeljen njima
  • Kada klijent odgovori na tiket koji im je dodijeljen
  • Kada je novi tiket kreiran u njihovom odjelu
Email obavijesti - App - Uploads - 2021 - 04 - Responsibility Email Notification.png

Obavijesti unutar aplikacije

Možete primati obavijesti unutar aplikacije svaki put kada je novi tiket dodijeljen vama ako postavite svoj To Solve gumb sukladno. Jednostavno:

  1. Prijavite se u LiveAgent.
  2. Kliknite na Konfiguracija.
  3. Kliknite na Sustav.
  4. Kliknite na Općenito.
  5. Idite na Usmjeri tikete “dodijeljeni meni” sekciju.
  6. Kliknite na kućicu.
  1. Kliknite Sačuvaj.
  2. Ponovno pokrenite aplikaciju.
Obavijesti unutar aplikacije - App - Uploads - 2019 - 10 - One Ticket Assigned To Agent To Solve With No Tickets Assigned.jpg
No Ticket assigned to Agent
Obavijesti unutar aplikacije - App - Uploads - 2019 - 10 - One Ticket Assigned To Agent To Solve With No Tickets Assigned And With Ticket Assigned 1.jpg
Three Tickets assigned to Agent

Mobilne (iOS/Android) obavijesti

Pružate korisničku službu u pokretu? Možete i dalje primati mobilne push obavijesti kad god je:

  • Novi tiket kreiran u vašem odjelu
  • Tiket je ponovno otvoren u vašem odjelu
  • Tiket je dodijeljen vama
  • Tiket dodijeljen vama je ponovno otvoren
  • Imate novi chat koji zvoni
  • Primite novu poruku u live chat razgovoru
  • Propustite chat

Slack obavijesti

Ako ste već integrirali Slack sa LiveAgent-om, možete također primati Slack obavijesti o novim odgovornostima za tiket. Vaši agenti mogu primiti nove Slack obavijesti kad god je:

  • Tiket dodijeljen njima
  • Kada klijent odgovori na tiket koji im je dodijeljen
  • Kada je novi tiket kreiran u njihovom odjelu
Slack obavijesti - App - Uploads - 2020 - 12 - Urgent Notification Slack.png

Zašto je značajka odgovornosti važna za timove korisničke podrške?

Imati značajku odgovornosti je bitno jer pomaže identificirati koji agent/odjel je odgovoran za rješavanje kojeg tiketa. Kao dodatak tome:

  • Pruža transparentnost
  • Uklanja zbrku
  • Smanjuje broj neodgovorenih tiketa
  • Poboljšava efikasnost i radni tijek agenata
  • Štedi vrijeme i novac
  • Ubrzava vrijeme odgovaranja
  • Povećava zadovoljstvo korisnika
  • Daje svakom agentu osjećaj posjedovanja

Kada je značajka odgovornosti aktivna, više nikad nećete čuti klasičnu izliku “Nisam znao da je to moja odgovornost”

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Kako odgovornosti izgledaju u praksi?

Ako se vlasništvo nad tiketom promijeni, promjena će biti prikazana u detaljnom pregledu tiketa (radi osiguravanja jasne odgovornosti za rješavanje tiketa). I administratori i agenti mogu vidjeti te promjene bilo da se dogode automatski ili ručno.

Kako odgovornosti izgledaju u praksi? - App - Uploads - 2021 - 04 - Responsibility .png

Kako postaviti odgovornosti u LiveAgent-u?

  1. Prijavite se u LiveAgent.
  2. Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u lijevoj traci izbornika).
  3. Kliknite na Automatizacija.
  4. Kliknite na Pravila.
  5. Kliknite Kreiraj.
  6. Označite kućicu Aktivan Status.
  7. Kreirajte novi naziv vašeg pravila, kao na primjer “Preusmjeravanje tiketa Sona”
  8. Možete ostaviti odjeljak Bilješke prazan ili možete detaljno opisati pravilo. Taj odjeljak je za vašu ugodnost. Primjer bilješke može biti “Ovo pravilo usmjerava sve tikete socijalnih medija prema Soni u odjelu marketinga.”
  9. Izaberite varijablu kao što je Primijeni kada je tiket kreiran.
  10. Kliknite Dodaj grupu uvjeta.
  11. Izaberite uvjete po vlastitom izboru, kao što je IF izvor tiketa (i izaberite izvore koje želite. To može biti Facebook, Twitter, Instagram ili Viber, na primjer.)
  12. Izaberite polja izvršenja akcije sukladno vašim željama, kao što su Premjesti tiket u marketinški odjel i dodijeli ga Soni.
  13. Kliknite Sačuvaj.

Kako postaviti obavijesti odgovornosti u LiveAgent-u?

  1. Prijavite se u LiveAgent.
  2. Kliknite na vašu profilnu sliku
  3. Kliknite na Uredi profil.
  4. Kliknite na Obavijesti.
  5. Kliknite prikladne kućice ispod Email obavijesti i Slack obavijesti.
Kako postaviti obavijesti odgovornosti u LiveAgent-u? - App - Uploads - 2021 - 04 - Notifications Responsibility.png

Prednosti odgovornosti

Više transparentnosti, manje zbrke i manje zaboravljenih/neodgovorenih tiketa

Imati jasnu odgovornost za tikete smanjuje zbrku, nagađanje i pretpostavke. Kada svaki agent zna koji tiket je čija odgovornost, ne ostaje puno prostora za greške. Postavljanje odgovornosti osigurava da neće biti zaboravljenih ili neodgovorenih tiketa za koje svatko misli da su bili riješeni.

Poboljšan tijek rada agenata koji štedi vrijeme i novac

Kada svaki agent zna na koji tiket treba odgovoriti, mogu se fokusirati na svoj posao, što poboljšava efikasnost i tijek rada. Umjesto procesa zaključivanja koji tiketi trebaju biti odgovoreni ili imati prioritet, mogu se držati tiketa za koje su oni odgovorni, a ne obazirati se na ostale.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Brže vrijeme odgovora i povećano zadovoljstvo korisnika

Kada svaki agent zna na koji tiket treba odgovoriti, ne gube vrijeme tražeći posao. Stoga, vrijeme potrebno za odgovoriti na tiket je smanjeno što izravno utječe na zadovoljstvo korisnika. Kao rezultat toga, sretni klijenti utječu na prodaju i pozitivnu usmenu predaju.

Osjećaj posjedovanja

Kada svaki agent zna što treba uraditi, dobiju osjećaj posjedovanja i odgovornosti za svaki tiket. To im omogućuje da se unesu i emocionalno uključe u rješavanje svakog tiketa. To ih ohrabruje još više i tjera da pruže najbolju moguću uslugu na prirodan način.

Nagrade

Happy customers are the best customers

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

View more

Bedževi

Izvori baze znanja

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&ab_channel=LiveAgent

Spremni dodijeliti odgovornosti?

Iskoristite prednosti naše značajke za odgovornost i pustite da sustav automatski dodjeljuje tikete agentima koji su najstručniji za odgovor. Isprobajte danas. Započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period, bez potrebe za kreditnom karticom.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je značajka odgovornosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent-ova značajka odgovornosti je upravitelj zadataka korisničke podrške koji prati koji je odjel i koji agent odgovoran za rješavanje svakog tiketa podrške. Ako je tiket prebačen s jednog agenta na drugog, i odgovornost za tiket je automatski prebačena..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako značajka odgovornosti funkcionira?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ako ste samostalni poduzetnik i jedini administrator i agent vašeg računa, svi tiketi će automatski biti dodijeljeni vama. Ako vaš račun ima više agenata podrške, svi tiketi će zadano biti nedodijeljeni. Ako želite automatski dodijeliti dolazne tikete određenom agentu, možete kreirati automatsko pravilo. Ako želite dodjeljivati tikete ručno, možete kliknuti na gumb za transfer. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoću li biti obaviješten kada mi se dodijeli odgovornost za tiket?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da, možete postaviti obavijesti putem emaila, Slacka ili unutar aplikacije. Ako koristite LiveAgent mobilnu aplikaciju za pružanje podrške, također ćete primati notifikacije unutar mobilne aplikacije.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo