Šta su automatizacije?
Automatizirajte obične zadatke ili različite slučajeve unutar LiveAgent-a. Automatizacija (pravila) je savršena značajka koja vam to omogućuje. Koristi se za kreiranje tijeka rada koji pomaže u brzom i zadovoljavajućem rješavanju slučajeva. Definirajte kombinaciju kriterija i uvjeta i specificirajte aktivnost koju ova značajka treba poduzeti. Možete kreirati automatizacije za puno različitih slučajeva. Jednostavno je.
Automatizacija donosi puno prednosti i koristi. Štedi vaše vrijeme. U LiveAgent-u možete kreirati vlastite prilagođene automatizacije.
Saznajte više o pravilima (automatizaciji) unutar LiveAgent-a.

FAQ
Što znači izraz automatizacija?
“Automatizacija je proces kojemu je cilj povećanje efektivnosti i efikasnosti poslovanja. Ako su zadaci zaposlenika ponavljajući i mogu se definirati pomoću kriterija, te definirati točne akcije koje ova funkcija treba poduzeti, ti zadaci se mogu automatizirati. To vam štedi vrijeme koje možete potrošiti na druge stvari koje će vašu korisničku službu učiniti boljom.
Koje automatizacije nudi LiveAgent?
LiveAgent automatizira procese kao što su: premještanje svih tiketa koji sadrže određenu riječ u određeni odjel, označavanje ili uklanjanje spama, dodjela tiketa, slanje poruka, chatbot usluga
Expert note
<p>Automatizacija je važna značajka koja omogućuje brzo i učinkovito rješavanje složenih procesa unutar LiveAgent-a. Poboljšava produktivnost tima za podršku i donosi prednosti poput uštede vremena i povećane učinkovitosti.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.